Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - V8 50cc 4-takt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 859 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #65524 - V8 50cc 4-takt
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 4225 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ayrton 10-11-2011 21:16 Print topicpost
Posts: 67
Hier een v8 50cc motor die ik even met bf wilde delen

http://www.youtube.c...&feature=related
 
De waarheid is slechts een illusie, opgewekt door een gebrek aan alcohol.

tsx-elite 10-11-2011 21:18 Print reply

Posts: 1798
die wil ik
 
shut up muttley
Ayrton 10-11-2011 21:20 Print reply
Posts: 67
Ik ook
 
De waarheid is slechts een illusie, opgewekt door een gebrek aan alcohol.
wesselvdb 10-11-2011 21:28 Print reply

Posts: 158
ben wel benieuwd hoeveel vermogen d'r uit komt
 
Interesting
tsx-elite 10-11-2011 21:32 Print reply

Posts: 1798
denk meer as een standaard brommerblok, in ieder geval meer koppel
 
shut up muttley
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 10-11-2011 21:35 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx-cross
denk meer as een standaard brommerblok, in ieder geval meer koppel



ik denk eerder meer vermogen
 
Pushpin 10-11-2011 21:41 Print reply
Posts: 841
denk ik ook ja

HRC heeft vroeger ook zoiets gedaan toch?

50 cc v6 2-takt
 
Tobias Verhoef 10-11-2011 21:45 Print reply

Posts: 1832
Zoveel vermogen komt er denk niet uit, maar ook al zou hij goed opgevoerd worden komt er vast wel een hoop uit. Maar dan moet je afvragen hoeveel bruikbaar vermogen erin zit.
Kijk maar naar de 3 cilinder suzuki 50cc racers, er kwam een bak vermogen uit maar het was heel moeilijk om van dat vermogen gebruik te maken op de weg.

Maar wel geinig zoiets voor in de kamer
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Aquamaniac 10-11-2011 21:57 Print reply

Posts: 882
http://www.youtube.c...w&feature=fvwrel

dan liever deze

of
http://www.youtube.c...&feature=related

met supercharger


http://www.youtube.c...&feature=related

bruute v12 power

maar als je dan toch iets bruuts op 2 wielen wilt
een kawasaki 48 cilinder
http://www.youtube.c...&feature=related
 
er gaat niks boven luchtkoeling
Henk-88 10-11-2011 21:59 Print reply

Posts: 26703
Ik vraag me af hoe de brandstof (gelijkelijk) verdeeld wordt over de cilinders. 't Lijkt wel goed te lopen op 1 carbje.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Pushpin 10-11-2011 22:01 Print reply
Posts: 841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
Ik vraag me af hoe de brandstof (gelijkelijk) verdeeld wordt over de cilinders. 't Lijkt wel goed te lopen op 1 carbje.

miss met smoorstukjes ofzo bij de dichtbijgelegen clinders

 
mx-jacob 10-11-2011 22:05 Print reply

Posts: 2938
oww wat mooi dit breng mij weer op slechte ideeën
 
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam
Jozeff - Forum en Sales Moderator 10-11-2011 22:12 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
Ik vraag me af hoe de brandstof (gelijkelijk) verdeeld wordt over de cilinders. 't Lijkt wel goed te lopen op 1 carbje.


Dat werkt op een grote v8 toch ook?
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Aquamaniac 10-11-2011 22:22 Print reply

Posts: 882
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
Ik vraag me af hoe de brandstof (gelijkelijk) verdeeld wordt over de cilinders. 't Lijkt wel goed te lopen op 1 carbje.




hoe wordt het goed verdeeld bij een oude amerikaanse v8 met maar 1 carb ?

simpel "niet" ookal hangt er in het hele spruitstuk wel brandbaar mengsel door de gelijktijdige aanzuiging van meerdere cilinders ,door de grotere afstand zullen de buitenste cilinders minder mengsel krijgen als de binnenste cilinders

dit verschijnsel heb je al bij een 4 cilinder met maar 1 carb of injector
 
er gaat niks boven luchtkoeling
dannny 10-11-2011 22:46 Print reply
Posts: 117
wow

wil ik ook wel onder de brommert:P

maarja om daar elke dag 30 km mee te moeten rijden je staat dnek ik meer bij de pomp dan dat je aan het rijden bent:P
 
BenjaminDG 10-11-2011 22:48 Print reply

Posts: 4605
Kun je niet eens mee op straat rijden, heeft bijna geen koppel.

En om konstant 20000 toeren te jagen is ook niet echt aangenaam voor de medemensen
 
Vlaanderen vrij!

Dit topic is 4225 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved