okay mensen
Na een veeeel te lange tijd stilstaan, startte mijn mb eindelijk weer eens vanavond!
tot zover het goede nieuws, want hij loopt echt kut! :p
Het enige wat er veranderd is, is dat ik ipv een powerfilter, het originele luchtfilter er op heb gezet. Alleen zit er nog één zo'n begrensde slang in, want die had de brommerboer niet.
eerste draaide ie echt max (in zijn vrij) 5k tpm. Maar toen kwam ik erachter dat mijn ontsteking verneukt stond
maar goed, dat ff gefixt, en toen deed ie ut, ietsje beter, maar nog niet echt.
Hij start, dan geef je langzaam volgas (kweet het het is slecht, maar hij draait toch geen hoge toerentallen nu:() en dan draait hij heel stotterend hooguit 8/9k. Laat je het gas dan los, valt hij uit.
Start je hem daarna weer, dan draait ie zelfs geen 8/9 meer maar 5/6 :p
ik heb dus nauwelijks gereden, maar de bougie was wel een tikkie zwart en nat, wat dus een te rijk mengsel zou betekenen. Het is alleen wel zo dat als je de choke uittrekt, hij meer toeren gaat draaien
:(
ik weet niet wat voor sproeier er in zit, maar kan het zo zijn dat alleen door verandering van het luchtfilter ( met die rare slang) zoveel verschil maakt? eerst draaide hij gewoon veeeel toeren in zijn vrij
wat kan dit zijn? valse lucht hoorde ik van iemand? (nog niet gecontroleert) te rijke mengsmering? ( hij lekt volgens mij wel een beetje olie uit de uitlaat, bij de cilinder) of gewoon heeeel verrot afgesteld (ineens)??
wie kan me helpen?
ow, btw als iemand het wil weten, het gaat dus over een mb met 70 imi, 18mm keihin, bullit uitlaatje.