Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - voortandwiel Yamaha Tzr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 713 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #65466 - voortandwiel Yamaha Tzr
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 4731 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Lohengrin 2-11-2011 19:26 Print reply
Posts: 161
75 op 8k toeren met een 12/60
daar heb ik 11k toeren voor nodig ofzo met 11/60 :p
 
Lohengrin 2-11-2011 19:28 Print reply
Posts: 161
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


wat is je achtertandwiel? 14 is wel heel groot

@tzr bart: ja gewoon begrenst wil t wel ja. maar zodra je m ontrgensd schiet je zo t rood in

is vergelijkbaar met 10 tot 50 en ik kan je wel vertellen dat dat met ontgrenst kut loopt

Dit bericht is gewijzigd door Aprilia RX 50 2003 op 2-11-2011 om 19:26 uur.



11/60 nu
 
Aprilia RX 50 2003 2-11-2011 19:29 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lohengrin
75 op 8k toeren met een 12/60
daar heb ik 11k toeren voor nodig ofzo met 11/60 :p


zo veel verschil zit er echt niet in 1 tandje. dat is het verschil tussen een 14 en een 11 misschien.
met 12/60 rij je 75 bij iets van 10000 rpm
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
TZRBart 2-11-2011 19:30 Print reply
Posts: 946
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lohengrin
[...]



11/60 nu



Op de mijne lag eerst 12-46... trok echt voor geen meter, en een veel te grote sproeier... Plus een verstopte uitlaat zorgde voor een ding wat niet op gang wou komen
 
TZRBart 2-11-2011 19:31 Print reply
Posts: 946
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


zo veel verschil zit er echt niet in 1 tandje. dat is het verschil tussen een 14 en een 11 misschien.
met 12/60 rij je 75 bij iets van 10000 rpm


Uhh, mijn brommer heeft ontgrensde CDI, en een ring dus is niet zoals het is geweest :P

 
Lohengrin 2-11-2011 19:31 Print reply
Posts: 161
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TZRBart
[...]



Op de mijne lag eerst 12-46... trok echt voor geen meter, en een veel te grote sproeier... Plus een verstopte uitlaat zorgde voor een ding wat niet op gang wou komen


Van welk bouwjaar is die van jou ?
 
TZRBart 2-11-2011 19:34 Print reply
Posts: 946
eind 2007... Volgens het stickertje op de achterbrug moet er 11-60 op... Dus met de nieuwe vertanding en het AJP voorrem systeem...
 
Aprilia RX 50 2003 2-11-2011 19:35 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TZRBart
[...]


Uhh, mijn brommer heeft ontgrensde CDI, en een ring dus is niet zoals het is geweest :P



een ring in de uitlaat is gewoon begrensing he, soort prop

maar wat voor begrensers je er ook op gooit toerental is lineair aan snelheid. 1 tandje verschil scheelt iets van 1500 rpm tussen 2 snelheden in z'n 6 lange na geen 3000
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Lohengrin 2-11-2011 19:36 Print reply
Posts: 161
ik 2009, maar die zijn identiek aan elkaar zeker?
 
TZRBart 2-11-2011 19:38 Print reply
Posts: 946
Voor zo ver ik weet wel, enkel de kleuren en volgens mij is bij 2009/2010 het stop knopje veranderd... Naar een die als het ware omklapt van een die je indrukt.
 
Lohengrin 2-11-2011 19:39 Print reply
Posts: 161
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TZRBart
Voor zo ver ik weet wel, enkel de kleuren en volgens mij is bij 2009/2010 het stop knopje veranderd... Naar een die als het ware omklapt van een die je indrukt.



:p
 
TZRBart 2-11-2011 19:51 Print reply
Posts: 946
Maar wat je moet doen: kapje eraf, kvs tankje losmaken en in je kuip leggen (niet mee rijden zo) beschermkapje ketting er af halen... Tang pakken, ringetje open doen en dan er af halen, tandwiel glijdt er zo af en vervolgens de grotere plaatsen...
 
Lohengrin 2-11-2011 20:05 Print reply
Posts: 161
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TZRBart
Maar wat je moet doen: kapje eraf, kvs tankje losmaken en in je kuip leggen (niet mee rijden zo) beschermkapje ketting er af halen... Tang pakken, ringetje open doen en dan er af halen, tandwiel glijdt er zo af en vervolgens de grotere plaatsen...



ty
 
TZRBart 2-11-2011 21:27 Print reply
Posts: 946
Let wel op dat je het koelvloeistoftankje niet te schuin houdt, want dan komt er koelvloeistof langs het dopje...
 

Dit topic is 4731 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved