Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Honda NS1 74cc met een NSR Homoet uitlaat 50/70 cc, werkt dat?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 798 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #65438 - Honda NS1 74cc met een NSR Homoet u...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 4434 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bro123 30-10-2011 21:21 Print reply

Posts: 901
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
opmaat zit rond de 110 a 150 euro ,weet je zeker dat t werkt en niet eens zo duur

incl berekeningen manuren etc?
 
they`re expensive, useless, inefficient, wasteful, dirty and noisy. but boy do we love them.
Aprilia RX 50 2003 30-10-2011 21:25 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bro123
[...]

incl berekeningen manuren etc?


berekenen kun je voor 15 euro laten doen.
en dan is er hier iemand bij de advertenties die voor 110 een opmaat maakt excl berekening
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
roy1263 30-10-2011 21:35 Print reply

Posts: 597
Waar zou ik dat het beste kunnen laten doen?
Ik kom zelf uit de omgeving doetinchem
 
Ik heb niks tegen god, Maar tegen zijn fanclub
mbx-genieter 30-10-2011 21:52 Print reply
Posts: 758
Ik spreek uit ervaring dat een ns1 met een originele uitlaat het beste presteert.
Wat is je bedoeling dan meer snelheid of meer trekkracht.
Ns1 waar ik mee bezig ben is geheel standaard dus 74cc, 21mm keihin, uitlaat origineel en twv 15-37 (origineel) die maakt 12500rpm en heeft een top van +115km op de teller.
Dit loopt zeer rustig en heeft zeer weinig uitlaat geluid.
Ga je bij een ns1 een andere uitlaat monteren dan komt er een dipje bij 6000à6500rpm tot 8500rpm wat je er bijna niet uit krijgt, dit is zo goed als onmogelijk om weg te werken (dat probleem zit in de cdi die werkt met een vervroegingssysteem).
 
roy1263 30-10-2011 22:04 Print reply

Posts: 597
Mijn brommer maakt nu maximaal 11000rpm en dan loopt die 105 maar er zit een tandwiel 13 op i.p.v. 14 dus kan harder.
mijn blok is ook volledig standaard 74cc alleen uitlaat is aan vervanging toe.

mijn uitlaat is niet volledig origineel en tandwielen 13/40
Zie mijn hyves voor foto's van mijn zilveren beauty:
www.roy1263.hyves.nl

Nog een idee waar ik aan een goede originele uitlaat kan komen dan?

Dit bericht is gewijzigd door roy1263 op 30-10-2011 om 22:07 uur.
 
Ik heb niks tegen god, Maar tegen zijn fanclub
mbx-genieter 30-10-2011 22:30 Print reply
Posts: 758
Voorpijp is wel origineel zo te zien en alleen maar geroest die is nog zeer goed te gebruiken.
Andere ns1 uitlaat kan je bij motoimport goed verkrijgen alleen zal je ernaartoe moeten gaan om een goed exemplaar te mogen uitzoeken, ik had er zelf 1 voor 25€ in een bijna nieuwstaat.
Je kan je twv zeker zeer goed aanpassen naar een 14 of 15 tands voorop.
Deze ns1 stond toch op marktplaats een tijdje geleden, ik zie het aan de uitlaatdemper en de zijkappen op de kuip (zijn we nog naar op zoek).
 
roy1263 30-10-2011 22:54 Print reply

Posts: 597
Ja inderdaad dit exemplaar stond een tijdje geleden op marktplaats omdat ik wou weten wat hij ongeveer op zou brengen in de toestand die hij nou is.

ik heb hem in maart gekocht van een jongen in emmeloord en toen zag hij er slecht uit.
alle kappen waren beschadigd ook alle NS1 tiger stickers waren versleten.
toen heb ik de volledige kuip en achterbrug laten repareren en spuiten voor 350,- in Iridium Zilver.

nu eigenlijk alleen een originele uitlaat eronder en dan michelin letters op banden wit maken, vind ik wel mooi staan.

Zo was die eerst met een vieze blauwe kuipruit.

http://roy1263.hyves...%7C&__state__=13

hij lijkt misschien goed maar als je dicht bij komt is alles slecht.

Dit bericht is gewijzigd door roy1263 op 30-10-2011 om 22:58 uur.
 
Ik heb niks tegen god, Maar tegen zijn fanclub
MaXi-PuCh 31-10-2011 8:48 Print reply

Posts: 1531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mbx-genieter
Ik spreek uit ervaring dat een ns1 met een originele uitlaat het beste presteert.
Wat is je bedoeling dan meer snelheid of meer trekkracht.
Ns1 waar ik mee bezig ben is geheel standaard dus 74cc, 21mm keihin, uitlaat origineel en twv 15-37 (origineel) die maakt 12500rpm en heeft een top van +115km op de teller.
Dit loopt zeer rustig en heeft zeer weinig uitlaat geluid.
Ga je bij een ns1 een andere uitlaat monteren dan komt er een dipje bij 6000à6500rpm tot 8500rpm wat je er bijna niet uit krijgt, dit is zo goed als onmogelijk om weg te werken (dat probleem zit in de cdi die werkt met een vervroegingssysteem).

HPI'tje erop gooien
 
2takker! ~~ pm voor cnc draai/freeswerk
roy1263 31-10-2011 20:25 Print reply

Posts: 597
Ik haal wel een originele dan bij motoimport als ik vervoer kan regelen

 
Ik heb niks tegen god, Maar tegen zijn fanclub

Dit topic is 4434 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved