Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - krukas keerring

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1194 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #65407 - krukas keerring
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1260 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

renewelten 24-10-2011 18:49 Print topicpost
Posts: 64
Beste leden

ik ben mijn suzuki tsx aan het reviseren. ik ben met mijn oude lagers en keerringen naar een machine handel gegaan. hij had alle lagers liggen. hij had ook alle keerringen, alleen de krukas keering is iets anders. bij de orginele keering zit aan de kant die tegen het lager zit nokjes, deze moet er voor zorgen dat er een bepaalde afstand is tussen het lager en de keering, de verkoper zei dat dit niet nodig was. is dit wel waar?

René Welten

Dit bericht is gewijzigd door renewelten op 24-10-2011 om 19:00 uur.
 
/

KlaasMarten 24-10-2011 19:37 Print reply

Posts: 423
Die nokjes zitten er niet voor niets.
En die verkoper wil alleen maar geld verdienen denk ik.

Dus ik zou het niet doen.
 
Haus am See
tsx-elite 24-10-2011 22:28 Print reply

Posts: 1798
ik zou het gewoon proberen, als het niet werkt haal je hem weer los en doe je er een goede in.
 
shut up muttley
mxbeunking 24-10-2011 22:32 Print reply

Posts: 2305
de keering is volgens mij 6 dik uit mijn hoofd. Dichte kant naar koppelings kant toe, en open kant vlak met carter.
 
Draaiwerk nodig? = PB
rubbert 24-10-2011 22:36 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx-cross
ik zou het gewoon proberen, als het niet werkt haal je hem weer los en doe je er een goede in.



hoe de fuck kom je in godsnaam op zo'n idee...

je gaat een paar minuten zoeken, en een originele via internet bestellen, en je hebt het gewoon goed,

zo meteen kan je je hele blok, weer uit elkaar draaien, met allemaal nieuwe pakkingen enzo, en kost het je 3 keer zo veel

als je helemaal pech hebt lekt hij een beetje, en verneukt hij op die manier je zuiger+ cilinder

@ts: Post is wat foto's van de keerring en de plek waar hij moet komen, maakt het wat duidelijker
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
Martijn II - Forum en Sales Moderator 25-10-2011 0:31 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx-cross
ik zou het gewoon proberen, als het niet werkt haal je hem weer los en doe je er een goede in.


"als het niet werkt" kan betekenen dat je motor in de soep loopt bij bepaalde dingen. Kun je daarna wel weer een nieuwe keerring zetten, maar als je blok kapot is heb je daar weinig aan.


 
Too cool for school!

Dit topic is 1260 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved