Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - suzuki tsx beter setup

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1168 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #65373 - suzuki tsx beter setup
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 2915 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

praksaus 19-10-2011 9:25 Print topicpost

Posts: 35
hallo, ik wil een snellere setup op mijn tsx gooie qwa cilinder en uitlaat.

Nu ben ik al op zoek geweest na verschillende uitlaten o.a. proma, gianelli, x1361x, gianelli enduro. Maar nu kan ik toevallig aan een 2ehandse kome waar verder geen merk op staad, alleen 2 codes; TDS13011 PCM69105

Kan iemand meer over deze uitlaat vertelle, of heb ik nu met een orginele te maken??

en nu kwam ik ook een parmakit tegen, heeft mischien iemand al enige ervaring met deze cilinder??
en deze stond op webshop, nieuw, maar hier vroegen ze nog minder voor dan malossi kit??!!

Dit bericht is gewijzigd door praksaus op 19-10-2011 om 9:26 uur.
 
niks

De Schout 19-10-2011 9:28 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: praksaus
hallo, ik wil een snellere setup op mijn tsx gooie qwa cilinder en uitlaat.

Nu ben ik al op zoek geweest na verschillende uitlaten o.a. proma, gianelli, x1361x, gianelli enduro. Maar nu kan ik toevallig aan een 2ehandse kome waar verder geen merk op staad, alleen 2 codes; TDS13011 PCM69105

Kan iemand meer over deze uitlaat vertelle, of heb ik nu met een orginele te maken??

en nu kwam ik ook een parmakit tegen, heeft mischien iemand al enige ervaring met deze cilinder??
en deze stond op webshop, nieuw, maar hier vroegen ze nog minder voor dan malossi kit??!!

Dit bericht is gewijzigd door praksaus op 19-10-2011 om 9:26 uur.



malossi is ook gewoon erg duur..
heb je trouwens geen foto van de uitlaat die je op het oog hebt?

als het je om de snelheid te doen is, zou ik kijken of je geen uitlaatje van een moderne brommer pas kunt maken.
 
tune tweak fiddle bang bummer
praksaus 19-10-2011 9:30 Print reply

Posts: 35
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
[...]



malossi is ook gewoon erg duur..
heb je trouwens geen foto van de uitlaat die je op het oog hebt?

als het je om de snelheid te doen is, zou ik kijken of je geen uitlaatje van een moderne brommer pas kunt maken.


nee, mischien dat ik vanmiddag ff ga kijke naar die uitlaat.
En anders ga ik er de gia 80cc onder doen,
ma ben benieuwd wat die codes betekenen
 
niks
scooterkiller 19-10-2011 16:38 Print reply

Posts: 2987
Ori uitlaat zonder schotten rijd het lekkerst en is stil, al de andere maken een takke herrie en je behaald weinig winst in snelheid.

 
BIERTJUH!!!!!!!!
Floris-tsx 19-10-2011 21:00 Print reply

Posts: 3225
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: scooterkiller
Ori uitlaat zonder schotten rijd het lekkerst en is stil, al de andere maken een takke herrie en je behaald weinig winst in snelheid.



takke herrie valt wel mee. geeft gewoon een leuk geluidje. ori is inderdaad wel iets stiller... maarja.
 
Iedereen kan professioneel worden
_3s_ 19-10-2011 23:02 Print reply

Posts: 899
Qua cilinder zou ik voor de 70cc eurokit gaan, dan heb je meer koppel, en de cilindertjes zijn ook gewoon lekker betrouwbaar.

Ikzelf rij met een 70cc eurokit en een standaard uitlaat, dat loopt goed, topsnelheid net geen 80km/h met een 16mm mikuni. Het is stil en je kan ook lekker touren op een laag toerental. Je hoeft dus niet steeds toeren te janken om toch een beetje vooruit te gaan.
 
Jeuj TSW erbij! =D
praksaus 20-10-2011 13:22 Print reply

Posts: 35
is nie slecht dan,
mijn setup nu
-70cc eurokit
-malossipijp
-21 dellorto

En ik haal op moment maar net de 70,
maar heb meer geleze dat malossipijp ook niet alles is.

En heeft iemand ervaring met parmakit voor tsx??

 
niks
tosser 20-10-2011 19:22 Print reply
Posts: 393
Malossi pijp is niet sneller..
die codes zijn standaard, heb hier een uitlaat met die code die begint met pmc, die is net zo snel als een gianelli!

Kwa cilinder gewoon de eurokit houden, ik heb de mijne getuned en die loopt heerlijk
 
Custompuch 20-10-2011 21:58 Print reply

Posts: 290
Ik rijd met:

70cc eurokit
16mm mikuni
Gianelli uitlaat.

Deze gaat 85 echte km/h en heeft 7 pk, goed afgesteld.
Dat was het resultaat van de testbank.


Goed afstellen scheelt dus al een hoop
 
dirktimmer 22-10-2011 1:32 Print reply

Posts: 1737
in een originele uitlaat staan geen codes, behalve x1364x
wat jij hebt is gewoon proma of gianelli, welke weet ik niet uit me'n hoofd
 
praksaus 22-10-2011 18:55 Print reply

Posts: 35
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dirktimmer
in een originele uitlaat staan geen codes, behalve x1364x
wat jij hebt is gewoon proma of gianelli, welke weet ik niet uit me'n hoofd


en de x1361x is dan de duitse standaard uitlaat??

Quote:
Ik rijd met:

70cc eurokit
16mm mikuni
Gianelli uitlaat.

Deze gaat 85 echte km/h en heeft 7 pk, goed afgesteld.
Dat was het resultaat van de testbank.


Goed afstellen scheelt dus al een hoop


wat staat er dan op deze uitlaat, staan hier dan ook codes op of het merk gianelli zelf??
 
niks

Dit topic is 2915 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved