Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Suzuki GT50(baan klaar) vs Aprillia RS watergekoeld(baan klaar)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1104 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #65320 - Suzuki GT50(baan klaar) vs Aprillia...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 2632 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ritesh 9-10-2011 3:23 Print topicpost
Posts: 29
hallo in Suriname wordt er nog geracet met GT50, wat ik wil vragen van jullie is het eerlijk dat een AM6 luchtgekoeld mee mag doen in de GT50 klasse?? de GT's draaien rond de 14sec op 400 meter.

hier is een foto van de bike,


 
Tip

kenny77 9-10-2011 3:45 Print reply

Posts: 29286
Super!
Meer foto's en filmpjes zouden leuk zijn!

Als het alleen een klasse is voor de suzuki gt50, nee dan lijkt me dat niet eerlijk.
 
Marcooow 9-10-2011 10:48 Print reply

Posts: 5713
idd niet echt eerlijk, maar meer fotos van de suzuki

mooi ding
 
faster than a bullet!
Derbi-Olaf 9-10-2011 21:33 Print reply

Posts: 14999
nu, als je een AM6 ombouwt tot luchtgekoeld heb je sowieso al wel wat skills, blokje is wel wat beter geconstrueerd, maar als je echt wil kan je het onderblok van een GT50 even goed krijgen als een AM6

(denk aan uitlijning v.d lagergaten etc. )

echt heel oneerlijk vind ik het niet

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 9-10-2011 om 21:39 uur.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Aquamaniac 9-10-2011 21:35 Print reply

Posts: 882
inderdaad wat is er oneerlijk aan als iedereen vrij is om een "beter" blok te gebruiken
 
er gaat niks boven luchtkoeling
kenny77 9-10-2011 21:40 Print reply

Posts: 29286
Als de klasse alleen voor gt50 zijn, dan vind ik het niet eerlijk als je een ander blok gebruikt.
Snap dan ook niet waarom hij door de keuring zou komen??

 
Derbi-Olaf 9-10-2011 21:49 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Als de klasse alleen voor gt50 zijn, dan vind ik het niet eerlijk als je een ander blok gebruikt.
Snap dan ook niet waarom hij door de keuring zou komen??


nja, in sommige gevallen zijn regelementen zo opgesteld dat je er ``creatief`` mee om kan gaan,en dus gaatjes en kiertjes vind om in diet geval een ander blok te gebruiken.

Leuk voor de tegenstanders is het niet, maar als ik als organisatie zoiets zou tegenkomen zou ik het regelement herzien
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 9-10-2011 21:55 Print reply

Posts: 29286
Maarja vaak als je dit gaat toelaten, dan volgt het een naar het ander en voordat je het weet is er niks meer van de oorspronkelijke klasse over.
Als ik de keurmeester was, zou ik zeggen dat het er knap uit ziet en hem laten rijden in de pauze, maar niet voor de wedstrijd.
Daar zou ik dan strikt in zijn, regels zijn er niet voor niets.

Maarja weet verder dan ook niet wat het regelment is en of er specifiek staat dat er een gt50 blok moet worden gebruikt.
 
Derbi-Olaf 9-10-2011 21:57 Print reply

Posts: 14999
Los daarvan ben ik trouwens wel geinteresseerd in de klasses die er daar zijn, en hoe het daar staat met de techniek en het vermogen wat de machines daar produceren in het verre suriname
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Aquamaniac 9-10-2011 22:15 Print reply

Posts: 882
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
Los daarvan ben ik trouwens wel geinteresseerd in de klasses die er daar zijn, en hoe het daar staat met de techniek en het vermogen wat de machines daar produceren in het verre suriname



even zoeken op google/youtube
dan kom je allerlei links tegen varierend van beunbouwwerken die best leuk rijden tot goed gebouwd spul

suriname is wat dat aangaat allang niet meer het achtergestelde landje wat de meeste nederlanders nog steeds denken

http://motosur.sr/nl

Dit bericht is gewijzigd door Aquamaniac op 9-10-2011 om 22:19 uur.
 
er gaat niks boven luchtkoeling
antonhonda 9-10-2011 23:19 Print reply

Posts: 3616
het is helemaal geen am6 blok toch ?
derbi eerder


 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
Ritesh 10-10-2011 6:11 Print reply
Posts: 29
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
nu, als je een AM6 ombouwt tot luchtgekoeld heb je sowieso al wel wat skills, blokje is wel wat beter geconstrueerd, maar als je echt wil kan je het onderblok van een GT50 even goed krijgen als een AM6

(denk aan uitlijning v.d lagergaten etc. )

echt heel oneerlijk vind ik het niet

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 9-10-2011 om 21:39 uur.


ja goed gezegd, maar als er 30 GT's zijn en 2 aprillia's dan heeft het tog geen zin. hier in suriname voert men alleen de cylinder, carburatour en ontsteking op that's all. mijn probleem is dat mijn fiets redelijk goed draait ik heb tege een aprillia gereden en hij heeft me zonder moeite verslagen, hier is dat clipje.
http://www.youtube.com/watch?v=8iVjWL8uW2E






 
Tip
Meathausen 10-10-2011 10:04 Print reply

Posts: 726
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ritesh
[...]


ja goed gezegd, maar als er 30 GT's zijn en 2 aprillia's dan heeft het tog geen zin. hier in suriname voert men alleen de cylinder, carburatour en ontsteking op that's all. mijn probleem is dat mijn fiets redelijk goed draait ik heb tege een aprillia gereden en hij heeft me zonder moeite verslagen, hier is dat clipje.
http://www.youtube.com/watch?v=8iVjWL8uW2E




Die RS gaat wel heeeel hard ineens idd.
 
Een man zonder bier is als een brommer zonder benzine, niet vooruit te branden!

Dit topic is 2632 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved