kenny77 |
9-10-2011 3:45 |
Posts: 29286 |
Super!
Meer foto's en filmpjes zouden leuk zijn!
Als het alleen een klasse is voor de suzuki gt50, nee dan lijkt me dat niet eerlijk.
|
|
|
|
Marcooow |
9-10-2011 10:48 |
Posts: 5713 |
idd niet echt eerlijk, maar meer fotos van de suzuki
mooi ding
|
|
faster than a bullet! |
|
Derbi-Olaf |
9-10-2011 21:33 |
Posts: 14999 |
nu, als je een AM6 ombouwt tot luchtgekoeld heb je sowieso al wel wat skills, blokje is wel wat beter geconstrueerd, maar als je echt wil kan je het onderblok van een GT50 even goed krijgen als een AM6
(denk aan uitlijning v.d lagergaten etc. )
echt heel oneerlijk vind ik het niet
Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 9-10-2011 om 21:39 uur.
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
Aquamaniac |
9-10-2011 21:35 |
Posts: 882 |
inderdaad wat is er oneerlijk aan als iedereen vrij is om een "beter" blok te gebruiken
|
|
er gaat niks boven luchtkoeling |
|
kenny77 |
9-10-2011 21:40 |
Posts: 29286 |
Als de klasse alleen voor gt50 zijn, dan vind ik het niet eerlijk als je een ander blok gebruikt.
Snap dan ook niet waarom hij door de keuring zou komen??
|
|
|
|
Derbi-Olaf |
9-10-2011 21:49 |
Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Als de klasse alleen voor gt50 zijn, dan vind ik het niet eerlijk als je een ander blok gebruikt.
Snap dan ook niet waarom hij door de keuring zou komen??
nja, in sommige gevallen zijn regelementen zo opgesteld dat je er ``creatief`` mee om kan gaan,en dus gaatjes en kiertjes vind om in diet geval een ander blok te gebruiken.
Leuk voor de tegenstanders is het niet, maar als ik als organisatie zoiets zou tegenkomen zou ik het regelement herzien
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
kenny77 |
9-10-2011 21:55 |
Posts: 29286 |
Maarja vaak als je dit gaat toelaten, dan volgt het een naar het ander en voordat je het weet is er niks meer van de oorspronkelijke klasse over.
Als ik de keurmeester was, zou ik zeggen dat het er knap uit ziet en hem laten rijden in de pauze, maar niet voor de wedstrijd.
Daar zou ik dan strikt in zijn, regels zijn er niet voor niets.
Maarja weet verder dan ook niet wat het regelment is en of er specifiek staat dat er een gt50 blok moet worden gebruikt.
|
|
|
|
Derbi-Olaf |
9-10-2011 21:57 |
Posts: 14999 |
Los daarvan ben ik trouwens wel geinteresseerd in de klasses die er daar zijn, en hoe het daar staat met de techniek en het vermogen wat de machines daar produceren in het verre suriname
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
Aquamaniac |
9-10-2011 22:15 |
Posts: 882 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
Los daarvan ben ik trouwens wel geinteresseerd in de klasses die er daar zijn, en hoe het daar staat met de techniek en het vermogen wat de machines daar produceren in het verre suriname
even zoeken op google/youtube
dan kom je allerlei links tegen varierend van beunbouwwerken die best leuk rijden tot goed gebouwd spul
suriname is wat dat aangaat allang niet meer het achtergestelde landje wat de meeste nederlanders nog steeds denken
http://motosur.sr/nl
Dit bericht is gewijzigd door Aquamaniac op 9-10-2011 om 22:19 uur.
|
|
er gaat niks boven luchtkoeling |
|
antonhonda |
9-10-2011 23:19 |
Posts: 3616 |
het is helemaal geen am6 blok toch ?
derbi eerder
|
|
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud |
|
Ritesh |
10-10-2011 6:11 |
Posts: 29 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
nu, als je een AM6 ombouwt tot luchtgekoeld heb je sowieso al wel wat skills, blokje is wel wat beter geconstrueerd, maar als je echt wil kan je het onderblok van een GT50 even goed krijgen als een AM6
(denk aan uitlijning v.d lagergaten etc. )
echt heel oneerlijk vind ik het niet
Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 9-10-2011 om 21:39 uur.
ja goed gezegd, maar als er 30 GT's zijn en 2 aprillia's dan heeft het tog geen zin. hier in suriname voert men alleen de cylinder, carburatour en ontsteking op that's all. mijn probleem is dat mijn fiets redelijk goed draait ik heb tege een aprillia gereden en hij heeft me zonder moeite verslagen, hier is dat clipje.
http://www.youtube.com/watch?v=8iVjWL8uW2E
|
|
Tip |
|
Meathausen |
10-10-2011 10:04 |
Posts: 726 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ritesh
[...]
ja goed gezegd, maar als er 30 GT's zijn en 2 aprillia's dan heeft het tog geen zin. hier in suriname voert men alleen de cylinder, carburatour en ontsteking op that's all. mijn probleem is dat mijn fiets redelijk goed draait ik heb tege een aprillia gereden en hij heeft me zonder moeite verslagen, hier is dat clipje.
http://www.youtube.com/watch?v=8iVjWL8uW2E
Die RS gaat wel heeeel hard ineens idd.
|
|
Een man zonder bier is als een brommer zonder benzine, niet vooruit te branden! |
|