Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 80MHR Stottert

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1344 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #65319 - 80MHR Stottert
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2234 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Derbi-Olaf 10-10-2011 20:58 Print reply

Posts: 14999
luchtschroef doet alleen wat in het lagere gasposietie bereik

Let op wat ik zeg, sproeiers, luchtschroeven, gasnaalden etc hebben niks te maken met een toerental bereik zoals velen denken. als met het heeft over 1/4 3/4 etc dan gaat het wel degelijk over gaspositie! en NIET over toerental
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Lennart_Rieju 11-10-2011 8:00 Print reply
Posts: 75
Wat jullie vertellen is de grootste onzin. Hoe meer olie hpe meer hij smeert. Dus beter voor de cilinder tot op zekere hoogte. Waarom reden ze in de racerij 1:25. En die weten er echt wel Wat van. Ik denk dat die brommerboer van je gewoon iets te rijk heeft afgesteld. Want wanneer stottert hij?
 
Derbi-Olaf 11-10-2011 8:38 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lennart_Rieju
Wat jullie vertellen is de grootste onzin. Hoe meer olie hpe meer hij smeert. Dus beter voor de cilinder tot op zekere hoogte. Waarom reden ze in de racerij 1:25. En die weten er echt wel Wat van. Ik denk dat die brommerboer van je gewoon iets te rijk heeft afgesteld. Want wanneer stottert hij?

ja maar die carbjes zijn ook afgesteld met de mengverhouding waar ze mee racen


als een carb perfect afsteld met een tank 1/50mix, en vervolgens rijd je op 1/5mix dan loopt ´ie te arm
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Lennart_Rieju 11-10-2011 10:06 Print reply
Posts: 75
Ook dat is niet waar. Je stelt de carbjes af op de cilinder. De Carb hoort gewoon alles door te kunnen geven, ik rij zelf 1:25/1:30 met mijn RRX en mijn TSX, ze lopen allebei gruwelijk netjes zonder stotteren. Dus ik zou hoofdsproeier 1 of 2 maten kleiner gaan en misschien gasnaaldclip 1 omhoog als hij daaraan heeft gezeten.
 
Derbi-Olaf 11-10-2011 10:07 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lennart_Rieju
Ook dat is niet waar. Je stelt de carbjes af op de cilinder. De Carb hoort gewoon alles door te kunnen geven, ik rij zelf 1:25/1:30 met mijn RRX en mijn TSX, ze lopen allebei gruwelijk netjes zonder stotteren. Dus ik zou hoofdsproeier 1 of 2 maten kleiner gaan en misschien gasnaaldclip 1 omhoog als hij daaraan heeft gezeten.

Oke, dan is het niet waar. Als jij vind van niet is dat je volste recht
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 11-10-2011 11:17 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lennart_Rieju
Wat jullie vertellen is de grootste onzin. Hoe meer olie hpe meer hij smeert. Dus beter voor de cilinder tot op zekere hoogte. Waarom reden ze in de racerij 1:25. En die weten er echt wel Wat van. Ik denk dat die brommerboer van je gewoon iets te rijk heeft afgesteld. Want wanneer stottert hij?

Je hebt ongelijk: http://www.ytcn.nl/a...20info/oilpremix.pdf


 

Dit topic is 2234 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved