Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Ondeugdelijk product geleverd.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1093 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #65310 - Ondeugdelijk product geleverd.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 4547 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Tom96 5-10-2011 22:08 Print topicpost

Posts: 1719
Hallo Bf-leden,

Ik had een kickstartsas besteld bij jos dijkman,
nou, alles mooi en wel, na 2 dagen geleverd.
bij ontvangst pakketje gewoon opengemaakt, niks geks gezien.
half uurtje later gaf ik het een tweede blik,
blijkt dat er één van de laatste serie tanden scheef staat en 4 mm naar rechts. even geprobeerd of hij werkte, en hij bleef op dat stuk hangen.

heb ik nu recht op een gratis vervangend product?
kunnen ze moeilijk doen omdat ik het gemonteerd heb gehad?
Hoe gaat dat eigenlijk precies in zijn werking zo'n terugname?


Alvast bedankt
 

BenjaminDG 5-10-2011 22:08 Print reply

Posts: 4605
Heb je de jos al gemaild?
 
Vlaanderen vrij!
Tom96 5-10-2011 22:09 Print reply

Posts: 1719
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Heb je de jos al gemaild?

Ja
 
JB1 5-10-2011 22:10 Print reply

Posts: 14881
Gewoon ff mailen met Jos, probleem voorleggen.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Floris-tsx 5-10-2011 22:10 Print reply

Posts: 3225
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tom96
Hallo Bf-leden,

Ik had een kickstartsas besteld bij jos dijkman,
nou, alles mooi en wel, na 2 dagen geleverd.
bij ontvangst pakketje gewoon opengemaakt, niks geks gezien.
half uurtje later gaf ik het een tweede blik,
blijkt dat er één van de laatste serie tanden scheef staat en 4 mm naar rechts. even geprobeerd of hij werkte, en hij bleef op dat stuk hangen.

heb ik nu recht op een gratis vervangend product?
kunnen ze moeilijk doen omdat ik het gemonteerd heb gehad?
Hoe gaat dat eigenlijk precies in zijn werking zo'n terugname?


Alvast bedankt


Gewoon mailen en zeggen dat het kapot is. Hij zal niet al te moeilijk doen. Ik denk sowieso dat hij je het monteren ook wel zal vergeven, maar als je die kans klein schat, moet je het gewoon niet vertellen
 
Iedereen kan professioneel worden
kenny77 5-10-2011 22:10 Print reply

Posts: 29286
Gewoon even contact opnemen met Jos Dijkman.
Op een fatsoenlijke manier, hij lijkt me de kwaadste niet.

Dus even foto's maken en het probleem uitleggen, komen jullie er vast wel uit.



 
Tom96 5-10-2011 22:11 Print reply

Posts: 1719
Mailtje:

ik heb bij u een kickstartas van een peugeot speedake gekocht,
deze is dinsdag geleverd, en na korte inspectie vind ik hem niet aan de product eisen voldoen.
in de laatste serie tanden staat er een helemaal naar rechts en te dicht op de andere. hier kan ik niks meer mee.
hierdoor werkt de as dus niet en kan ik niks met het product.
zou u vanavond contact op kunnen nemen met mij op : 020857657.
ik hoop graag een nieuwe kickstartas te ontvangen.!


 
BenjaminDG 5-10-2011 22:11 Print reply

Posts: 4605
Voila 3 x het zelfde antwoord binnen de minuut, dus je weet wat je moet doen
 
Vlaanderen vrij!
Floris-tsx 5-10-2011 22:11 Print reply

Posts: 3225
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tom96
Mailtje:

ik heb bij u een kickstartas van een peugeot speedake gekocht,
deze is dinsdag geleverd, en na korte inspectie vind ik hem niet aan de product eisen voldoen.
in de laatste serie tanden staat er een helemaal naar rechts en te dicht op de andere. hier kan ik niks meer mee.
hierdoor werkt de as dus niet en kan ik niks met het product.
zou u vanavond contact op kunnen nemen met mij op : 020857657.
ik hoop graag een nieuwe kickstartas te ontvangen.!




Oe ik ga je bellen!
haha nee.

prima mailtje denk ik zo. afwachten dan maar he
 
Iedereen kan professioneel worden
Cas DT 5-10-2011 22:12 Print reply

Posts: 3131
Je kunt toch niet gaan verwachten dat de man je vanavond nog belt, denk nou eens na..

Jos is een prima kerel, wacht gewoon je antwoord af.

 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
BenjaminDG 5-10-2011 22:12 Print reply

Posts: 4605
Ik had ook nog factuur of order nummer bijgevoegd.
 
Vlaanderen vrij!
JB1 5-10-2011 22:13 Print reply

Posts: 14881
Dat bellen kun je wel vergeten, dat doen ze niet.
Lever maar wat foto's erbij
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
der Chef 5-10-2011 22:15 Print reply

Posts: 3265
ff een fototje bij sturen van die kromme/scheve tanden of wat dan ook zodat jos het meteen kan zien.
 
Tom96 5-10-2011 22:41 Print reply

Posts: 1719
foto's:





Sorry voor kwaliteit, maar op de foto's lijkt het niet zo erg,
terwijl heel het tandwiel niet meer bruikbaar is.
 
JB1 5-10-2011 22:42 Print reply

Posts: 14881
Die foto lijkt helemaal nergens op man..
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 5-10-2011 22:45 Print reply

Posts: 29286
Tandje lijkt bijna afgebroken ?

Tsja dit is ook moeilijk voor Jos dan, aagezien zo'n tandje niet afbreekt als je hem op de grond pleurt.
Maar daar moet toch wel kracht achter zitten in de vorm van gemonteerd zijn.

Je zegt ook dat je eerst er niks aan zag, vervolgens gemonteerd hebt en toen deed hij het niet en zag je dit?
Heb je hem niet gewoon zelf per ongeluk kapot gemaakt?


Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 5-10-2011 om 22:46 uur.
 

Dit topic is 4547 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved