Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - derbi trekt niet goed door

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 780 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #65279 - derbi trekt niet goed door
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 21205 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Joop_Karel_Spank 3-10-2011 22:19 Print reply
Posts: 278
heb jij een leonelli cdi dan? ik weet niet of daar ducati op past :P je bedoelt toch wel ducati van een derbi he? want tomosjes en sommige puchjes en vast nog veel meer andere brommers hebben ook ducatie ontstekingen
 
Derbi Love 4-10-2011 7:07 Print reply
Posts: 49
hahaha ja die bedoel ik
als ik terug ben van mijn werk uitje zal ik het gelijk proberen ik hou jullie op de hoogte heel erg bedankt allemaal
 
WiZZ [wesley] 4-10-2011 12:47 Print reply

Posts: 4831
even een offtopic voor de gootsteen troep



als je goed kijkt zie je soort van brandwonden/krassen zitten op me pols
dit is nu zon 8 weken oud, over heel me arm
het was heel erg verdunt wat ik op me arm heb gekregen
(en op de foto denk je o dat valt best mee, het is 10x duidelijker te zien in het echt)
en ik mag over 45 min bij de doctor zijn dan gaan ze waarschijnlijk nog effe stuk huid uit me halen.

tip bij gebruik
OPPASSEN
zorg voor schoon water in de buurt
draag lange mouwen
handschoen
 
Houdoe.FM!! Wij maken je radio pas echt stuk!
Joop_Karel_Spank 6-10-2011 23:13 Print reply
Posts: 278
ik gebruik als ik zelf met bijvoorbeeld verf afbijt werkt altijd van die dikke kunststof handschoenen die in ieder geval zelf chemisch niet gauw oplossen opzich wel ironisch dat je niet met hamers en vuur aan de gang wilt en dat je geprefereerde methode dit opleverd :P is het ondertussen al opgelost?
 
koetjeboe91 6-10-2011 23:41 Print reply

Posts: 2096
ahh boe hoe wat denk je zelf er staat van die logo's op denk je dat ze er voor de lol op staan. krijg maar eens een accu over je overal heen moet je eens kijken hoe snel ik dat ding dan uit heb
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
Derbi Love 10-10-2011 18:00 Print reply
Posts: 49
ik wil nog even een bevestiging.

kan het zijn dat mijn bobine niet goed meer is waardoor hij niet meer goed in toerenkomt en dat hij onwijs inhoud in zijn eigenlijk in zijn 1 t/m 6 .

en het liefst ook nog andere sugesties wat het zou kunnen zijn.
trouwens voor antwoorden lees andere antwoorden zodat er niet op een algestelde vraag antwoord word gegeven.

alvast heel erg bedankt


 
BenjaminDG 10-10-2011 18:15 Print reply

Posts: 4605
Ken je niemand met nog een derbi senda?

Dan kan je even de bobine wisselen.
 
Vlaanderen vrij!
Joop_Karel_Spank 10-10-2011 20:48 Print reply
Posts: 278
natuurlijk KAN het dat zijn. Ik zou alleen alle andere variabelen eerst meerdere keren proberen uit te sluiten. een ontsteking geeft vage klachten en is duur in aanschaf vandaar maar blijkbaar kan je niemand anders vinden met een leonelli ontsteking en krijg je de ontsteking niet uitgesloten.

ik zou persoonlijk dan naar een goede fietsenmaker gaan om te kijken of hij kan controleren of het de ontsteking is. Anders moet je namelijk een nieuwe cdi unit bestellen alleen om te testen
 
Derbi Love 11-10-2011 18:42 Print reply
Posts: 49
wat zijn de andere variablen dan kan ik zeggen of dat het wel of niet is.

nou ik laat hem eerst door een lokale derbi subdealer doormeten (goed)

en dan als hij stuk is laat ik hem gelijk vervangen.
heel eerlijk gezegt hoop ik dat dat het is want dan weet ik teminste wat ik eraan moet doen.
 
Joop_Karel_Spank 11-10-2011 23:24 Print reply
Posts: 278
ik denk dat veel andere mogelijke manko's al doorgenomen zijn in dit topic. Bijvoorbeeld afstelling(te arm = geen vaart) uitlaat volgekoold(je hebt al ontkoolt toch?) valse lucht, slechte compressie zou je misschien kunnen checken? uitlaat goed vast? begrenzers, twv niet erg afwijkend. Dat soort dingen :P maargoed ik ben benieuwd!
 
Johann 11-10-2011 23:28 Print reply

Posts: 1273
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
ahh boe hoe wat denk je zelf er staat van die logo's op denk je dat ze er voor de lol op staan. krijg maar eens een accu over je overal heen moet je eens kijken hoe snel ik dat ding dan uit heb


haha, dat heb ik eens gehad ja
De pijpen van mijn overal waren een dag later gerafeld en de stof verpulverde helemaal.
 
Derbi Love 12-10-2011 8:39 Print reply
Posts: 49
ik heb mijn uitlaat ontkoolt ja met je verbranding manier .
heb ook een keertje zonder luchtfilter gereden toen hij veelste rijk stond (toen werd hij koffiebruin) aleen echt harder trekken deed hij niet hij kwam toen ook niet hoog in zijn toeren.

heb hem nu wel goed afgesteld.
de enige mogenlijkheid is denk ik de bobine anders ben ik einderaad.

ik laat hem vandaag doormeten.
dus laten we duimen :P
 
Derbi Love 12-10-2011 23:25 Print reply
Posts: 49
nou het probleem was niet me bobine .
kwam daar en (eerste keer dat ik een groots stuk reed) want heb me rijbewijs nog niet

nou was hij heel erg aan het sputeren en dus stond hij alsnog te rijk.

nou kwam ik tot de conclusie dat met een 21mm cabrateur en hoogtoerige hebo cilinder niet met elkaar samen gaan zonder dat er een powerfilter opzit.

ook zit er geen sneleuitlaat op.

dus ik ga het nog maal proberen met een powerfilter en dan afstelen.
ik laat het weten.



trouwens ik kwam voor het eerste lange tocht terug en me blok was bloedddd heet en toen kwam er rook (waterdamp denk ik) uit me clinder tussen me cilnder en cilinder kop iemand enig idee wat dit is en wat ik eraan kan doen.
 
Joop_Karel_Spank 13-10-2011 7:20 Print reply
Posts: 278
ik zou dan even je koelvloeistof af laten lopen en een nieuw pakkingssetje halen voor je cilinder met name de koppakking. Verder heb je best kans dat er misschien weinig KVS in je systeem zit nu vandaag het warm worden? anders moet je wel oppassen in ieder geval :P probeer anders eens de afstel faq?

verder zou slecht matchen van de uitlaat ook wel wat uit kunnen maken, maar ik denk niet alles van je problemen heb het met een puch wel eens gehad, wilde hem sneller laten lopen dus hoogtoerige 50cc pijp gehaald. Bleek mn ori cilinder niet genoeg toeren te halen om in de ideale powerband voor de pijp te komen XD reedt hij maar 5 km/h harder had ik net zo goed een flut uitlaat van 24 euro kunnen halen :P


 
Derbi Love 13-10-2011 9:00 Print reply
Posts: 49
hahah zonde van je goede uitlaat
maar hou hoort toch niet zo heet teworden.

oke hij hoort heet maar zo heet dat hij water verdampt.

ik heb me KVS (koelvloeistof?) bij gevult gemixt met water gezien het winter word dus had het niet nodig dacht ik XD

waardoor komt dit dat hij zo vreselijk heet word ?


 

Dit topic is 21205 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved