JB1 |
28-9-2011 17:28 |
Posts: 14881 |
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
JB1 |
28-9-2011 17:31 |
Posts: 14881 |
Gast, als je keerring eruit moet, dan trek je die gewoon met een stukje ijzerdraad/waterpomptang/puntbektang/schroevedraaier/lasapparaat/hijskraan er zo uit.
Keerring moet je toch al vervangen
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
Quincy-12 |
28-9-2011 17:36 |
Posts: 187 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JB1
Gast, als je keerring eruit moet, dan trek je die gewoon met een stukje ijzerdraad/waterpomptang/puntbektang/schroevedraaier/lasapparaat/hijskraan er zo uit.
Keerring moet je toch al vervangen
nee lukt niet, maar kan het kloppen dat er achter eerst ijzer zit
|
|
Mijn ducati staat in de garage ;) |
|
thunderbird - Forum en Sales Moderator |
28-9-2011 17:38 |
Posts: 7728 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JB1
Gast, als je keerring eruit moet, dan trek je die gewoon met een stukje ijzerdraad/waterpomptang/puntbektang/schroevedraaier/lasapparaat/hijskraan er zo uit.
Keerring moet je toch al vervangen
gast, hij wil natuurlijk die keerring vervangen terwijl die as er nog door steekt. dus dan begin je weinig met een waterpomptang en is het heel sim van hem dat hij er gaatjes in wil boren waar hij parkers in draait en waaraan hij vervolgens met een tang oid aan kan trekken.
maar dat je al na ee halve mm op ijzer zit is normaal. die keerring is opgebouwd uit ijzer, er zit alleen een rubber laagje om heen.
|
|
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé! |
|
JB1 |
28-9-2011 17:38 |
Posts: 14881 |
Ja, zit een veer achter
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
Paul de Salmiakbal |
28-9-2011 17:38 |
Posts: 5285 |
Ja natuurlijk is dat normaal, anders zou het er toch ook niet in zitten?
|
|
|
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
28-9-2011 18:42 |
Posts: 10835 |
ik zou zelf eigenlijk niet boren want dan heb je kans dat er spanen in je lager vallen wat erachter zit.
Ik sla de parker er meestal gewoon in en draai hem dan verder. Dat gaat best goed.
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
Quincy-12 |
28-9-2011 19:22 |
Posts: 187 |
het is gelukt de nieuwe keerring zit erin en heb me blokolie weer teruggegooit moet ik de blokolie nog ontluchen?
|
|
Mijn ducati staat in de garage ;) |
|
koetjeboe91 |
28-9-2011 19:23 |
Posts: 2096 |
wat denk je zelf?????
|
|
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard. |
|
BenjaminDG |
28-9-2011 19:24 |
Posts: 4605 |
Blokolie ontluchten?
Dat denk ik niet
|
|
Vlaanderen vrij! |
|
Maup |
28-9-2011 19:28 |
Posts: 4353 |
|
|
Vertrouwen is goed, controle is beter. |
|
BenjaminDG |
28-9-2011 19:32 |
|
Quincy-12 |
28-9-2011 19:35 |
Posts: 187 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
[...]
Dat doet de motor zelf, zijn vraag was of hij nog de olie moet ontluchten.
Dus neen je moet niet zelf ontluchten.
Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 28-9-2011 om 19:33 uur.
ik bedoel dat ik me motor ff stationair moet laten draaien met de bijvuldop eraf
|
|
Mijn ducati staat in de garage ;) |
|
BenjaminDG |
28-9-2011 19:36 |
Posts: 4605 |
Nee, moet niet
|
|
Vlaanderen vrij! |
|
rubbert |
29-9-2011 0:23 |
Posts: 8825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JB1
Ja, zit een veer achter
je reageert op een toon alsof iemand een domme vraag stelt, en jij het antwoord (wat iedereen gewoon zou moeten weten) eventjes geërgerd moet herhalen, maar je kraamt de grootst mogelijke onzin uit
reageer dan gewoon niet, heeft de ts meer aan
edit: Topic gerelateerd:
Meeste keerringen hebben een stalen binnenkant, soms heb je geluk, en is alleen de buitenste ring van staal, maar als je er goed bij kunt met boren kan dit prima, wel uitkijken dat je boor niet weggedrukt wordt, doordat je net naast het staal komt, dan kan je je as/ boring beschadigen, en dat wil je op zo'n plek niet
Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 29-9-2011 om 0:25 uur.
|
|
Draai- ontwerpwerk?--->PM |
|