Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Kreidler RMC trekt sloom op

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 940 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #65249 - Kreidler RMC trekt sloom op
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 3402 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Robbin-RMC 23-9-2011 23:09 Print topicpost
Posts: 51
mijn Kreidler trekt erg sloom op bij lage touren, daarna spuit hij der vandoor.

ik schakel gewoon op de goede touren enzo.
ook met maar iets tegenwind zak ik van de 58 naar de 45....

volgens mij heeft dit met de contactpuntjes te maken. nou is dat goed, want ik heb nog nieuwe Bosch puntjes liggen.

p.s. ook heb ik wat aanslag gezien op mijn bougie, dus ietsje late ontsteking lijkt me dus!

maar het probleem is die kap op het vliegwiel. ik heb die bevestigingsbout losgedraaid, maar die kap kwam der met geen mogelijkheid vanaf.

hoe doen we dit? haha

Dit bericht is gewijzigd door Robbin-RMC op 23-9-2011 om 23:10 uur.
 
RMC groen 4-gang

kenny77 23-9-2011 23:17 Print reply

Posts: 29286
Volgens mij zit die kap net als een puch, ook nog over een rand geschoven?
dan zou goed trekken/ een paar tikken met een rubber hamer wel voldoende zijn om eraf te halen.

het langzame rijden kan inderdaad door de contactpunten komen.

als deze te ver of te krap staan, heb je een stuk minder vermogen.

of gewoon een langzame setup of een versleten zuiger(veer)

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 23-9-2011 om 23:18 uur.
 
Robbin-RMC 23-9-2011 23:21 Print reply
Posts: 51
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Volgens mij zit die kap net als een puch, ook nog over een rand geschoven?
dan zou goed trekken/ een paar tikken met een rubber hamer wel voldoende zijn om eraf te halen.

het langzame rijden kan inderdaad door de contactpunten komen.

als deze te ver of te krap staan, heb je een stuk minder vermogen.

of gewoon een langzame setup of een versleten zuiger(veer)

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 23-9-2011 om 23:18 uur.


mijn setup= 14mm bing 76 proeier, 2.9pk duitse cilinder, 13-36 vertanding:P warmtegraad 7 bougie. daar licht het nie aan, is gewoon standaard fabrieks.

versleten zuigerveer, daar zeg je me wat idd ga ik idd ook nog wel naar kijken.
 
RMC groen 4-gang
mx-jacob 24-9-2011 9:57 Print reply

Posts: 2938
meestal komt die kap er gewoon af door met een rubber hamer aan de zijkant wat tikjes te geven.. beetje aan trekken en zo dan moet het lukken.
 
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam
Robbin-RMC 10-10-2011 23:26 Print reply
Posts: 51
Probleem is onderhand al opgelost!!

contactpuntjes kompleet versleten. ongebruikte Bosch van een puch maxi gejat, en hij loopt weer mooi 8.000-9.000 RPM. en lekker weer 60-65kmu.

en godzijdank trek ik er eindelijk weer scooters uit!!!!!!!!!!!
 
RMC groen 4-gang
mx-jacob 11-10-2011 9:03 Print reply

Posts: 2938
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Robbin-RMC
Probleem is onderhand al opgelost!!

contactpuntjes kompleet versleten. ongebruikte Bosch van een puch maxi gejat, en hij loopt weer mooi 8.000-9.000 RPM. en lekker weer 60-65kmu.

en godzijdank trek ik er eindelijk weer scooters uit!!!!!!!!!!!



kijk zo hoord dat met een kreidler !!!!!
 
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam

Dit topic is 3402 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved