Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Waar zit de ontsteking van deze quad?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1057 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #65219 - Waar zit de ontsteking van deze qua...
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 6426 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Jozeff - Forum en Sales Moderator 25-9-2011 22:26 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maerijn
Kleinere sproeier dus


dat zou wel vreemd zijn, ervanuitgaande dat de quad voorheen met deze instellingen goed liep.
Een sproeier wordt door de tijd heen niet uit zichzelf groter of kleiner.

Ik gok op een vervuilde carburateur.

Dit bericht is gewijzigd door Jozeff op 25-9-2011 om 22:27 uur.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
tsxhunter 25-9-2011 22:33 Print reply

Posts: 9332
of sproeier los getrilt
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
maerijn 25-9-2011 22:37 Print reply

Posts: 2455
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
[...]


dat zou wel vreemd zijn, ervanuitgaande dat de quad voorheen met deze instellingen goed liep.
Een sproeier wordt door de tijd heen niet uit zichzelf groter of kleiner.

Ik gok op een vervuilde carburateur.

Dit bericht is gewijzigd door Jozeff op 25-9-2011 om 22:27 uur.

Ik bedoel dat er een kleinere IN moet, wanneer die zonder luchtfilter beter loopt
 
Robin 1993 25-9-2011 23:16 Print reply

Posts: 1234
Carburateur is heel goed schoongemaakt. Ook de sproeier heb ik goed schoongemaakt dus vuil lijkt me sterk.
En hij heeft indd altijd goed gelopen met deze afstelling.
 
!!2 takt!!

Dit topic is 6426 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved