Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - citta inlaat uitvijlen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 820 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #65208 - citta inlaat uitvijlen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 4641 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

gradus 16-9-2011 2:49 Print topicpost
Posts: 619
hallo
ik wou graag mijn citta inlaat uitvijlen

nou zijn er opzicht genoeg site`s en dingen waarop het uitgelegt word enzo. maar ik blijf toch met de nodig vragen zitten.


nou lees ik op sites dat je de onderkant kan gaan veilen ( wel met beleid natuurlijk) maar dan zie ik ergens anders weer dat ze ook de bovenkant geveild hebben. nou vraag ik me dus af wat moet ik ??

en ergens anders lees ik weer dat als je naar boven veilt dat in je toeren/snelheid meehelpt, en als je naar beneden veilt dat in je trekkracht scheelt ??

wat is nou waar en wat kan ik het beste doen.

het gaat gewoon om een std blokje 50cc met 13/13 erop rijd nu 40 op teller


ik hoop dat ik het een beetje redelijk heb uitgelegt/verteld waat ik mee zit

bedankt alvast
 

midas 16-9-2011 7:28 Print reply

Posts: 1211
Volgens mij moet je het nog eens op een citta forum vragen, want dit is een beetje vaag...
 
PRO TUNING 16-9-2011 7:36 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gradus
hallo
ik wou graag mijn citta inlaat uitvijlen

nou zijn er opzicht genoeg site`s en dingen waarop het uitgelegt word enzo. maar ik blijf toch met de nodig vragen zitten.


nou lees ik op sites dat je de onderkant kan gaan veilen ( wel met beleid natuurlijk) maar dan zie ik ergens anders weer dat ze ook de bovenkant geveild hebben. nou vraag ik me dus af wat moet ik ??

en ergens anders lees ik weer dat als je naar boven veilt dat in je toeren/snelheid meehelpt, en als je naar beneden veilt dat in je trekkracht scheelt ??

wat is nou waar en wat kan ik het beste doen.

het gaat gewoon om een std blokje 50cc met 13/13 erop rijd nu 40 op teller


ik hoop dat ik het een beetje redelijk heb uitgelegt/verteld waat ik mee zit

bedankt alvast



Hoeveel graden is je inlaattiming nu en wat wil je bereiken ?
 
mini89 16-9-2011 9:16 Print reply

Posts: 495
opzoek naar het boekje wat bij een polini cilinder zit daar word het goed uit gelegd wat je kan doen
met plaatjes en al

pb is onderweg
veel plezier

Dit bericht is gewijzigd door mini89 op 16-9-2011 om 10:58 uur.
 
Tobias Verhoef 16-9-2011 10:24 Print reply

Posts: 1832
Ook al zoek je op bf gewoon even wat topics over tuning en je leest die goed door.
En ook al snap je nog niet wat je moet doen, dan kan je het hier altijd nog vragen
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Meathausen 16-9-2011 10:32 Print reply

Posts: 726
Voordat je gaat vijlen moet je eerst even een poortmapje + berekeningen maken voordat je kan zien wat je het best kan vijlen en hoeveel.
 
Een man zonder bier is als een brommer zonder benzine, niet vooruit te branden!
Tom96 16-9-2011 11:46 Print reply

Posts: 1719
http://vespa-ciao.nl/page.php?id=195

En het is btw een carterinlaat, niet op de cilinder.
 
Marcooow 17-9-2011 12:49 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tom96
http://vespa-ciao.nl/page.php?id=195

En het is btw een carterinlaat, niet op de cilinder.


IDD, MENSEN HET GAAT OVER CARTERINLAAT, NIET CILINDER

ik heb het wel eens gelezen op vespa forum ofzo iets, daar was het uitgelegd in een FAQ, dus beter daar ff kijken

ohja die link staat hierboven

Dit bericht is gewijzigd door Marcooow op 17-9-2011 om 12:53 uur.
 
faster than a bullet!
gradus 18-9-2011 0:15 Print reply
Posts: 619
bedankt allemaal
 

Dit topic is 4641 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved