kenny77 |
30-8-2011 17:08 |
Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JB1
Wat is echt snel?
Mhm, een Honda NS1
Sorry, een Honda CRM
Die zijn ook niet snel. :(
Alhoewel een honda crm natuurlijk ook helemaal niet verkeerd klinkt als keuze.
De grote versie
en de kleine versie
Het vaak sleutelen, een oldtimner is net zo betrouwbaar als een nieuwe brommer.
Alleen zijn de oude brommers in 99% van de gevallen eerst afgeragd.
Knap je ze een keer goed op, dan sleutel je daar even vaak aan als een brommer die net uit de winkel komt.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 30-8-2011 om 17:08 uur.
|
|
|
|
ChielTZR |
30-8-2011 17:10 |
Posts: 6016 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: pangolopalanga
[...]
Wie dan ? En wat weet jij daarvan, of hij ervaring spreekt of niet ?
[...]
Zowel Kenny als de topicstarter hebben een oude DT.
ik had er een.
|
|
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing) |
|
mx-jacob |
30-8-2011 17:14 |
Posts: 2938 |
suzuki tsx bevalt mij erg goed houd het met crossen ook erg goed uit...
|
|
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam |
|
Tobias Verhoef |
30-8-2011 20:48 |
Posts: 1832 |
Hoeveel wil je ermee crossen?
En vindt je koppel ook belangrijk?
|
|
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....???? |
|
vic-h |
31-8-2011 16:44 |
Posts: 148 |
crossen vind ik niet zo belangrijk, vooral het snel en haqrd accelereren Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
Hoeveel wil je ermee crossen?
En vindt je koppel ook belangrijk?
|
|
|
|
JB1 |
31-8-2011 16:52 |
Posts: 14881 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: vic-h
crossen vind ik niet zo belangrijk, vooral het snel en haqrd accelereren[...]
Wat is hard accelereren?
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
ChielTZR |
31-8-2011 16:56 |
Posts: 6016 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]
Wat is hard accelereren?
van 0 naar 100 in 4 seconden.
Dit bericht is gewijzigd door ChielTZR op 31-8-2011 om 16:57 uur.
|
|
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing) |
|
vic-h |
31-8-2011 16:58 |
Posts: 148 |
uuhm veel trekkracht, met piepende banden optrekken, in een zanderige bocht van 3 naar 2 schakelen en dan even een drift maken bijv. Quote: Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]
Wat is hard accelereren?
|
|
|
|
Frysk |
31-8-2011 16:59 |
Posts: 34928 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: vic-h
uuhm veel trekkracht, met piepende banden optrekken, in een zanderige bocht van 3 naar 2 schakelen en dan even een drift maken bijv.[...]
|
|
giggitybyte |
|
ChielTZR |
31-8-2011 17:00 |
|
vic-h |
31-8-2011 17:04 |
|
Marcooow |
31-8-2011 17:05 |
Posts: 5713 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: vic-h
onmogelijk?
voordat je met een brommer piepende bandjes krijgt met normaal optrekken (dus zonder voorrem) mag je nog heel wat doen
|
|
faster than a bullet! |
|
vic-h |
31-8-2011 17:08 |
Posts: 148 |
en als je hem nou ontgrenst en er een grote vertanding achter op zet en kleine voor? Quote: Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
[...]
voordat je met een brommer piepende bandjes krijgt met normaal optrekken (dus zonder voorrem) mag je nog heel wat doen
|
|
|
|
Floris-tsx |
31-8-2011 17:08 |
Posts: 3225 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: vic-h
onmogelijk?
Ik denk dat je een beetje teveel in een droomwereld leeft wat dat betreft. 50cc=50cc en geen top performance motorfiets. Wat jij wil met driften in een zanderig bochtje dat kan. Gebeurt mij ook zo vaak met mijn brommertje.veel trekkracht is ook wel te realiseren met wat flinke motorische aanpassingen. Piepende banden wordt wat lastig vrees ik. Al is het maar omdat je in het zand rijdt. Maar onmogelijk is het zeker niet. Er zijn 50cc's geweest die 200km/u + reden. Ligt er alleen een beetje aan of je bereid bent zoveel tijd en geld in een motorblokje te stoppen
Dit bericht is gewijzigd door Floris-tsx op 31-8-2011 om 17:10 uur.
|
|
Iedereen kan professioneel worden |
|
vic-h |
31-8-2011 17:11 |
Posts: 148 |
oke haha, maar de ene brommer heeft toch gewoon standaard meer vermogen dan de andere?, wat is nou een brommer met (relatief voor 50cc) standaard gewoon een krachtig blok heeft? Quote: Oorspronkelijk gepost door: Floris-tsx
[...]
Ik denk dat je een beetje teveel in een droomwereld leeft wat dat betreft. 50cc=50cc en geen top performance motorfiets. Wat jij wil met driften in een zanderig bochtje dat kan. Gebeurt mij ook zo vaak met mijn brommertje.veel trekkracht is ook wel te realiseren met wat flinke motorische aanpassingen. Piepende banden wordt wat lastig vrees ik. Al is het maar omdat je in het zand rijdt.
|
|
|
|