Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Honda mtx-sh toeren begrenzer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1027 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #65083 - Honda mtx-sh toeren begrenzer
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 5031 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

De Schout 28-8-2011 21:25 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mx-jacob
[...]



oke nooit geweten, hebben die blokjes een langere slag of zo?

Dit bericht is gewijzigd door mx-jacob op 28-8-2011 om 20:57 uur.



helemaal std tsx zal ook niet veel meer toeren lopen denk ik.

sh kun je best doortrekken tot 12/13k zonder dat er iets mee gebeurd hoor.
 
tune tweak fiddle bang bummer
mxbeunking 28-8-2011 21:28 Print reply

Posts: 2305
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
[...]



helemaal std tsx zal ook niet veel meer toeren lopen denk ik.

sh kun je best doortrekken tot 12/13k zonder dat er iets mee gebeurd hoor.


tsx kan ook gewoon tot de 10.000, en in het rood tot de 12.000
 
Draaiwerk nodig? = PB
Cas DT 28-8-2011 21:29 Print reply

Posts: 3131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: piet van der voort
[...]


tsx kan ook gewoon tot de 10.000, en in het rood tot de 12.000


En nu wil je een medaille ofzo?

@TS

De originele honda cdi gaat maar tot 117xx toeren. Dus dan zou je (zoals gezegd) een mps300 cdi aan moeten schaffen. Of een binnenrotor.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
mxbeunking 28-8-2011 21:36 Print reply

Posts: 2305
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
[...]


En nu wil je een medaille ofzo?

@TS

De originele honda cdi gaat maar tot 117xx toeren. Dus dan zou je (zoals gezegd) een mps300 cdi aan moeten schaffen. Of een binnenrotor.


nee hoor ik verbeter hem even
 
Draaiwerk nodig? = PB
JB1 28-8-2011 21:38 Print reply

Posts: 14881
Wat is nou eigenlijk het rode gebied?
Volgens mij is dat toch echt het gebied waarbij je je motor overbelast en hij niet meer effectief loopt en overmatig zal slijten.

En dat verschilt per opbouw van bromfiets set-up.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!

Dit topic is 5031 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved