Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Yamaha RD50 MX

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 995 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #65035 - Yamaha RD50 MX
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 7917 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

RutgerDTmx 14-9-2011 22:32 Print reply

Posts: 211
hoe heb je je contactpunten dan staan?? heb je die al afgesteld? en hoe?
 
Custom667 15-9-2011 17:33 Print reply
Posts: 153
Ik denk niet dat het de ontsteking nog kan zijn, heb daarvan alles vervangen, contactpunten 0,3-0,4 mm. zoals het hoort.
Ik heb mijn membraan eens bekeken. Hij lijkt wel te sluiten maar er zitten heeeele kleine kiertjes hier en daar. Zou dat een oorzaak kunnen zijn?
En bij mijn carburateur zit een nippeltje waar een slangetje op is gezet met daar een schroefje in gedraaid. En dat is niet van de olie of benzineslang, want die zijn namelijk al aangesloten en werkend.


Dit bericht is gewijzigd door Custom667 op 16-9-2011 om 12:33 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Custom667 op 16-9-2011 om 12:36 uur.
 
RD50mx 16-9-2011 14:12 Print reply
Posts: 353
ik weet niet wat voor uitlaat jij er onder hebt hangen; maar mijn RD'tje maakt max 7000 toeren (8k is haalbaar als je 'm wil verprutsen) met dezelfde setup. maar ik heb ook een ori uitlaat, wat voor uitlaat hangt er achter?
 
Als je brommer geen ducttape bevat, is 'ie waardeloos
Custom667 16-9-2011 14:29 Print reply
Posts: 153
Ja een gianelli sportuitlaatje, heb ik van iemand gekregen weet verder ook niet wat het precies voor een uitlaat is. Maar hij loopt echt maar 5500 toeren, dat hoort gewoon niet. En gaat ie bij jou dan ook stotteren nar 7000?

 
Custom667 16-9-2011 21:30 Print reply
Posts: 153
OK, heb het dus opgelost en een groter aanzuigrubber geplaatst. Loopt mooi nu en bougie is koffiebruin. In ieder geval hartstikke bedankt voor de reacties.

Dit bericht is gewijzigd door Custom667 op 18-9-2011 om 0:48 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Custom667 op 18-9-2011 om 0:50 uur.
 
RD50mx 20-9-2011 12:11 Print reply
Posts: 353
een klein vraagje over de yamaha rd; hoe hard zal de standaard setup (twv stock, cilinder, kop, etc.) lopen met een homoet uitlaat?
 
Als je brommer geen ducttape bevat, is 'ie waardeloos
ChielTZR 20-9-2011 12:41 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Custom667
OK, heb het dus opgelost en een groter aanzuigrubber geplaatst. Loopt mooi nu en bougie is koffiebruin. In ieder geval hartstikke bedankt voor de reacties.

Dit bericht is gewijzigd door Custom667 op 18-9-2011 om 0:48 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Custom667 op 18-9-2011 om 0:50 uur.


wat was er mis nu?
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
kenny77 20-9-2011 12:55 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RD50mx
een klein vraagje over de yamaha rd; hoe hard zal de standaard setup (twv stock, cilinder, kop, etc.) lopen met een homoet uitlaat?


Niet doen, dat rijd voor geen meter.
Een homoet wil alleen toeren en daaronder is het 3 x niks.
En een standaard setup wil helemaal geen toeren draaien.
 

Dit topic is 7917 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved