kenny77 |
20-8-2011 14:30 |
Posts: 29286 |
Is de bougie ook heel erg vettig als je hem eruit haalt?
En heeft het blok lang stil gestaan?
Anders is er ook nog een mogelijkheid dat de rechter krukas keerring naar de eeuwige jachtvelden is.
Dan gaat hij blok olie aan zuigen en dan loopt hij ook niet lekker en dat krijg je ook niet afgesteld.
Hoe duur was de condensator?
|
|
|
|
Custom667 |
20-8-2011 15:54 |
Posts: 153 |
OK, ik zal het blok eens uit elkaar gaan halen en de keerringen controleren. De condensator was een imitatie, maar ik heb de originele Mitsubishi al weer terug gezet, en hij vonkt nog steeds een beetje tussen de punten.
|
|
|
|
Custom667 |
20-8-2011 16:25 |
Posts: 153 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Custom667
OK, ik zal het blok eens uit elkaar gaan halen en de keerringen controleren. De condensator was een imitatie, maar ik heb de originele Mitsubishi al weer terug gezet, en hij vonkt nog steeds een beetje tussen de punten.
Oja, en de bougie is vettig idd.
|
|
|
|
Custom667 |
22-8-2011 16:19 |
Posts: 153 |
Moet ik de koppeling/primair aandrijftandwiel loshalen om de helften te scheiden. Ik denk dat ik iets vergeten ben, ze komen al los maar iets houd ze tegen.
|
|
|
|
RikDT50MX - Nieuws Poster |
22-8-2011 18:44 |
Posts: 1558 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Custom667
Moet ik de koppeling/primair aandrijftandwiel loshalen om de helften te scheiden. Ik denk dat ik iets vergeten ben, ze komen al los maar iets houd ze tegen.
kan je koppeling door je carter?
|
|
I Can Play With Madness |
|
Custom667 |
22-8-2011 18:58 |
Posts: 153 |
wat bedoel je?
|
|
|
|
ChielTZR |
22-8-2011 19:04 |
Posts: 6016 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Custom667
wat bedoel je?
denk datie koppelingsstift bedoelt.
|
|
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing) |
|
RikDT50MX - Nieuws Poster |
22-8-2011 19:04 |
Posts: 1558 |
je wilt toch je carter splitsen?
|
|
I Can Play With Madness |
|
kenny77 |
22-8-2011 19:06 |
Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Custom667
Moet ik de koppeling/primair aandrijftandwiel loshalen om de helften te scheiden. Ik denk dat ik iets vergeten ben, ze komen al los maar iets houd ze tegen.
Voor de krukas keerring hoefde het blokje niet uit elkaar?
Maar als je hem wilt splitsen dan zou ik wel alles even losdraaien inderdaad.
|
|
|
|
Custom667 |
22-8-2011 19:13 |
Posts: 153 |
Nee maar ik wil gelijk alles even controleren, maar kan ik die krukaskeerring van buiten eraf halen dan?
En ik weet niet wat je bedoelt of mijn koppeling door mijn carter kan RikDR50MX.
|
|
|
|
kenny77 |
22-8-2011 19:28 |
Posts: 29286 |
Ja die keerring kan je zo vervangen, even de koppeling eraf halen en dan het tandwiel van de krukas.
Dan die bus uit de keerring halen en dan kan je de keerring zo eruit trekken.
En de nieuwe weer erin zetten.
|
|
|
|
RikDT50MX - Nieuws Poster |
22-8-2011 19:46 |
Posts: 1558 |
als jij je carters uit mekaar trekt moeten de assen door de gaten in je carter, je koppeling past niet door zo'n gat.
|
|
I Can Play With Madness |
|
Custom667 |
22-8-2011 19:53 |
Posts: 153 |
Nee idd, in ieder geval bedankt voor de reacties. Ik ga weer eens verder.
|
|
|
|
Custom667 |
23-8-2011 14:55 |
Posts: 153 |
Hoeveel keerringen zitten er nou in het blok. Twee toch, 1 voor de krukas, 1 voor de koppelingsdrukstift.
|
|
|
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
23-8-2011 14:56 |
Posts: 17929 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Custom667
Hoeveel keerringen zitten er nou in het blok. Twee toch, 1 voor de krukas, 1 voor de koppelingsdrukstift.
en de rest, nog een voor de krukas, een voor de uitgaande as, een voor de kickstarter
en gebruik deze knop eens: ipv steeds een nieuwe post te zetten
Dit bericht is gewijzigd door Thijsse op 23-8-2011 om 14:57 uur.
|
|
|
|