Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - ten einde raad honda mt5

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1145 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #64965 - ten einde raad honda mt5
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1451 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

drestar 9-8-2011 16:11 Print topicpost

Posts: 631
hallo,

ik ben ten einde raad wat betreft het afstellen van mijn honda mt5, setup 50cc parmakit,20mm mikuni (de echte)4 kleps membraan ,50cc hd kop en ik was begonnen met sproeier 105, maar toen ik bij de 65 kwam stopte die ermee en pas na gas terugnemen pakte die weer op, dus toen sproeier 135 maar precies hetzelfde probleem, en nu met sproeier 150 ook, met de luchtstelschroef zit ik ook steeds te klooien maar het probleem dat hij afslaat blijft, wie weet waar het nog aan kan liggen?

als ik naar zijn top wil hoor ik op een gegeven moment bleubleub en slaat dan gewoon af! alle sproeiers zijn mikuni maten en bougie is gewoon bruin,
 

ErikVerkade 9-8-2011 16:35 Print reply

Posts: 980
wat voor cilinder is het?
 
het zelfde als hoe egels sex hebben, heel voorzichtig
janh95 9-8-2011 16:50 Print reply

Posts: 426
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: drestar
hallo,

ik ben ten einde raad wat betreft het afstellen van mijn honda mt5, setup 50cc parmakit,20mm mikuni (de echte)4 kleps membraan ,50cc hd kop en ik was begonnen met sproeier 105, maar toen ik bij de 65 kwam stopte die ermee en pas na gas terugnemen pakte die weer op, dus toen sproeier 135 maar precies hetzelfde probleem, en nu met sproeier 150 ook, met de luchtstelschroef zit ik ook steeds te klooien maar het probleem dat hij afslaat blijft, wie weet waar het nog aan kan liggen?

als ik naar zijn top wil hoor ik op een gegeven moment bleubleub en slaat dan gewoon af! alle sproeiers zijn mikuni maten en bougie is gewoon bruin,

Ik heb dit ook wel eens als ik mijn benzinekraantje vergeet open te doen.
Zou je haast zeggen dat hij te weinig benzine krijgt.
Maar goed als de bougie ook koffiebruin is?
 
You can either agree with me or be wrong!
maerijn 9-8-2011 17:13 Print reply

Posts: 2454
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: janh95
[...]

Ik heb dit ook wel eens als ik mijn benzinekraantje vergeet open te doen.
Zou je haast zeggen dat hij te weinig benzine krijgt.
Maar goed als de bougie ook koffiebruin is?

Misschien een probleem met de benzinetoevoer ja
 
janh95 9-8-2011 17:29 Print reply

Posts: 426
Is de carburateur goed schoon en zijn alle brandstofleidingen goed schoon? benzine kraan filtertje?
 
You can either agree with me or be wrong!
Robin 1993 9-8-2011 18:16 Print reply

Posts: 1234
volgens mij zit je met sproeier 150 veel te hoog. Rond je 100 moet je goed zitten. En maak indd je carburateur is GOED schoon, en kijk ook even je vlotter na. Zo'n vlotter wil wel is krom zijn en te snel sluiten. Dan komt er niet genoeg benzine in je vlotterbakje, gevolg is dat hij na hondert meter ofzo uitvalt, wat jij dus heb.

En wat voor luchtfilter heb je?



Dit bericht is gewijzigd door Robin 1993 op 9-8-2011 om 18:16 uur.
 
!!2 takt!!
drestar 9-8-2011 19:48 Print reply

Posts: 631
heb std luchtfilter, en de vlotter is mooi recht ,carb is helemaal schoon en zelfs nog bijna nieuw,er is niks mis mee want op m'n andere mt5 doet hij het wel goed, zou het niet kunnen dat de bobine op bepaald toerental slecht stroom leverd?

want ik heb niet echt het idee dat het met afstellen te maken heeft omdat wat ik ook probeer het altijd hetzelfde is,mijn bougie is ook nieuw en is een ngk hb 8
 
-CrJarvin- 9-8-2011 19:59 Print reply

Posts: 362
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: drestar
heb std luchtfilter, en de vlotter is mooi recht ,carb is helemaal schoon en zelfs nog bijna nieuw,er is niks mis mee want op m'n andere mt5 doet hij het wel goed, zou het niet kunnen dat de bobine op bepaald toerental slecht stroom leverd?

want ik heb niet echt het idee dat het met afstellen te maken heeft omdat wat ik ook probeer het altijd hetzelfde is,mijn bougie is ook nieuw en is een ngk hb 8



ff om dit uit te sluiten, al deo proef gedaan? op valselucht gecheckt dus?
 
Snelle cilinders zijn blije cilinders :D, dus hoe blij is jouw cilinder?
drestar 10-8-2011 19:43 Print reply

Posts: 631
deo test gedaan maar geen valse lucht! ik heb er nu een veel langere sproeier in gedaan en nu doet hij het wel beter,
 
RikDT50MX - Nieuws Poster 10-8-2011 19:47 Print reply

Posts: 1558
en je vlotter was recht? lijkt mij kromme vlotter dus. lange sproeier komt wel in de benzine te hangen en de goede sproeier niet.
 
I Can Play With Madness
drestar 10-8-2011 20:18 Print reply

Posts: 631
vlotter is voor zover ik het kan zien wel recht,(nergens verbogen) ik had setjes korte en lange zeskanten sproeiers erbij,weet niet welke erbij horen..
 
drestar 10-8-2011 20:19 Print reply

Posts: 631
ps ook de vlotterkamer word volledig gevult, kan heel lang rijden met kraantje dicht
 

Dit topic is 1451 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved