Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - beste puch cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 922 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #64958 - beste puch cilinder
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 6073 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

maarten1990 6-8-2011 22:17 Print topicpost
Posts: 65
Hallo,
Er zijn wel dingen te vinden over de snelste maar,

Welke cilinder is het best, dus welke kun je het meeste uithalen als je hem helemaal tuned.

gewoon de gilardoni


 

Marcooow 6-8-2011 22:32 Print reply

Posts: 5713
waarom wil je dit weten? meestal halen mensen snelle cilinders terwijl ze een kut pijp hebben.

wat wil je bereiken of wil je alleen weten wat het snelst is?
 
faster than a bullet!
Tobias Verhoef 6-8-2011 22:39 Print reply

Posts: 1832
Wat is het doel?
Wil je gaa sprinten ofzo?
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
maarten1990 6-8-2011 22:42 Print reply
Posts: 65
Jep, sprinten
En ik wil ook weten welke het beste is.
dus niet standaard het snelst.
dus uit welke het meeste vermogen is te halen
 
Marcooow 6-8-2011 22:45 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maarten1990
Jep, sprinten
En ik wil ook weten welke het beste is.
dus niet standaard het snelst.
dus uit welke het meeste vermogen is te halen


als je wilt sprinten, moet je of veel geld hebben dat je alles laat doen of je moet een beetje verstand hebben, dus ik hoop dat je geld hebt want je had zelf ook kunnen zoeken hoe en wat
 
faster than a bullet!
Tobias Verhoef 6-8-2011 22:52 Print reply

Posts: 1832
Nou het beste is om een 85cc crosser cilinder pas te maken.

Maar wat kan je allemaal?
-lassen (ook alu)
-frezen
-draaien
-sleutelen
-tunen
-zelf uitlaat berekenen
-uitlaat bouwen
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
maarten1990 6-8-2011 22:53 Print reply
Posts: 65
ja het laatste, maar ik kan alleen vinden dat de gilardoni standaard het snelste is.

Maar niet welke getuned het snelste is
 
janh95 6-8-2011 22:54 Print reply

Posts: 426
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maarten1990
ja het laatste, maar ik kan alleen vinden dat de gilardoni standaard het snelste is.

Maar niet welke getuned het snelste is

Dan koop maar mooi de gilardoni. als alleen een uitlaat zelf knutselen lukt.
 
You can either agree with me or be wrong!
Tobias Verhoef 6-8-2011 22:57 Print reply

Posts: 1832
Wat is je budget?
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
maarten1990 6-8-2011 23:19 Print reply
Posts: 65
Budget maakt niet uit ding is toch al duur genoeg ( zit nu al 1400 euro in )

Het moet gewoon een cilinder zijn die zonder te veel moeite past dus geen opvul plaat of te veel lassen ( tap einden verplaatsen lukt wel alleen een hele vul plaat er op lassen is moeilijk omdat het gegoten aluminium is en dat is moeilijk te lassen. en die kleine gaatje dicht maken kan weinig aan mislukken.

en het moet 80cc zijn of lager



 
JB1 6-8-2011 23:19 Print reply

Posts: 14881
80cc crosser cilinder.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
maarten1990 6-8-2011 23:24 Print reply
Posts: 65
wat vind jij een crosser ?
En de slag moet 43mm zijn,
 
Marcooow 6-8-2011 23:25 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maarten1990
wat vind jij een crosser ?
En de slag moet 43mm zijn,


ja je weet toch wel wat een crosser is,
kawasaki kx
suzuki rm
ktm sx
yamaha yz
honda cr
 
faster than a bullet!
JB1 6-8-2011 23:30 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maarten1990
wat vind jij een crosser ?
En de slag moet 43mm zijn,


Een dikke Yamaha R1 met noppenbanden
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
maarten1990 6-8-2011 23:47 Print reply
Posts: 65
natuurlijk weet ik wat een crosser is maar sommige mensen vinden een minibike ook een crosser (de minibike met crosbanden en vering )

Alleen volgens mij als ik ff snel kijk zijn een paar van die motoren 82cc ik heb max. 80 nodig en volgens mij is de slag ook verschillend.
 
janh95 6-8-2011 23:51 Print reply

Posts: 426
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Een dikke Yamaha R1 met noppenbanden

Ik moest lachen.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maarten1990
natuurlijk weet ik wat een crosser is maar sommige mensen vinden een minibike ook een crosser (de minibike met crosbanden en vering )

Alleen volgens mij als ik ff snel kijk zijn een paar van die motoren 82cc ik heb max. 80 nodig en volgens mij is de slag ook verschillend.

Word van een andere slag door middel van een andere kruk of drijfstang je cilinderinhoud niet groter of kleiner?. (correct me if i'm wrong.)
 
You can either agree with me or be wrong!

Dit topic is 6073 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved