nee de brommer draaide veel te hoge toeren stationair..
maar als je de gasschuif schroef verdraaide dan ging die iets lager toeren draaien maar dan viel die uit...
En de brandstof/luchtverhoudings schroef had geen invloed als je daaraan draaide.
Ik heb de carburateur van binnen vergeleken met tekeningen van cy50 website (cy50 blok is hetzelfde als een cb50 blok)
en het bleek dat de sproeier origineel langer hoort te zijn. dus wil ik graag een nieuwe kopen... maar welke van de 4 moet ik kopen? : http://www.leertouwe...d=stat+sproeier+cb50
heb net een beetje zitten zoeken in wat part listen die ik heb liggen en het internet. daar uit blijk dat die sproeier die je daar hebt 35 moet zijn en de hoofd sproeier 85.
Never drive faster then your guardian angel can fly
als ie in een keer wegvalt na hoog stationair gedraaid te hebben heb je waarschijnlijk of valse lucht, of slechte zuigerveren tenminste dat had ik bij mijn 2takt
Quote:Oorspronkelijk gepost door: 4takker
heb net een beetje zitten zoeken in wat part listen die ik heb liggen en het internet. daar uit blijk dat die sproeier die je daar hebt 35 moet zijn en de hoofd sproeier 85.
kijk daar heb ik wat aan!! hartstikke bedankt! ik ga gelijk bestellen by the way, mijn hoofd sproeier is 56... (dat staat er teminste op) maar dat kan wel toch?
ik zou hem eerst gewoon probeeren af te stellen op de manier hoe ik al eerder aan gaf. controleer dan gelijk of hij valse lucht trekt dat is ook zo op te lossen. even het spruitstuk aan bijde kanten vlakken carburareur ook. alles monteren met een verse pakking
Never drive faster then your guardian angel can fly
Quote:Oorspronkelijk gepost door: 4takker
ik zou hem eerst gewoon probeeren af te stellen op de manier hoe ik al eerder aan gaf. controleer dan gelijk of hij valse lucht trekt dat is ook zo op te lossen. even het spruitstuk aan bijde kanten vlakken carburareur ook. alles monteren met een verse pakking
afstellen wil niet met een halve stationairsproeier