Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Nachttopic deel 48 00:00 / 07:00

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 529 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #64912 - Nachttopic deel 48 00:00 / 07:00
Pagina 8 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 78311 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

rubbert 2-8-2011 1:02 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
[...]


maar dat hoort gewoon een 2 takt te zijn



mwa, als je dat hierboven even bekijkt

Heb ik liever dan 2takt, heel wat minder gezeik/ heel wat betrouwbaarder
Kan je heel wat mee uithalen, en het blijft lopen

Edit: 1 pagina terug bovenaan

Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 2-8-2011 om 1:03 uur.
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
janh95 2-8-2011 1:04 Print reply

Posts: 426
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
[...]



mwa, als je dat hierboven even bekijkt

Heb ik liever dan 2takt, heel wat minder gezeik/ heel wat betrouwbaarder
Kan je heel wat mee uithalen, en het blijft lopen

Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 2-8-2011 om 1:02 uur.

Een 4 takt is over het algemeen minder onderhoudsgevoelig dus wat lul je nou?
Maakt mij niet uit wat je rijdt ik vind 4 takt fijn en vindt 2 takt ook geweldig, rij gewoon lekker wat jezelf denkt dat mooier/beter is.
 
You can either agree with me or be wrong!
4takker 2-8-2011 1:06 Print reply

Posts: 2395
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
[...]


maar dat hoort gewoon een 2 takt te zijn


volgens mij rijd dat voor geen eene meter 500cc 1cilinder 2takt.
 
Never drive faster then your guardian angel can fly
De Schout 2-8-2011 1:08 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: janh95
[...]

Een 4 takt is over het algemeen minder onderhoudsgevoelig dus wat lul je nou?
Maakt mij niet uit wat je rijdt ik vind 4 takt fijn en vindt 2 takt ook geweldig, rij gewoon lekker wat jezelf denkt dat mooier/beter is.



leer lezen voor je je smoelwerk open trekt..?

@rubbert een tweetakt word ook stukken betrouwbaarder als de cilinderinhoud wat groter word en het specifieke vermogen wat minder.
 
tune tweak fiddle bang bummer
rubbert 2-8-2011 1:08 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: janh95
[...]

Een 4 takt is over het algemeen minder onderhoudsgevoelig dus wat lul je nou?
Maakt mij niet uit wat je rijdt ik vind 4 takt fijn en vindt 2 takt ook geweldig, rij gewoon lekker wat jezelf denkt dat mooier/beter is.


Dat zeg ik juist....

Als je dom wilt doen tegen iemand vind ik prima, maar doe het dan wel terecht
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
janh95 2-8-2011 1:11 Print reply

Posts: 426
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
[...]


Dat zeg ik juist....

Als je dom wilt doen tegen iemand vind ik prima, maar doe het dan wel terecht


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
[...]



Heb ik liever dan 2takt



Je had dan liever 2 takt lees ik daar toch echt?

Oowh wacht laat maar. mijn excuus. te lang wakker denk ik ofzo

Dit bericht is gewijzigd door janh95 op 2-8-2011 om 1:12 uur.
 
You can either agree with me or be wrong!
rubbert 2-8-2011 1:12 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
[...]



leer lezen voor je je smoelwerk open trekt..?

@rubbert een tweetakt word ook stukken betrouwbaarder als de cilinderinhoud wat groter word en het specifieke vermogen wat minder.



Ja, maar toch nog stukken meer slijtage, niet echt voor als je gewoon lekker wilt rijden zonder elke week je halve blok los te moeten trekken

Ik vind 2 takt ook heerlijk hoor, maar voor dagelijks gebruik/ wat goedkoper rijden, vind ik 4takt toch behoorlijk ideaal


edit: @ jan: Ja, een één cilinder 4takt met meer dan een halve liter CILINDERINHOUD, heeft mijn voorkeur boven 2takt, zeg niks over de onderhoudsgevoeligheid?

Lekker slapen jan

Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 2-8-2011 om 1:15 uur.
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
janh95 2-8-2011 1:16 Print reply

Posts: 426
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
[...]



Lekker slapen jan

Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 2-8-2011 om 1:15 uur.


Ik ga peuk roken en dan mien nust in.
 
You can either agree with me or be wrong!
Joel_koningslust 2-8-2011 1:18 Print reply

Posts: 14514
iemand een mini opknapper of mercedes opknapper kopen? of een golf 3 gt wagen voor de cross?


 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
janh95 2-8-2011 1:19 Print reply

Posts: 426
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
iemand een mini opknapper of mercedes opknapper kopen? of een golf 3 gt wagen voor de cross?



Nee?
 
You can either agree with me or be wrong!
Joel_koningslust 2-8-2011 1:21 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: janh95
[...]

Nee?


jammer,, k ben op aant ruimen
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Venlonaer 2-8-2011 1:35 Print reply

Posts: 2431
hoi
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
maerijn 3-8-2011 0:01 Print reply

Posts: 2455
Terug van Appelhof
Edit: 500ste post

Dit bericht is gewijzigd door maerijn op 3-8-2011 om 0:01 uur.
 
janh95 3-8-2011 0:01 Print reply

Posts: 426
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maerijn
Terug van Appelhof
Edit: 500ste post

Dit bericht is gewijzigd door maerijn op 3-8-2011 om 0:01 uur.

Leuk?
 
You can either agree with me or be wrong!
maerijn 3-8-2011 0:03 Print reply

Posts: 2455
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: janh95
[...]

Leuk?

Jazeker, ben alleen een beetje stuk nu :P. Liep ook nog aardig wat vrouwelijk schoon rond
 

Dit topic is 78311 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 8 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved