Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Derbi Senda Set up vragen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1089 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #64911 - Derbi Senda Set up vragen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3193 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

lexyver 29-7-2011 16:10 Print reply
Posts: 553
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: roy-mtx-sh
cillinder
Parmakit Racing Carrera "110cc ¤369,90

krukass

Parmakit Racing Carrera "110cc ¤216,90

carburateur

28mm ¤80+/-

ontsteking

HPI ¤250

uitlaat

opmaat uitlaat dacht ¤250/¤300

dit is zeker voor 3 versnelling wheelie mischien nog wel 4de

http://www.youtube.com/watch?v=TxQVPgPZg_8

Dit bericht is gewijzigd door roy-mtx-sh op 29-7-2011 om 15:25 uur.


Koppeling nog verbeteren, leuk membraampje, kost iets meer dan die geplant heeft, maar dan heb je wel echt wat leuks!
 
Group B rally, Some say it's just rally, I say is pornography!
Marcooow 29-7-2011 16:40 Print reply

Posts: 5713
en dan zit je echt wel boven de 1000
 
faster than a bullet!
roy-mtx-sh 30-7-2011 1:40 Print reply
Posts: 97
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lexyver
[...]


Koppeling nog verbeteren, leuk membraampje, kost iets meer dan die geplant heeft, maar dan heb je wel echt wat leuks!



ja en andere lagers nog maar voor 1500 euro lukt het wel is wat meer dan heb je wel wat leuks



of de 21mm er onderhouden komt het volle vermogen niet aanbod maar je kan wel wat wheelies maken
dan blijf je aardig in de buurt
maar koppeling moet dan 5 plaat in kan je zelf aanpassen hoef je alleen de platen te kopen als je handig bent maar als je de orginele lagers heb moeten die ook veranderd worden
 
kenny77 30-7-2011 11:32 Print reply

Posts: 29286
1500 euro voor een brommerblokje!

Kan je beter een 125cc cross blok eronder gooien, veeeeel goedkoper, net zo illegaal en ook nog sneller.

Of wat een veel betere keuze is om inderdaad gewoon een motor te kopen, geen gezeur met rollerbanken, maar lekker relax rond tuffen.
En als je het rijbewijs nu niet pakt omdat je ander 25 kw moet rijden is ook een beetje onzin. je rijd nu ook op iets met 9 pk en daar heb je waarschijnlijk ook plezier van, dus waarom niet op een motor met 35 pk?

Je kan toch niet direct op een motor met 140 pk stappen en ook al dat vermogen meteen gebruiken. Tenzij je een natuurtalent bent, natuurlijk.
En veel enduro motoren hebben een klein kenteken, maar wel vol vermogen en dat al uit de fabriek.

Maar de keuze is natuurlijk helemaal aan jou.
 

Dit topic is 3193 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved