Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Honda MTX ot (luchtgekoeld) ontsteking vervangen en afstellen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1170 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #64882 - Honda MTX ot (luchtgekoeld) ontstek...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3396 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Marcooow 22-7-2011 16:31 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MeMeBot
ja dat probleem heb ik dus ook, waarschijnlijk in grotere mate dan dat jij dat hebt.
Ik heb zelfs de ruimte er niet voor helaas in de schuur.
Zijn er peeps op dit forum die dit kunnen en willen doen tegen een kleine vergoeding?
Eventueel een ander adres van een bedrijf wat te vertrouwen is is ook welkom


http://www.brommerforum.nl/sales/detail/32610
 
faster than a bullet!
MeMeBot 22-7-2011 16:35 Print reply
Posts: 251
top man, thnx.
Zie alleen niet staan dat hij ook Honda blokken doet, zal hem eens vragen of hij daar ervaring mee heeft hoewel dat weinig uitmaakt als je er handig mee bent volgens mij.

Om toch nog even terug te komen op de ontsteking..
Die "snelle grondplaat".
Was da?

En belangrijk voor mij is ook welke bougie ik erbij moet bestellen, korte/lange schagt?
Ik kan het niet terugvinden op de bougie helaas :(

Dit bericht is gewijzigd door MeMeBot op 22-7-2011 om 17:03 uur.
 
What makes you think it's the way you think it is?
kenny77 22-7-2011 17:27 Print reply

Posts: 29286
Een snelle grondplaat is een grondplaat die meer vervroegd is (/kan worden).

bougie is een korte schacht.
 
JB1 22-7-2011 17:28 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Een snelle grondplaat is een grondplaat die meer vervroegd is (/kan worden).

bougie is een korte schacht.


Wat niet nodig is, omdat een originele gewoon voldoet
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 22-7-2011 17:30 Print reply

Posts: 29286
Volgens mij scheelt het bij sommige setups (hoogtoerige) wel wat?
Was tenminste bij mijn ex mb8 wel zo.
 
JB1 22-7-2011 17:37 Print reply

Posts: 14881
Dat verschil is zo miniem. Zul je pas merken als je echt tegen de limiet aanzit met een MPS300
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 22-7-2011 17:38 Print reply

Posts: 29286
Op mijn ex mb zat inderdaad ook een mps300 cdi.
Maar het verschil was wel redelijk goed merkbaar.

Eerst met een standaard grondplaat en naderhand had ik de sleufgaten een stuk groter gemaakt en dat was al beter.
 
MeMeBot 22-7-2011 17:42 Print reply
Posts: 251
okee, laat ik voorop stellen dat qua prestaties de brommer snel genoeg is, dus hij hoeft niet harder te gaan.
Wat kwalitatief beter is heeft in dit geval mijn voorkeur.
Maar ik zou dus ook gewoon mijn huidige grondplaat weer kunnen gebruiken ga ik dan vanuit??

En wat betreft de bougie, welke hittegraad heb ik nodig??
Dan kan ik gelijk ff alles bestellen

Dit bericht is gewijzigd door MeMeBot op 22-7-2011 om 17:43 uur.

Dit bericht is gewijzigd door MeMeBot op 22-7-2011 om 17:43 uur.
 
What makes you think it's the way you think it is?
kenny77 22-7-2011 17:55 Print reply

Posts: 29286
Ja met de originele grondplaat is op zich niks mis mee.

Ik heb altijd met een hittegraad 8 gereden (bij vergelijkbare setup's), maar omdat jij veel lange stukken op top rijd, kan je denk ik beter eerst met een hittegraad van 9 beginnen.
 

Dit topic is 3396 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved