wat loop je nou tegen mij te praten? Die cilinder is niet meer standaard, dan red je max 80 kilometer per uur. Deze cilinder is heel erg aangepakt, uitlaattiming boven de 190 graden, blowdown van 35-36 (bijna onrijdbaar voor een puch ), krappe squish, andere zuiger, volle krukaswangen. En een goede afstelling uiteraard. Vermogen ligt nu op ongeveer 11 pk. Een standaard Airsal 70 heeft 5-6 pk hooguit.
dus ga mij maar niet vertellen wat hard loopt of niet, ik heb meer dan genoeg ervaring met zelf dingen tunen, afdraaien, en met snelle setups bouwen. 19.6 pk is al gehaald met 68cc Pro Race
Ontopic nu maar weer, een MK 65 is voor een standaard cilinder best snel, de 90 is opzich wel haalbaar. Maar je kan als je echt voor snelheid gaat bijvoorbeeld beter een Airsaltje pakken en die goed aanpakken.
Praat niet zo moeilijk voor die vent, hij heeft maar een pitbike met een poegblok en een 4t uitlaat erop.
En dat vind hij al retehard trekken.
Verspilde moeite
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Dude ik heb zelf ook een 70cc airsal en geloof me, die zijn niet vooruit te branden.
ben daarna overgestapt naat tccd.
die liep met gemak 110 met een 19mm dellortho carb.
erg leuk setup voor dagelijks gebruik, vooral als je het combineerd met een 2-speed blok
Honda, alleen echte mensen rijden 2-takt, de rest 4-takt
Als je de 110 wil halen moet je toch nog wel een hpi en goede uitlaat hebben, anders never!
Airsals zijn helemaal niet traag.. zijn een van de best getimede cilinders voor puch
Dit bericht is gewijzigd door tosser op 25-7-2011 om 17:59 uur.
oke, dat geloof ik best.
raar dat ik nog nooit een goed verhaal over airsal heb gehoord
een vriend van me heeft toendertijd een nieuwe 70cc airsal gekocht.
3 dagen gesleuteld om hem af te stellen maar hij wou gewoon niet lekker lopen en vermogen had die totaal niet
Honda, alleen echte mensen rijden 2-takt, de rest 4-takt