Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Alles moet je leren.
Je hebt toch zat van die probeer honda cilinders liggen?
Eerst de fluitpoort in de cilinderwand aftekenen dan maak je van die tekening een holle ruimte in de cilinder wand , zodat je een richtlijn hebt waar je naar toe gaat en dan zie je ook waar je aan het boren bent
Dan een inkeping in de uitlaatschacht maken zodat je boortje niet alle kanten op springt.
En dan met een kleine en kort boortje voorboren en dan met een lange boor na boren.
Het stelt uit eindelijk allemaal niet zo veel voor.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 22-4-2011 om 13:05 uur.
je hebt ze er dan al wel inzitten, maar handig voor de volgende keer
ik heb het zelf nog niet geprobeerd (ik heb geen probleer cilinders meer)
maar er moet zoiezo wel materiaal zitten tussen fluiters en uitlaatpoort anders heb je kans dat die scheurt
en de fluiters moeten op dezelfde hoogte als uitlaatpoort, anders klopt het niet met je timingen
misschien nog handig,
dus wil je dat het nog fatsoenlijk loopt, moet je even kijken of je uitlaatpoort nog verder omhoog kan (zonder dat je timingen enorm verneukt staan)
|