Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Suzuki TSX

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1099 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #6487 - Suzuki TSX
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 9461 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

huh 1-12-02?13:00 Print topicpost
Posts: 1755
D'r zijn hier een aantal personen met een TSX maar ik hoor d'r eigelijk nooit over wat voor kwaliteit zo'n ding nou is...

Kan er namelijk een krijgen voor 150 euro (met 70 malossi) in vrij goeie staat volges mij, ik moet nog een keer gaan kijken. Maar toen bedacht ik dat ik eigelijk niks over de TSX wist.

Ik heb ook een MT, zit er veel overeenkomst/verschil tussen TSX en MT (ja tis allebei een (cross)brommer ).
 

SIWWN 1-12-02?14:28 Print reply
Posts: 7079
Heb een tijdje een TSX gehad en nu een MT...


TSX is groter/steviger, soort MTX.
Voorvork is mooi lang en is dik wat bij een MT niet zo is...

TSX heeft monoshokkie en mooie 4 kante a.brug
Blokken zijn goed vinik en dealer (Rikkers) vindt ze beter als een MT blok

Tjah.. MT kun je mooier maken dan een TSX vinnik..

En MT is sneller
TSX kun je beter mee crossen

Gewoon kopen die TSX....
Weet je ook hoe een TSX is
 
barry 1-12-02?14:43 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Originally posted by: SIWWN

Heb een tijdje een TSX gehad en nu een MT...


TSX is groter/steviger, soort MTX.
Voorvork is mooi lang en is dik wat bij een MT niet zo is...

TSX heeft monoshokkie en mooie 4 kante a.brug
Blokken zijn goed vinik en dealer (Rikkers) vindt ze beter als een MT blok

Tjah.. MT kun je mooier maken dan een TSX vinnik..

En MT is sneller
TSX kun je beter mee crossen

Gewoon kopen die TSX....
Weet je ook hoe een TSX is


een tsx is gewoon groter en steviger en dus meestal (vinden de meesten) mooier.

en hoe snel ze te krijgen zijn, dat hangt helemaal van je zelf af en wat je er aan uit wilt geven.

als ik zou moeten kiezen zou ik de tsx kiezen, vanwege de betere wegligging, en je kunt er beter mee crossen ect ect
maar dat is allemaal smaak


 
He?
FBImme 1-12-02?15:28 Print reply
Posts: 375
als dat blok van die TSX nog ok is gewoon doen.
Het is idd gewoon allemaal wat steviger dan de mt,
kheb zelf een mtx-sh en das dus ook steviger dan de mt en ik vin dat persoonlijk lekkerder rijden
 
Steve_ZHC 1-12-02?15:25 Print reply

Posts: 2716
Maar voor een TSX is toch nog vrij weinig te koop?
Maar een TSX kan je denk ik ook wel mooi maken, en snel ook wel, er zit standaard toch een 5 bak in?

Ik zou opzich best een TSX willen, alleen als ik moest kiezen tussen een MTX (SH of mooie R) en een TSX, dan ging ik wel voor de MTX denk ik...
Maar dat komt doordat ik meer dan een jaar op een MT heb gereden.
Maar ik knap zo mijn RS op, dan verkoop ik hem en ga ik voor mijn motorrijbewijs.
 
SIWWN 1-12-02?16:01 Print reply
Posts: 7079
Heeft 5 bak.. sommige 6 bak, watergekoelde dacht ik
 
huh 1-12-02?20:55 Print reply
Posts: 1755
Dat klinkt allemaal wel goed, ga em denk ik wel kopen, als ik geld kan vinden .

En hoe zit het met de onderdelen, ik keek op 50cc.nl en zeker vergeleken met MT hadden ze nie zo veel voor TSX (had ik ook wel verwacht). Andere plekken waar ze meer hebben?
 
Martijn 1-12-02?21:35 Print reply
Posts: 10000
tsx is echt wel goed...

de spullen die je nodig hebt hebben ze wel bij dekker en anders wel bij vdh...maar ik zou voor dekker gaan...

ik heb nooit problemen gehad met het blok...jah..warmloper bij 10k in zn vrij...maar dat ligt aan mij...

verder is 5bak chill...lekkere vering, goei frame en achterbrug...slotje voor buddy los te maken...

schokdempers in de overbrenging (achterwiel, koppeling) dus dat is beter voor je blok enzo...

ik zou er voor gaan...150 is cheap..
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
LE-Man 1-12-02?22:16 Print reply
Posts: 500
gewoon kopen, ik heb de mijne ook voor 130 euro :n [URL[t]]http://members.lycos.nl/leov3/brommerfotos.bmp[/t](plaatje)[/URL] en daar heb ik 107 euro aan uit gegeven voor een nieuwe uitlaat(proma) en nog wat pakkingen enz shit. en dat ding gaat nu zo'n 90 a 100(100 heb ik nog niet gehaald, maar ik reed 80 in z'n 4 op 9000 toeren) tandwiel verhouding van 15/53

edit: owh ja met een 70cc eurokitje en 16mm + powerfilter, was ff vergeten te melden

[This message is edited by LE-Man on 1-12-02 22:21]
 
NSR tekoop!! mail voor meer info leo_van_drie@hotmail.com
huh 1-12-02?22:25 Print reply
Posts: 1755
Oww hee heeft een TSX standaard een toerenteller???

Zo'n ding heb ik altijd al gemist op m'n MT.
 
LE-Man 1-12-02?22:36 Print reply
Posts: 500
jep, een tsx heeft standaard een toeren teller.
 
NSR tekoop!! mail voor meer info leo_van_drie@hotmail.com
SIWWN 1-12-02?22:46 Print reply
Posts: 7079
Ken wel een zaak die nog onderdelen verkopen.. nieuw en gebruikt...

Dat is rikkers in Heelweg bij Varsseveld (achterhoek)

Ik heb trouwens ook nog wat TSX onderdeeltjes.. mail me maar

Sales?
 
Martijn 1-12-02?23:58 Print reply
Posts: 10000
ik heb ook nog onderdelen...heel veel mensen hebben nog tsx onderdelen...je komt echt wel aan onderdelen als je ze nodig hebt...dus dat is niet zon probleem...

tsx heeft std. toerenteller, snelheidsmeter, al die shit...
sommigen hebben zelfs zon dingetje waarmee je kunt zien in welke versnelling hij staat, maar dat zijn echt van die elite apparaten, die zijn ook tyfus duur...

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
SIWWN 2-12-02?00:07 Print reply
Posts: 7079
Maar dat is universeel zegmaar
 
Martijn 2-12-02?00:56 Print reply
Posts: 10000
ja slet....probeer jij het maar op een andere brommer te bouwen...het past echt alleen maar op tsx...want bij hondas enzo werkt het heel anders enzo...

en het is toch ook elite...ik ben de enige die het heeft...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
huh 2-12-02?15:35 Print reply
Posts: 1755
Heb em net bekeken...hij is echt wel goed voor 150 euro. Ding heeft 6 jaar stilgestaan (soms ff mee gereden) , maar toch blokje was nog aardig, accu was leeg maar de verlichting deed het verder wel zei ie, knipperlichten en al dr bij. Moet alleen de boel nog wat opknappen, roestvrij maken, even alles controleren etc.

Als ik nou een digi cam had zou ik foto's maken maar die heb ik nie helaas.

Setup is trouwens:
70cc malossi
18 of 21 mm carb
uitlaat? ik krijg er wel een proma bocht bij.
malossi demper
std luchtfilter.
twv wist ie nie.


 

Dit topic is 9461 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved