njtuining |
13-7-2011 14:42 |
Posts: 181 |
pakking steken? dat heet gwn pakking vervangen volgens mij, miss wel handig om te vermelden over welke pakkingen het gaat
|
|
|
|
drivelife |
13-7-2011 14:43 |
Posts: 56 |
die van een 1989 suzuki zr50
|
|
de brommer, het stalen ros van deze tijd |
|
njtuining |
13-7-2011 14:45 |
Posts: 181 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: drivelife
die van een 1989 suzuki zr50
welke pakkingen cilinder? kop? carters? van de cilinder en kop is niet moelijk gwn ciliner demonteren pakking ertussen cilinder er weer op dan de koppaking ertussen en dan de kop er weer op alles vastdraaien en alles weer monteren, koppelingskant kan moelijk zijn als er bijv dingen losschieten als je de deksel erafhaald maar weet niet hoe dat met die blokken zit
neem aan dat je hem eerst nog moet kopen en eerst wil vragen of dit moelijk is dus heb je miss een advertentie?
Dit bericht is gewijzigd door njtuining op 13-7-2011 om 14:46 uur.
|
|
|
|
mx-jacob |
13-7-2011 15:11 |
Posts: 2938 |
bedoel je niet de keerringen ?
|
|
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam |
|
drivelife |
13-7-2011 15:24 |
Posts: 56 |
gewoon volledige revisie en ik heb hem in de garage staan. hij is van mijn broer maar ik mag hem hebben als ik hem opknap.
|
|
de brommer, het stalen ros van deze tijd |
|
mx-jacob |
13-7-2011 15:25 |
Posts: 2938 |
oke nou ja dat heb ik laatst ook gedaan bij een tsx blokje, als je de explored views er bij hebt moet het lukken hoor miss nog wat foto's maken tussen door. en je nieuwe lagers netjes persen met lager pers.
|
|
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam |
|
antonhonda |
13-7-2011 16:21 |
Posts: 3616 |
reviseren zal lastig worden als jij dat zelf moet doen
als je het verschil al niet weet tussen reviseren en nieuwe pakking steken.
maar nieuwe pakking plaatsen moet lukken gewoon los bouten, pakking er tussen en weer vast bouten.
reviseren kost wel een hoop tijd en heb je wel gereedschap en kennis/handigheid voor nodig, is wel te doen maar nie maar zo ff.
|
|
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud |
|
drivelife |
16-7-2011 11:31 |
Posts: 56 |
als ik dit door een garagist laat doen voor 55 euro per uur, hoeveel zou ik dan moete betalen?
Dit bericht is gewijzigd door drivelife op 16-7-2011 om 11:31 uur.
|
|
de brommer, het stalen ros van deze tijd |
|
antonhonda |
16-7-2011 13:25 |
Posts: 3616 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: drivelife
als ik dit door een garagist laat doen voor 55 euro per uur, hoeveel zou ik dan moete betalen?
Dit bericht is gewijzigd door drivelife op 16-7-2011 om 11:31 uur.
bij normale brommer zaak vragen ze echt geen 55 per uur
maar kun je beter aan hun vragen
|
|
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud |
|
Fabio |
16-7-2011 14:53 |
Posts: 1737 |
53€ per uur is het standaard commercieel tarief tegenwoordig. 55€ is dan niet zo raar.
|
|
|
|
drivelife |
16-7-2011 16:47 |
Posts: 56 |
ja,ok... maar stel nu 55 euro/ uur, hoeveel zal ik dan moeten betalen?
|
|
de brommer, het stalen ros van deze tijd |
|
Makrolon |
16-7-2011 17:08 |
Posts: 6733 |
109,55.... Jezus, wie denk je dat dat het beste zou weten?!
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
mx-jacob |
16-7-2011 17:14 |
Posts: 2938 |
over wat voor brommer gaat het eigenlijk.......?
sorry 1989 suzuki zr50
Dit bericht is gewijzigd door mx-jacob op 16-7-2011 om 17:22 uur.
|
|
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam |
|
Makrolon |
16-7-2011 17:16 |
Posts: 6733 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mx-jacob
over wat voor brommer gaat het eigenlijk.......?
misschien moet je eens lezen
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator |
16-7-2011 17:39 |
Posts: 8599 |
Volgens mij gaat het evenveel kosten als wat je brommer waard is.
Een Honda blokje er onder mikken hoeft niet meer te kosten, dan rij je toch zorgelozer, alleen al de wetenschap dat je je onderdelen goed zult kunnen vinden bij een volgende panne scheelt je zorgen.
|
|
Heb je ontsteking ? Ja oorontsteking. |
|