Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 125 of 250 cc crosser.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 649 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #64831 - 125 of 250 cc crosser.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5296 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Gerard1793 11-7-2011 12:34 Print reply

Posts: 4006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: martijn97
maar is een 250 te zwaar of niet.

Als jij een brommer gewend bent zou ik niet direct op een 250 stappen als ik jou was.
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
JB1 11-7-2011 12:38 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
[...]

Als jij een brommer gewend bent zou ik niet direct op een 250 stappen als ik jou was.


Waarom niet?
Ik was ook een brommer gewend en stapte ook op een 400cc motor?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
honda cr mt 80 11-7-2011 12:41 Print reply
Posts: 694
Moh

ik heb oek altijd op een 80 cc mtcr crossbrommer gereden. ook altijd gebruikt op een stuk weiland achterons. en nu heb ik een kawasaki 250 gekocht. het even wenne maar dat doe je zo. ik vindt het precies goed voor het doel einden waarvoor ik hem gebruik.
 
kenny77 11-7-2011 12:53 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Waarom niet?
Ik was ook een brommer gewend en stapte ook op een 400cc motor?

400cc 4 cilinder 4 takt is ook het zelfde als een 250cc 1 cilinder 2 takt crosser?


 
JB1 11-7-2011 12:56 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]

400cc 4 cilinder 4 takt is ook het zelfde als een 250cc 1 cilinder 2 takt crosser?




Qua vermogen etc enzo niet.
Maar hij hoeft geen vol gas te geven.
Ik had ook wel op een dikke 1000 kunnen stappen.

Gewoon een kwestie van het gas beheersen.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Gerard1793 11-7-2011 12:58 Print reply

Posts: 4006
Een 250 is gewoon te aggressief voor een beginner, tenminste, zo denk ik erover.
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
kenny77 11-7-2011 13:01 Print reply

Posts: 29286
4 cilinder 4 takt is veeeeel soepeler en dus makkelijker om op te rijden.

je kan hem ook op een cr500 laten beginnen, gaat ook goed als je maar 1/15 gas geeft.
Maar of je dan leert rijden en plezier hebt?

Nah denk het niet.


Je kan beter minder vermogen hebben dat je ook kan gebruiken en dan ook leert rijden op rijtechnieken.
Dan een motor die te veel vermogen heeft, waardoor je maar wat langzaam rondjes op kan hobbelen.
Maarja dan heb je wel een vette motor!

Maargoed dat is mijn gedachten, ieder het zijne natuurlijk.
 
JB1 11-7-2011 13:03 Print reply

Posts: 14881
Achja, dat gas geven komt vanzelf wel.
Je moet toch eerst leren.

Ik had zelf eerst voor een 250 gekozen, leer je gas geven en controleren.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
PRO TUNING 11-7-2011 13:49 Print reply

Posts: 4000
De " GOUDEN " middenweg een KTM SX 150
 
koetjeboe91 11-7-2011 14:20 Print reply

Posts: 2096
die 85cc hebben zelfs behoorlijk wat kracht achter zich zitten schok daar de eerste keer wel van. maar een 4takt 250 of 450 heeft als voordeel je zet hem in de 3 en je hoef eigelijk niet meer te schakelen. de motor heeft meer dan voldoende koppel om er zich door heen te trekken. met twee takt 125cc moet je weer meer schakelen.
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
Aprilia RX 50 2003 11-7-2011 14:59 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Waarom niet?
Ik was ook een brommer gewend en stapte ook op een 400cc motor?


die 400 cc van jou heeft geen 60 pk

een rm 250 2t heeft dat al wel.
1 cilinder 2t is heel schokkerig. bij 4 takt krijg je het vermogen ''langsaam'' erbij. bij 2t komt daar ineens die powerband.

geloof me maar, ik heb op 250 cc 2t gereden en 600 cc 4t (oude yamaha). 250 is veel erger dan een tamme 4t met evt meer pk.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
martijn97 11-7-2011 15:01 Print reply
Posts: 51
een yamaha yzf 250 4 takt?
 
Aprilia RX 50 2003 11-7-2011 15:11 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: martijn97
een yamaha yzf 250 4 takt?


een optie idd. niet heel erg veel kracht. stuk minder dan 250 2t
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
JB1 11-7-2011 15:23 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


die 400 cc van jou heeft geen 60 pk

een rm 250 2t heeft dat al wel.
1 cilinder 2t is heel schokkerig. bij 4 takt krijg je het vermogen ''langsaam'' erbij. bij 2t komt daar ineens die powerband.

geloof me maar, ik heb op 250 cc 2t gereden en 600 cc 4t (oude yamaha). 250 is veel erger dan een tamme 4t met evt meer pk.


Geen 60pk?
Kijk maar even naar de fabrieksopgave gast
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 11-7-2011 15:46 Print reply

Posts: 29286
Wat is het budget van de ts eigenlijk?

 

Dit topic is 5296 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved