-CrJarvin- |
10-7-2011 16:52 |
Posts: 362 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: dannny
hallo,
ik had even een vraag om te kijken of meer mensen met een mtx of andere oudere brommer er last van hadden
ik kom bij de brommerzaak en vraag of ze mijn mtx willen na kijken 110cc dat wouden ze neit omdat het oud spul is toen naar een oldtimerbrommershop gegaan die wouden het ook niet doen omdat het 110cc is weet iemand die mijn brommer wel na wil kijken en alles controleren in de omgeving van Emmen? of ergens anders in drenthe?
alvast bedankt en wou kijken of meer mensen hier last van hadden, wand ik krijg als antwoord moet je maar een nieuwe brommer kopen en niet zon verrot oud ding van een mtx
dan zit je gewoon op een kut plek in het land. Hier kunnen ze gewoon (originele) onderdelen leveren en doen ze gewoon je mtx nakijken. Al heb ik dat 1 keer gedaan met mun mt5 toen ik een noobie was. Verder is mtx geen oud verrot ding, mss die van jouw wel...
waarom zou je je mtx willen na laten kijken?
Dit bericht is gewijzigd door -CrJarvin- op 10-7-2011 om 16:54 uur.
|
|
Snelle cilinders zijn blije cilinders :D, dus hoe blij is jouw cilinder? |
|
JB1 |
10-7-2011 16:55 |
Posts: 14881 |
Ik wil hem best wel nakijken, alleen ik woon in Zwolle.
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
Robin 1993 |
10-7-2011 17:01 |
Posts: 1234 |
Ik snap niet dat die bromboeren zo moeilijk doen bij jou. Ze horen gewoon alle brommers te kunnen repareren. Bij ons word alles gewoon toegelaten ook al heb je een brommer van voor de oorlog
|
|
!!2 takt!! |
|
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator |
10-7-2011 17:21 |
Posts: 8599 |
Die garagisten doen gewoon niets. Is je classic dan stuk, is er altijd wel een uitleg te verzinnen.
Ze verkopen graag een nieuwe. Die kan gerust een tijd zonder onderhoud. Jij vraagt dat wel, maar zij doen het niet.
De rekening is altijd minimum in 3 getallen, dat wel.
Je hebt eigenlijk nog geluk dat ze je gewoon wandelen sturen, dat kost tenminste niets.
Wat scheelt er eigenlijk aan ?
|
|
Heb je ontsteking ? Ja oorontsteking. |
|
topmen101 |
10-7-2011 18:23 |
Posts: 461 |
tuik tweewielers
santen tweewielers
motorino mario
van der AA
1 van deze 4 wil het vast wel doen.
van der AA heb ik niet zulke goede ervaringen mee.
met Santen tweewielers/Tuik tweewielers heb ik wel goede ervaringen.
Motorino Mario is veel te duur. Maar als laatste keus zou het wel kunnen. Levert wel kwaliteit.
hoop dat je hier iets aan hebt.
|
|
in a dictatorship, people suffer without complaining. In a democracy, people complain without suffering! |
|
Pixl |
10-7-2011 19:16 |
Posts: 3125 |
en, zet hier ook de bromboeren neer met naam, adres en al die 'm niet willen repareren, mochten ze het dan ooit tegen komen zullen ze zich wel bedenken.
|
|
So fuckin' what!? |
|
dannny |
11-7-2011 11:25 |
Posts: 117 |
ben overal hier in klazienaveen en emmen al geweest zonder dat ze de brommer zagen zeggen ze we willen nix met die oude troep te maken hebben
en wil hem laten na kijken omdat ik hem helemal goed wil hebben dus
|
|
|
|
JB1 |
11-7-2011 11:26 |
|
Aprilia RX 50 2003 |
11-7-2011 11:34 |
Posts: 6717 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]
Stelletje mietjes zijn het.
Die oude troep is het meest gemakkelijke te maken van allemaal.
onomstotelijk feit aan honda
ontopic: waarom wil je m laten nakijken?
|
|
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB. |
|
PRO TUNING |
11-7-2011 13:56 |
Posts: 4000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: dannny
ben overal hier in klazienaveen en emmen al geweest zonder dat ze de brommer zagen zeggen ze we willen nix met die oude troep te maken hebben
en wil hem laten na kijken omdat ik hem helemal goed wil hebben dus
Misschien een gebrek aan kennis bij de reparateurs ?
Hoeveel reparateurs hebben een afgesloten opleiding met diploma ?
De meeste beginnen uit hobby maar missen de basis kennis
Vraag in het vervolg naar diploma`s c.q. opleiding alvorens een brommer ter reparatie aan tebieden
Dit bericht is gewijzigd door PRO TUNING op 11-7-2011 om 13:58 uur.
|
|
|
|
Robin 1993 |
11-7-2011 14:05 |
Posts: 1234 |
ik snap er helemaal niks van. Mischien moet je er niet bijzeggen dat het 110cc is, komen ze vanzelf wel achter als ze eenmaal bezig zijn
Maar hier in mijn buurt doen ze bij geen enkele zaak moeilijk wie of welke brommer dan ook. Maar mischien hier iemand van het forum die het voor de ts wilt doen? , iemand die bij hem in de buurt woont.
|
|
!!2 takt!! |
|
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator |
11-7-2011 14:42 |
Posts: 8599 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Robin 1993
ik snap er helemaal niks van. Mischien moet je er niet bijzeggen dat het 110cc is, komen ze vanzelf wel achter als ze eenmaal bezig zijn
Maar hier in mijn buurt doen ze bij geen enkele zaak moeilijk wie of welke brommer dan ook. Maar mischien hier iemand van het forum die het voor de ts wilt doen? , iemand die bij hem in de buurt woont.
Zelf doen zeg ik.
Het lijkt me dat de ts nog niet weet wat hij juist aan de brommer wil laten doen.
Als je bougie de juiste kleur heeft (koffiebruin), je doet je dagelijse controles, je ververst tijdig je karterolie, en je mengsmering zit snor, dan blijft je MTX duizenden kilometers probleemloos afmalen.
Die 110cc vindt ik wat jammer (betrouwbaarheid is iets minder) maar dan geef je gewoon wat minder gas.
Dagelijkse controles : banden, remmen, ketting en tandwielen, vloeistofniveaus.
|
|
Heb je ontsteking ? Ja oorontsteking. |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
11-7-2011 16:41 |
Posts: 17929 |
ik kan die zaken wel begrijpen, de meeste mensen die een oude brommer na laten kijken willen opeens garantie op de hele brommer als die nagekeken is...
met andere woorden, ze gaan de brommerzaak de schuld geven van alles wat kapot gaat na die beurt
|
|
|
|
mini89 |
11-7-2011 17:47 |
|