Robin 1993 |
8-7-2011 21:15 |
Posts: 1234 |
die wouten wilen gewoon dat je brommer niet harder dan 45 gaat op de rollerbank (naja eigenlijk willen ze dat wel want dan kunnen ze schrijven)
of je nou 80cc hebt of 30cc maakt indd vrij weining meer uit tegenwoordig
|
|
!!2 takt!! |
|
Johann |
8-7-2011 21:57 |
Posts: 1273 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
50 en 70cc imitatie staat beide 49cm³ op.
Klopt ja, ik heb nog een 70cc van mijn mt liggen, daar staat ook 49cc op
|
|
|
|
janh95 |
8-7-2011 22:43 |
Posts: 426 |
Ja maar kunnen ze dan niet alleen al horen dat het geen 50cc zijn?
Wel leuk en aardig allemaal maar ik heb het gevoel als ik een 70cc's of meer eronder hang dat ik bij de eerste de beste controle aan de beurt ben. :(
|
|
You can either agree with me or be wrong! |
|
der Chef |
8-7-2011 22:44 |
Posts: 3265 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: janh95
Ja maar kunnen ze dan niet alleen al horen dat het geen 50cc zijn?
Wel leuk en aardig allemaal maar ik heb het gevoel als ik een 70cc's of meer eronder hang dat ik bij de eerste de beste controle aan de beurt ben. :(
Te hard rijden = te hard tijden tegenwoordig, er word geen vermogen meer gemeten zoals vroeger.
Of je gaat dus voor een hoge top met een 50cc, waar je weinig plezier mee zult beleven door oa. de zware vertanding
Of je gaat voor een hoge top met een 70cc waar je meer plezier aan beleefd?
Origineel 80 blok is ook een goed alternatief trouwens, geen super hoge top maar wel lekker wat koppel.
|
|
|
|
Tobias Verhoef |
9-7-2011 18:46 |
Posts: 1832 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: janh95
Ja maar kunnen ze dan niet alleen al horen dat het geen 50cc zijn?
Wel leuk en aardig allemaal maar ik heb het gevoel als ik een 70cc's of meer eronder hang dat ik bij de eerste de beste controle aan de beurt ben. :(
Ik ben ook al een paar keer aangehouden met mn MTX-sh met 80 blok en hij klinkt echt duidelijk zwaarder als een 50 maar ik heb ze er nog nooit over gehoord.
|
|
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....???? |
|
rutger465 |
11-7-2011 19:35 |
Posts: 14 |
ik zou gewoon een goede 70 kopen.
als die 50 puur voor de politie heb heefd het zo goed als geen nut , in theorie heb je dan wel een motor , maar ik moet de eerste nog tegenkomen die daarvoor bestraft is.
misschien is een beetje laagtoerige 70 nog wel beter voor je blok dan een opgefokte 50?
een 80blok met 110cc immitatie doet ook wonderen trouwens :P , kan je heel lekker rustig , maar je hebt de mogelijkheid om hem open te trekken en los te gaan:P nadeel is dan wel dat je je cilinderkop niet meer kan vastmaken.
Dit bericht is gewijzigd door rutger465 op 11-7-2011 om 19:37 uur.
|
|
|
|
Frysk |
11-7-2011 22:49 |
Posts: 34928 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: der Chef
[...]
Te hard rijden = te hard tijden tegenwoordig, er word geen vermogen meer gemeten zoals vroeger.
Of je gaat dus voor een hoge top met een 50cc, waar je weinig plezier mee zult beleven door oa. de zware vertanding
Of je gaat voor een hoge top met een 70cc waar je meer plezier aan beleefd?
Origineel 80 blok is ook een goed alternatief trouwens, geen super hoge top maar wel lekker wat koppel.
uhh vermogen word nog steeds gemeten beste jonge, dat heet een rollerbank.
50cc of 80cc hoe meer vermogen hoe meer de lul (of naja de snelheid gaat het meer om)
|
|
giggitybyte |
|
drestar |
14-7-2011 12:37 |
Posts: 631 |
ik zou je brommertje lekker origineel doen, gewoon netjes 40 rijden zoals de politie het graag ziet,nergens problemen mee en dan kan jij lekker slapen snachts
|
|
|
|
janh95 |
14-7-2011 17:55 |
|
njtuining |
14-7-2011 17:56 |
Posts: 181 |
zegt die tegen mij ja je moet lekker org rijden, gaat die ze eige brommer wel opvoeren
|
|
|
|
JB1 |
14-7-2011 18:38 |
Posts: 14881 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: njtuining
zegt die tegen mij ja je moet lekker org rijden, gaat die ze eige brommer wel opvoeren
Heeft er niets mee te maken.
Hij is bereid het risico te nemen dat hij opgevoerd rijd.
Die risico's accepteert hij gewoon, hij zeurt er niet over.
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
der Chef |
14-7-2011 18:49 |
Posts: 3265 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
uhh vermogen word nog steeds gemeten beste jonge, dat heet een rollerbank.
50cc of 80cc hoe meer vermogen hoe meer de lul (of naja de snelheid gaat het meer om)
Vermogen is totaal wat anders dan snelheid, als mijn brommer 15pk heeft en netjes 45 rijd is er niks aan het handje.
|
|
|
|
JB1 |
14-7-2011 18:56 |
Posts: 14881 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: der Chef
[...]
Vermogen is totaal wat anders dan snelheid, als mijn brommer 15pk heeft en netjes 45 rijd is er niks aan het handje.
Niet helemaal waar.
Als ze toch wat vermoeden mag ie op een testbank, komt er meer dan 5kW uit (dacht ik)
Dan kun je hem als nog inleveren.
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
arnoud111 |
14-7-2011 19:40 |
Posts: 151 |
Een rollerbank is een geijkt meetmiddel waarmee het vermogen van de brom- of snorfiets wordt gemeten. De test op de rollenbank van een bromfiets moet worden uitgevoerd door een beëdigd opsporingsambtenaar van minimaal 75 kilo, die op de bromfiets plaats neemt. Bij een vermogenstest van een snorfiets hoeft de agent niet op het voertuig te zitten en er geldt daarom ook geen minimum lichaamsgewicht.
De rollerbank meet het vermogen van de bromfiets in kilowatts (kW). Dit kW-getal wordt volgens een vaste tabel omgerekend naar de constructiesnelheid. Deze zg. 'vermogenstabel' is goedgekeurd door het Nederlands Meetinstituut (NMI). Als blijkt dat je brommer of snorfiets harder kan dan de maximum constructiesnelheid, dan volgt een boete, dagvaarding en/of inbeslagname.
Dit kunt U hier terug vinden.
http://www.rollerban...eslag.php?k=86#Text2
|
|
|
|
mx-jacob |
14-7-2011 19:56 |
Posts: 2938 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: arnoud111
Een rollerbank is een geijkt meetmiddel waarmee het vermogen van de brom- of snorfiets wordt gemeten. De test op de rollenbank van een bromfiets moet worden uitgevoerd door een beëdigd opsporingsambtenaar van minimaal 75 kilo, die op de bromfiets plaats neemt. Bij een vermogenstest van een snorfiets hoeft de agent niet op het voertuig te zitten en er geldt daarom ook geen minimum lichaamsgewicht.
De rollerbank meet het vermogen van de bromfiets in kilowatts (kW). Dit kW-getal wordt volgens een vaste tabel omgerekend naar de constructiesnelheid. Deze zg. 'vermogenstabel' is goedgekeurd door het Nederlands Meetinstituut (NMI). Als blijkt dat je brommer of snorfiets harder kan dan de maximum constructiesnelheid, dan volgt een boete, dagvaarding en/of inbeslagname.
Dit kunt U hier terug vinden.
http://www.rollerban...eslag.php?k=86#Text2
maar dit klopt dan toch niet als ik met te veel kw rij maar met een vertanding van 12/52, en dus een snelheid van ong 55/60 haal klopt het toch niet....? zit er dus wel veel power in maar geen hoge top.
|
|
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam |
|