Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Yamaha Crosser 250cc gekocht!!!!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1459 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #6480 - Yamaha Crosser 250cc gekocht!!!!
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 2696 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jwbrommer 30-11-02?21:51 Print topicpost
Posts: 154
samen met alex rd een yamaha dt250 cc l.c. gekocht. 38 mm carburateur. dubbele radiateur. gasvering achter. luchtvering voor.
voor slechts 125 euro.

kan niemand tegen op

edit: titel gelowercased.


[This message is edited by nick on 1-12-02 13:17]
 
90 km/h met 50 origineel en tecno uitlaat op NSR

jwbrommer 30-11-02?21:55 Print reply
Posts: 154
heeft 5 versnellingen alleen de 3e wat probleempjes. maar als je m vanuit z;n 2 in zijn 4 zet trekt ie nog op zijn achterwiel :n :n :n

echt vet bruut. nog niet echt aan gewend na mijn Honda NSR 50cc......


weet niet hoe hard dit gaat(cross uitvoering, dus geen tellers), maar ik durf voor het stoplicht wel ff een wedstijdje met de politie aan te gaan.
 
90 km/h met 50 origineel en tecno uitlaat op NSR
SIWWN 30-11-02?22:00 Print reply
Posts: 7079
Gefeliciteerd man!!! vuile mazzelaar..

Hoe kom ie eraan?
en wij willen foto's!!

Had k maar zo'n bod
 
MBBBBBB 30-11-02?22:03 Print reply
Posts: 2340
marktplaats?

heb er een crosser zien staan voor 175 ofzo.. 250 cc

ook problemen met 3e versnelling...

 
jwbrommer 30-11-02?22:08 Print reply
Posts: 154
ja die was het van marktplaats. 15 minuten na plaatsen van de advertentie alex rd meteen gereageerd, afspraak rijden en verkocht. er waren al 15 anderen na ons die hem wilden hebben.
de 3 maakt niet uit dat ie het niet doet, gewoon doorschakelen van 2 naar 4 en hup op het achterwiel
 
90 km/h met 50 origineel en tecno uitlaat op NSR
Rudy 30-11-02?22:25 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: jwbrommer

heeft 5 versnellingen alleen de 3e wat probleempjes. maar als je m vanuit z;n 2 in zijn 4 zet trekt ie nog op zijn achterwiel :n :n :n

echt vet bruut. nog niet echt aan gewend na mijn Honda NSR 50cc......


weet niet hoe hard dit gaat(cross uitvoering, dus geen tellers), maar ik durf voor het stoplicht wel ff een wedstijdje met de politie aan te gaan.

ach zo snel is zon ding nou ook weer niet
20 pk bij 6500 toeren weegt 138 kilo dus :a leuk maar niet echt super bruut
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
jwbrommer 30-11-02?22:31 Print reply
Posts: 154
waar heppie die info vandaan???
gewicht klopt wel, maar ik krijg m toch echt wel in zijn 4 op zijn achterwiel
 
90 km/h met 50 origineel en tecno uitlaat op NSR
Rudy 30-11-02?22:35 Print reply

Posts: 3471
krijg je een maxi ook ligt aan de tandwielverhouding en hoe je op de motor zit
beetje lelijke foto
[URL[t]]http://www.google.com/search?hl=nl&ie=ISO-8859-1&q=yamaha+dt+250&btnG=Google+zoeken&lr=lang_nl[/t]google zoeken yamaha dt 250[/URL]
yamaha dt hebben ongeveer het aantal cc delen door 10 =pk's

[URL[t]]http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=9677[/t]http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=9677[/URL]
[URL[t]]http://www.strappe.com/dt_engine.jpg[/t]http://www.strappe.com/dt_engine.jpg[/URL]

[This message is edited by rudy on 30-11-02 22:44]
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Neonlampje 30-11-02?22:50 Print reply

Posts: 14825
25pk maar dan? dat is toch ook geen drol?

edit: ooh wel heel negatieve post van mij tis erg leuk spul!! helemaal oude modelletjes.. heel leuk om mee te kloten!! ik wil ooit nog beginnen aan een SM van een oude cr op te bouwen, dit plan had ik al eerder, maargoed.. moet er toch maar keertje van komen he


harrie style: piccies!!!!!

[This message is edited by Neonlampje on 30-11-02 22:52]
 
verwijderd 30-11-02?22:51 Print reply
Posts: 4082
tja, bruut is anders. wordt door willekeurige 80cc kwijt gereden. dat van die 38mm zou ik ook maar niet te serieus nemen, mischien heeft die gast een erg versleten schuifmaat

ohja, je had je caps lock nog aan staan bij het typen van topic titel

[This message is edited by symen on 30-11-02 22:59]
 
Alex RD 30-11-02?23:54 Print reply
Posts: 31
Het is toch echt 38 mm. Een lompe bak van een carburateur.
Ik kan op ??n of andere manier niet uploaden, beetje vaag


 
verwijderd 30-11-02?23:57 Print reply
Posts: 4082
lompe bak 38mm tot zelfs 41mm cabbies hebben vaak zelfde huis als 35mm enz. alleen de diameter van de venturi is wat anders h?
 
Alex RD 1-12-02?00:02 Print reply
Posts: 31
Ik heb em wel opgemeten hoor.
 
Rudy 1-12-02?00:04 Print reply

Posts: 3471
Motor: Einzylinder-Zweitakter, Hubraum: 246 cm?
Bohrung/Hub: 70/64 mm
Vergaser: Mikuni ? 28
H?chstgeschwindigkeit: vmax = 30,3 m/s
Bereifung: vorn/hinten 3,00-21 / 4,00-18
Leistung: P = 12 kW bei 5.400 min-1
max. Drehmoment: 22 Nm bei 4.800 min-1
?bersetzung: prim./sek. 2,83/2,75
Federweg: vorn/hinten 195/140 mm
Nachlauf: 1.415 mm
Lenkkopfwinkel: 62?
Gewicht: leer / zul. Gesamt 135 kg / 300 kg
Tank/Reserve: 8,3/2,2 l


denk eerder 28mm maar je weet nooit welk figuur er een grote op gezet kan hebben

[URL[t]]http://home.t-online.de/home/karl.brunner/dt250mx.htm[/t]http://home.t-online.de/home/karl.brunner/dt250mx.htm[/URL]

[This message is edited by rudy on 1-12-02 00:06]
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Alex RD 1-12-02?00:05 Print reply
Posts: 31
Zo'n motor, zoals op de foto van Rudy, is het niet.
Ik weet niet eens zeker of het wel een DT is, volgens die kerel waar ik em van kocht wel, misschien is het wel een nieuwe versie
 
verwijderd 1-12-02?00:11 Print reply
Posts: 4082
Quote:
Originally posted by: Alex RD

Ik heb em wel opgemeten hoor.


dan heb je dat vast verkeerd gedaan, wil vaak ook niet goed met normale schuifmaat.

whaha, lijpe foto trouwens roedie

dikke niergordel om mag ook wel met die vering

[This message is edited by symen on 1-12-02 00:20]
 

Dit topic is 2696 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved