Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Probleem met spruitstuk en uitlaat ophanging

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1038 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #64786 - Probleem met spruitstuk en uitlaat ...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1661 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

sheentje13 3-7-2011 19:21 Print topicpost

Posts: 64
Hoi hoi,
Hmm ik zit met een probleem.
Ik heb een nieuwe cillinder maar hij is maar tot de helft gezet omdat: de spruitstuk en uitlaat ophangingen geen schroeven hebben.

De schroeven zijn op me oude cillinderkop en die kan je wel los draaien maar niet met de hand/ tang.
Weten jullie een manier om het eraf te schroeven of moet ik gwn nieuwe schroeven kopen ?

Dankje
 
We pingen ;-)

Marcooow 3-7-2011 19:24 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sheentje13
Hoi hoi,
Hmm ik zit met een probleem.
Ik heb een nieuwe cillinder maar hij is maar tot de helft gezet omdat: de spruitstuk en uitlaat ophangingen geen schroeven hebben.

De schroeven zijn op me oude cillinderkop en die kan je wel los draaien maar niet met de hand/ tang.
Weten jullie een manier om het eraf te schroeven of moet ik gwn nieuwe schroeven kopen ?

Dankje


ik snap je verhaal niet, maar anders moet je maar nieuwe kopen

 
faster than a bullet!
arnoud111 3-7-2011 19:38 Print reply

Posts: 151
Mooiste is natuurlijk nieuw.

Oude tapeinden kun je los krijgen door 2 moeren op je tapeind te draaien.
Dan draai je de moeren tegen mekaar,pak je sleutels,en draai ze iets strakker tegen mekaar.
Nu kun je met de sleutel op de binnenste moer,de tapeinden los draaien.

Ik hoop dat ik je goed begrepen heb,dat dit je probleem is.
 
sheentje13 3-7-2011 19:57 Print reply

Posts: 64
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arnoud111
Mooiste is natuurlijk nieuw.

Oude tapeinden kun je los krijgen door 2 moeren op je tapeind te draaien.
Dan draai je de moeren tegen mekaar,pak je sleutels,en draai ze iets strakker tegen mekaar.
Nu kun je met de sleutel op de binnenste moer,de tapeinden los draaien.

Ik hoop dat ik je goed begrepen heb,dat dit je probleem is.
Ja tapeinden bdoel ik, thnx

 
We pingen ;-)
arnoud111 3-7-2011 20:35 Print reply

Posts: 151
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sheentje13
[...]
Ja tapeinden bdoel ik, thnx



Nou,succes er mee,hopen dat het lukt.
 
sheentje13 3-7-2011 21:13 Print reply

Posts: 64
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arnoud111
[...]


Nou,succes er mee,hopen dat het lukt.

Ja denk t wel, me cillinder was helemaal verbrand
 
We pingen ;-)
KevRat 3-7-2011 22:52 Print reply

Posts: 157
Ik zou nieuwe kopen. Als je ze al op zn manier los moet halen, ga dan niet het risico nemen en geeft iets meer uit. Heb je alles helemaal nieuw! en vergeet niet je bouten op het goede moment vast te draaien. Te vast is niet goed!
 
Sorry agent, onder de 80 slaat die af.
sheentje13 4-7-2011 14:18 Print reply

Posts: 64
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KevRat
Ik zou nieuwe kopen. Als je ze al op zn manier los moet halen, ga dan niet het risico nemen en geeft iets meer uit. Heb je alles helemaal nieuw! en vergeet niet je bouten op het goede moment vast te draaien. Te vast is niet goed!

Ja dat ga ik morgen doen, had de dealer al gebeld en ik moet gewoon met me cillinderkop langskomen, me moer zit nu aan me oude tapeind vast dus moet ik ook gelijk een nieuwe moer kopen
 
We pingen ;-)
sjoerd456 4-7-2011 20:45 Print reply

Posts: 274
doek over de bout heen en los draaien met waterpomptang
 

Dit topic is 1661 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved