Mark300 |
27-6-2011 23:49 |
Posts: 440 |
xD
Ik bedoel:
Als het door je uitlaatpoort naar buiten gaat, en je hebt een bovenlangs pijp, dan staat dus op een gegeven moment die pijp vol met benzine?
Stomme vragen bestaan niet he Jelmer
|
|
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless |
|
JB1 |
27-6-2011 23:51 |
Posts: 14881 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mark300
xD
Ik bedoel:
Als het door je uitlaatpoort naar buiten gaat, en je hebt een bovenlangs pijp, dan staat dus op een gegeven moment die pijp vol met benzine?
Stomme vragen bestaan niet he Jelmer
Ik was sarcastisch
Maar nee, het blijft niet in je uitlaat zitten hoor. Komt wel naar buiten.
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
Floris-tsx |
27-6-2011 23:52 |
Posts: 3225 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]
Dus je brommer is t zuinigst in de powerband? Zoels de naam al zegt heeft ie het meeste power in de powerband, hij is er niet zuiniger...
Dit bericht is gewijzigd door Makrolon op 27-6-2011 om 23:40 uur.
zuinig is misschien te specifiek. ik bedoel het anders.
relatief gezien verbruik je de minste benzine bij de meeste power. misschien verbruik je in lagere toeren (niet powerband) evenveel - of nog minder - maar daar heb je minder resultaat van hetgeen verbrand wordt.
|
|
Iedereen kan professioneel worden |
|
denNLnis |
28-6-2011 1:14 |
Posts: 253 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Floris-tsx
[...]
zuinig is misschien te specifiek. ik bedoel het anders.
relatief gezien verbruik je de minste benzine bij de meeste power. misschien verbruik je in lagere toeren (niet powerband) evenveel - of nog minder - maar daar heb je minder resultaat van hetgeen verbrand wordt.
hij is dus efficienter, relatief gebruik je voor dezelfde kracht minder benzine in je powerband, het punt is alleen dat je meer kracht krijgt, dus je verbruikt in de praktijk meer (behalve als je powerband bullshit is, dan verbruikt hij gewoon hetzelfde)
|
|
Honda, the power of dreams |
|
wallem |
4-7-2011 19:56 |
Posts: 20 |
even terug op het onderwerp koop gewoon zoon nieuw pitbikje en leer het daar op is ook niet erg als je dat ding verkr8 tog k*t dingen zo heb ik het ook geleerd
|
|
|
|
MW1997 |
5-7-2011 19:30 |
Posts: 84 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: wallem
even terug op het onderwerp koop gewoon zoon nieuw pitbikje en leer het daar op is ook niet erg als je dat ding verkr8 tog k*t dingen zo heb ik het ook geleerd
en dan 100 euro door de plee spoelen zeker. serieus dat is egt een k*t antwoord. je geeft zo'n 100 euro uit aan een al flink verkrekt ding en dan verneuk je hem zelf ook al binnen een week.
|
|
een halve 2-tact is een 4-tact op volle kracht. |
|
Aprilia RX 50 2003 |
5-7-2011 19:44 |
Posts: 6717 |
mijn vader liep me eerst te vertellen dat je vanuit de 1 2 tikken omhoog moestn naar de 2. had zelf altijd sparta buddy.
ik vond m wel verschrikkelijk hard gaan in z'n 2, bleek de 3 te zijn
OT:
een brommerbak waar ze niet eerst een slijptol in hebben gezet zal wel heel blijven met een beetje gestuntel. am6 en derbi net zo goed als honda, suzuki enz. het kan het makkelijk aan als je een paar keer de koppeling niet gebruikt of je m af laat slaan enz
|
|
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB. |
|
RD50mx |
5-7-2011 21:43 |
Posts: 353 |
een oude DT/RD (sorry honda-fans), is misschien wel ideaal om op te leren schakelen, als je de vierbakversie koopt. zit je niet met 1-n-2-3-4 maar n-1-2-3-4, is eerst wel makkelijk om 't gevoel te krijgen
|
|
Als je brommer geen ducttape bevat, is 'ie waardeloos |
|
grasmaaier89 |
5-7-2011 21:45 |
Posts: 14412 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RD50mx
een oude DT/RD (sorry honda-fans), is misschien wel ideaal om op te leren schakelen, als je de vierbakversie koopt. zit je niet met 1-n-2-3-4 maar n-1-2-3-4, is eerst wel makkelijk om 't gevoel te krijgen
helaas komt die manier van schakelen weinig voor... Dus het is niet ideaal. Ben je beter al met een brommer die normaal schakelt (als een Honda MT bv.)
|
|
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon |
|
Johann |
5-7-2011 21:46 |
Posts: 1273 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
[...]
helaas komt die manier van schakelen weinig voor... Dus het is niet ideaal. Ben je beter al met een brommer die normaal schakelt (als een Honda MT bv.)
Daar heb ik het op geleerd een Honda mt
Ideaal om het te leren, ze schakelen gewoon fijn die bakjes
|
|
|
|
MW1997 |
6-7-2011 11:27 |
Posts: 84 |
of een tsx. die rijden zo fijn. daar kan je makkelijk op leren schakelen en geen chineze kutsooi kopen om het op te leren.
|
|
een halve 2-tact is een 4-tact op volle kracht. |
|
Makrolon |
6-7-2011 11:34 |
Posts: 6733 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MW1997
of een tsx. die rijden zo fijn. daar kan je makkelijk op leren schakelen en geen chineze kutsooi kopen om het op te leren.
heb je wel eens op die 'chineze kutsooi' gereden uberhaupt?
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
MW1997 |
6-7-2011 11:38 |
Posts: 84 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]
heb je wel eens op die 'chineze kutsooi' gereden uberhaupt?
jep en die brommer was binnen een week naar de klote. daar kan je echt niet lkkr op leren schakelen. hoeso dn
Dit bericht is gewijzigd door MW1997 op 6-7-2011 om 11:42 uur.
|
|
een halve 2-tact is een 4-tact op volle kracht. |
|
denNLnis |
6-7-2011 11:42 |
Posts: 253 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]
heb je wel eens op die 'chineze kutsooi' gereden uberhaupt?
als hij honda zou bedoelen was het "Japans Meesterwerk"
|
|
Honda, the power of dreams |
|
MW1997 |
6-7-2011 11:43 |
Posts: 84 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: denNLnis
[...]
als hij honda zou bedoelen was het "Japans Meesterwerk"
ja idd of suzuki naatuurlijk:P
|
|
een halve 2-tact is een 4-tact op volle kracht. |
|