Ruben2311 |
26-6-2011 12:29 |
Posts: 1055 |
Maar je vader heeft vroeger toch wel een brommer gehad?
Dan kan die je wel helpen.
|
|
Half the strokes, double the power! |
|
stefkee3 |
26-6-2011 15:35 |
|
denNLnis |
26-6-2011 15:47 |
Posts: 253 |
bij een oude Yamaha DT50MX is de bak omgedraaid toch? dan moet de 1 omhoog en de rest naar beneden :S ja ik zou zeggen zoek iemand met een schakel in de buurt en vraag of je effe mag lessen ofzo, ik heb het geleerd op een vriend zijn brommer op een parkeerterrein, ik was vrij traag met leren omdat ik absoluut geen koppelgevoel had, ga niet gelijk de weg op want als je gepakt word of een ongeluk maakt ben je de lul, zoek een weilandje/parkeerplaats ofzo om even te oefenen en als je het door hebt een beetje gaan offroaden, langzaam opbouwen
veel succes
|
|
Honda, the power of dreams |
|
Hells Hobbit |
26-6-2011 15:57 |
Posts: 1793 |
|
|
|
|
RD50mx |
26-6-2011 16:05 |
Posts: 353 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: denNLnis
bij een oude Yamaha DT50MX is de bak omgedraaid toch? dan moet de 1 omhoog en de rest naar beneden :S
nope! 't is wel anders bij een DT'tje, die heeft een vierbak met neutraal onderin, 1-2-3-4 omhoog dus schakelpatroon van N-1-2-3-4 ipv
1-N-2-3-4-(5-6)
|
|
Als je brommer geen ducttape bevat, is 'ie waardeloos |
|
Marcooow |
26-6-2011 18:05 |
Posts: 5713 |
mensen kunnen hier wel van alles gaan uitleggen maar daar leer je nog geen schakelen van
je kent vast wel iemand die kan schakelen, vraag of die gene je het wil leren, in de praktijk leer je het toch het best ipv mensen die zeggen hoe je je koppeling moet loslaten etc.
|
|
faster than a bullet! |
|
Royal Club |
26-6-2011 19:01 |
Posts: 60390 |
In welke regio woon je, misschien kunnen bovenstaande helden je wel komen uitleggen hoe het moet
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Ruben2311 |
26-6-2011 19:30 |
Posts: 1055 |
Woon je in de buurt van Arnhem? ik leg het je zo uit.
|
|
Half the strokes, double the power! |
|
Brommercrossen1 |
27-6-2011 16:27 |
Posts: 18 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
Woon je in de buurt van Arnhem? ik leg het je zo uit.
ik woon in noord holland beetje onderin op de grens met utrecht
|
|
|
|
Ruben2311 |
27-6-2011 16:28 |
Posts: 1055 |
Niet in de buurt dus, maar ik zou het je neef ff vragen, als je een beetje contact met hem hebt.
|
|
Half the strokes, double the power! |
|
Brommercrossen1 |
27-6-2011 16:35 |
Posts: 18 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
Niet in de buurt dus, maar ik zou het je neef ff vragen, als je een beetje contact met hem hebt.
ja ik woon paar minuutjes fietsen bij hem vandaan en we doen ook hetzelfde werk dus dat wordt niet egt een probleem maar hij is aan het verbouwen dus misschien heeft hjij geen tijd.
|
|
|
|
Paul de Salmiakbal |
27-6-2011 17:15 |
Posts: 5285 |
Niet zo'n big deal er van maken zeg. Het is fucking simpel en je moet het gewoon ff gedaan hebben.. Je start dat ding, ramt hem in zn 1 en geef gas terwijl je langzaam je koppeling op laat komen. Als je op voldoende toeren bent dan knijp je je koppeling in, laat je gas los, schakel je omhoog, koppeling los en gas geven. Als je wilt weten hoe het eruit ziet ff filmpje zoeken op youtube.
|
|
|
|
mx-jacob |
27-6-2011 19:35 |
|
stefkee3 |
27-6-2011 20:07 |
Posts: 496 |
Ja, zo moet je maar net een uitzondering kopen? schoonbroer van me had een MTX met z'n bak verkeerd om, 1 hoog, rest laag.
|
|
Verveling :) |
|
ChielTZR |
27-6-2011 21:21 |
Posts: 6016 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: stefkee3
Ja, zo moet je maar net een uitzondering kopen? schoonbroer van me had een MTX met z'n bak verkeerd om, 1 hoog, rest laag.
achja, het schakelen, de handeling, wordt er niks anders van :P
je moet alleen effe weten wat je wel moet dom om omhoog/omlaag te schakelen.
|
|
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing) |
|