axety |
13-6-2011 14:27 |
Posts: 207 |
Wat is dan de beste 70cc cilinder? Laagtoerig denk ik dan toch wel.
|
|
|
|
kenny77 |
13-6-2011 14:29 |
Posts: 29286 |
Ligt er ook aan hoeveel geld je wilt uitgeven.
Ik ben eigenlijk altijd wel fan van airsal, goedkoop maar prima en een lange levensduur.
|
|
|
|
axety |
13-6-2011 14:32 |
Posts: 207 |
voor een cilinder ga ik niet meer dan 170 betalen.
|
|
|
|
kenny77 |
13-6-2011 14:34 |
Posts: 29286 |
|
|
|
|
JB1 |
13-6-2011 15:57 |
Posts: 14881 |
Polini 70cc met een Jamarcol uitlaat.
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
kenny77 |
13-6-2011 16:47 |
Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JB1
Polini 70cc met een Jamarcol uitlaat.
Waarom een polini die bijna 3x zo duur is (ivm airsal), als je toch laagtoerig wilt gaan rijden?
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 13-6-2011 om 16:48 uur.
|
|
|
|
MeMeBot |
17-6-2011 9:39 |
Posts: 251 |
Ik heb een Airsal 70cc op mn MTX, ben em nog aan het inrijden, maar volgens mij zijn dat echt prima cylinders.
Naar mijn mening best lekker vermogen.
|
|
What makes you think it's the way you think it is? |
|
JB1 |
17-6-2011 9:44 |
Posts: 14881 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]
Waarom een polini die bijna 3x zo duur is (ivm airsal), als je toch laagtoerig wilt gaan rijden?
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 13-6-2011 om 16:48 uur.
Hij wil ook veel PK. En Polini is heel sterk onderin met een Jamarcol pijp
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
MeMeBot |
17-6-2011 10:09 |
Posts: 251 |
als een Airsal en een polini 70cc niet getuned zijn, zit er dan echt zoveel verschil tussen??
|
|
What makes you think it's the way you think it is? |
|
JB1 |
17-6-2011 10:12 |
Posts: 14881 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MeMeBot
als een Airsal en een polini 70cc niet getuned zijn, zit er dan echt zoveel verschil tussen??
Polini is veel sterker dan een Airsal.
Alleen wil je de Polini volledig benutten moet je al naar de hoge toeren
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
MeMeBot |
17-6-2011 10:14 |
Posts: 251 |
ah oke, op zich wel appart..
Wat maakt voornamelijk dat verschil dan tussen die cylinders?
Simpelweg alleen het aantal toeren wat gehaald kan worden of zijn er andere aspecten die meespelen?
|
|
What makes you think it's the way you think it is? |
|
JB1 |
17-6-2011 10:15 |
Posts: 14881 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MeMeBot
ah oke, op zich wel appart..
Wat maakt voornamelijk dat verschil dan tussen die cylinders?
Simpelweg alleen het aantal toeren wat gehaald kan worden of zijn er andere aspecten die meespelen?
Poortwerk, timingen, zuigergewicht speelt allemaal mee.
Ook een goede kop is een must.
Uitlaat speelt heeeel erg mee.
Net als membraan en carburateur.
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
Cas DT |
17-6-2011 10:22 |
Posts: 3131 |
Polini is nieuw 175 euro, dat is wel te doen toch?
|
|
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller! |
|
JB1 |
17-6-2011 10:30 |
Posts: 14881 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Polini is nieuw 175 euro, dat is wel te doen toch?
Als je het er voor over hebt is het wel te doen ja.
En nu weer leren jij!
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
honda-mbx |
17-6-2011 10:30 |
Posts: 1688 |
voor het geld 100% voor een Airsel gaan!
Zijn zeker leuke cilinders en mits goede bewerking van de cilinder en cilinderkop icm een leuke pijp wil dit ook goed hard lopen.
Vaak worden de details (timingen, cilkop, spoelhoeken ed) vergeten en wordt een cilinder beoordeeld op hoe deze uit de doos presteert. Elke honda kan gewoon dik vermogen leveren.
Nogmaals , Airsel!
Correctie: Airsel:P
Dit bericht is gewijzigd door honda-mbx op 17-6-2011 om 10:38 uur.
|
|
ik vlam je.. |
|