Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Mbx 74cc Gilardoni foto's gezocht

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 902 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #64610 - Mbx 74cc Gilardoni foto's gezocht
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 5774 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kenny77 5-6-2011 17:17 Print topicpost

Posts: 29286
Ik ben al een geruime tijd op zoek naar foto's van een gilardoni 74cc voor een honda 80lc blok.
Ik heb nu al zo'n 30~40 foto's gevonden, maar nog niet van de goede manier.

Om deze cilinder gaat het:


En dan zoek ik foto's die op deze manier genomen zijn:





Kan iemand mij daaraan helpen, dat iemand toevallig nog zo'n cilinder heeft liggen of toevallig foto's op de computer heeft staan?

Even niet in het kvt gezet, omdat het een vrij specifieke vraag is...

Alvast bedankt.
 

JB1 5-6-2011 17:37 Print reply

Posts: 14881
Honda-m-shop of motoimport toevallig al gemaild?
Mensen van marktplaats misschien?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
mbx-genieter 5-6-2011 18:43 Print reply
Posts: 758
Hier een paar die ik heb liggen voor je:










Dit is het gene wat ik heb liggen ervan, heb helaas de cilinder niet meer in mijn bezit .
 
kenny77 6-6-2011 20:33 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Honda-m-shop of motoimport toevallig al gemaild?
Mensen van marktplaats misschien?


Nee, dat kan ik ook een proberen.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mbx-genieter
Hier een paar die ik heb liggen voor je:
afbeelding

afbeelding

afbeelding

afbeelding

afbeelding

Dit is het gene wat ik heb liggen ervan, heb helaas de cilinder niet meer in mijn bezit .


Bedankt voor je foto's!

Maar in die aanzichten had ik hem al op de foto en dan kan ik net niet zien hoeveel vlees er om de uitlaatschacht zit.
 
markRD 6-6-2011 23:17 Print reply

Posts: 1180
Is het voor de twin kenny?

Dit bericht is gewijzigd door markRD op 6-6-2011 om 23:17 uur.
 
kenny77 7-6-2011 10:19 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: markRD
Is het voor de twin kenny?

Dit bericht is gewijzigd door markRD op 6-6-2011 om 23:17 uur.

Nee.

Ik wil nog 1x met de brommersprint mee doen, maar ik heb een betere cilinderbasis nodig die direct op mijn blokje past.
 
honda-mbx 9-6-2011 19:17 Print reply

Posts: 1688
Kenny ik was net even pc aan het doorspitten en deze foto is wass één die je zoekt:



Kijk maar even.
 
ik vlam je..
kenny77 9-6-2011 22:34 Print reply

Posts: 29286
Hartstikke bedankt!
Zo te zien is deze cilinder toch wel een heel stuk gunstiger als een originele honda cilinder.
 
Rens 10-6-2011 1:34 Print reply

Posts: 6863
Ik dacht dat ik foto`s had van een gilardoni W poort voor honda 80cc blokken. De foto`s die ik heb lijken toch meer van een scooter cilinder.

Volgens mij is het deze cilinder:
http://www.motoimpor...et-w-poort-zeer-snel





Dit bericht is gewijzigd door Rens op 10-6-2011 om 1:44 uur.
 
achter de maan is alles beter
honda-mbx 10-6-2011 10:39 Print reply

Posts: 1688
Je moet het zo zien: naast de fluitpoorten, welke net voorbij de primaire spoelers lopen, zit nog een paar mm materiaal van de uitlaatschacht. Ik denk dat je wel iets meer ruimte hebt dan bij een ori honda cilinder, de vraag is alleen of je deze ruimte echt nodig hebt.

Ik rij ook met een relatief kleine uitlaatpoort.
 
ik vlam je..
kenny77 10-6-2011 11:39 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rens
Ik dacht dat ik foto`s had van een gilardoni W poort voor honda 80cc blokken. De foto`s die ik heb lijken toch meer van een scooter cilinder.

Volgens mij is het deze cilinder:
http://www.motoimpor...et-w-poort-zeer-snel

afbeelding

afbeelding

Dit bericht is gewijzigd door Rens op 10-6-2011 om 1:44 uur.


Thnx voor de foto's

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
Je moet het zo zien: naast de fluitpoorten, welke net voorbij de primaire spoelers lopen, zit nog een paar mm materiaal van de uitlaatschacht. Ik denk dat je wel iets meer ruimte hebt dan bij een ori honda cilinder, de vraag is alleen of je deze ruimte echt nodig hebt.

Ik rij ook met een relatief kleine uitlaatpoort.


Gaat me ook niet om de poort breedte, maar om de uitlaat schacht.
Die is bij een originele honda cilinder met een aangepaste uitlaatpoort niet optimaal en ook niet zo te maken zonder in het koelkanaal uit te komen.
 

Dit topic is 5774 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved