Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - bredere powerband tzr?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1004 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #64564 - bredere powerband tzr?
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6065 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Marcooow 27-5-2011 17:54 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
tuning moet je niet gaan doen met een zeer klein budget. hier kom je later op terug vanwege hoge reparatie kosten. (eigen ervaring)
om meer vermogen te krijgen kun je een opmaat uitlaat bestellen. ook kan je de carburateur goed afstellen. aangezien meeste al vaak blij zijn dat die een beetje loopt. wil je echt meer vermogen dan kom je uit op 50cc snel of 70cc. met de 70cc heb je meer koppel (trek kracht). de koppel is handig voordat je in de powerband komt. indien je dat niet kunt zul je anders moeten gaan vertanden. Kleiner voor groter achter maar zoals je al zelf zijn zul je dan sneller overtoeren maken.

Dit bericht is gewijzigd door koetjeboe91 op 27-5-2011 om 17:53 uur.


wat lul jij nou weer?
opmaat uitlaat bestellen?
tuning niet doen vanwege een klein budget?
lul aub niet zo dom
 
faster than a bullet!
BenjaminDG 27-5-2011 18:13 Print reply

Posts: 4605
We hebben hier nog altijd over een 50cc 2takt die piekvermogen moet leveren bij redelijk hoge toeren en over een klein toerengebied.

De TS wil vanaf lage toeren al 'goed' trekken, je kan wel een uitlaat laten maken die een powerband heeft over een groot toeren gebied maar dan kan je dat 'goed' trekken ook wel vergeten.

Dus is een 4takt kopen niet zo'n dom antwoord.
 
Vlaanderen vrij!
Vincenttzr 27-5-2011 18:54 Print reply
Posts: 39
nog nooit gehoord van een 4takt op een tzr,
en als ik geen tzr wilde hebben had ik die niet gekocht dus blijft dom antwoord.
 
Maup 27-5-2011 18:55 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Vincenttzr
nog nooit gehoord van een 4takt op een tzr,
en als ik geen tzr wilde hebben had ik die niet gekocht dus blijft dom antwoord.

http://www.brommerfo...cts/detail_main/1493
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Vincenttzr 27-5-2011 19:10 Print reply
Posts: 39
dan neem ik dat terug.
maar dan is het nog onzin haha ga niet helemaal om liggen bouwe om harder te trekken.
maar ik laat het maar zo
 
appie_1988 27-5-2011 20:55 Print reply

Posts: 322
7k is helemaal niet zo hoog voor een powerband.
Bij 50cc blijf je een hoge powerband houden wil je goed vooruit komen.

Je kan misschien iets veranderen aan je ontsteking. dit helpt vaak op beter op te trekken.
 
JB1 27-5-2011 21:46 Print reply

Posts: 14881
Zwakkere membraankleppen
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Marcooow 27-5-2011 22:21 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
We hebben hier nog altijd over een 50cc 2takt die piekvermogen moet leveren bij redelijk hoge toeren en over een klein toerengebied.

De TS wil vanaf lage toeren al 'goed' trekken, je kan wel een uitlaat laten maken die een powerband heeft over een groot toeren gebied maar dan kan je dat 'goed' trekken ook wel vergeten.

Dus is een 4takt kopen niet zo'n dom antwoord.


als hij wil dat die brommer beter trekt vanaf onder moet die gewoon wat geld uitgeven of zelf zun cilinder aanpassen en een andere uitlaat maken of een andere laagtoerigere kopen

het gaat er niet om dat dat ding straks 110 loopt, maar met een 50cc kan die ook wel onderin trekken
 
faster than a bullet!
Ivo93 27-5-2011 22:39 Print reply

Posts: 144
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maup
[...]

http://www.brommerfo...cts/detail_main/1493


Hahahaha ik heb op dat ding gereden!
Trekt voor geen tering op!
 
BartHonda 27-5-2011 22:53 Print reply

Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ivo93
[...]


Hahahaha ik heb op dat ding gereden!
Trekt voor geen tering op!

Er zit een lifan blok onder. Heeft een vriend van me ook onder zijn Orion. Trekt indd voor geen meter... En dan is het ook nog kwalitatief uitermate teleurstellende kwaliteit.
 
StineZ 27-5-2011 23:42 Print reply
Posts: 571
Standaard uitlaat loopt mooi op TZR. Ook redelijk laagtoerig weet alleen niet of die onder de 7k begint. Moet je ff kijken

 
Turbokit
denNLnis 28-5-2011 1:24 Print reply

Posts: 253
laagtoerige cilinder en uitlaat zien te regelen... of lul ik nou bullshit?
 
Honda, the power of dreams
Meathausen 28-5-2011 2:17 Print reply

Posts: 726
Als je gewoon in je powerband blijft rijden hoef je toch geen laagtourig vermogen te hebben?
Verder ontopic: als je echt laagtourig meer vermogen moet hebben kun je beter een laagtourige cilinder kopen of de standaard TZR uitlaat monteren
 
Een man zonder bier is als een brommer zonder benzine, niet vooruit te branden!
BenjaminDG 28-5-2011 9:54 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
[...]


als hij wil dat die brommer beter trekt vanaf onder moet die gewoon wat geld uitgeven of zelf zun cilinder aanpassen en een andere uitlaat maken of een andere laagtoerigere kopen

het gaat er niet om dat dat ding straks 110 loopt, maar met een 50cc kan die ook wel onderin trekken


Ja wat je 'trekken' kunt noemen dan


 
Vlaanderen vrij!
zx7r 28-5-2011 10:03 Print reply

Posts: 3868
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Vincenttzr
dan neem ik dat terug.
maar dan is het nog onzin haha ga niet helemaal om liggen bouwe om harder te trekken.
maar ik laat het maar zo

Ga eerst maar eens werken, met 30euro kom je niet ver. En eigen skills zijn er blijkbaar ook niet.
 

Dit topic is 6065 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved