Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - 2takt / 4 takt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 893 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #64562 - 2takt / 4 takt
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5762 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Royal Club 27-5-2011 23:21 Print reply

Posts: 60390
Juist ja, beter gaat er een mod ff met wat PP's strooien
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
denNLnis 28-5-2011 1:10 Print reply

Posts: 253
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
[...]

T klopt wel wat die zegt, makkelijk op te voeren tot relatief snel (voor een brommertje) en de rest boeid niet(kwaliteit van die dingen)

kwaliteit? mijn honda 2takt blokkie loopt sinds 93 al perfect hoor?
 
Honda, the power of dreams
denNLnis 28-5-2011 1:12 Print reply

Posts: 253
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 4takker
4 takt natuurlijk. met 2 takt heb je alleen maar een pleur met toeren en je komt nog niet van de plaats weg. en het verstook ook nog bijna net zo veel olie als benzine. dat is toch niet meer leuk als je 15 euro voor een litertje dure castrol race olie moet betalen

maare 1 op 40 met een zoomer valt mij vies tegen die dingen lopen maar een 50 of zo. mijn oude zb uit 1988 doet zelfs nog 1 op 50 bij 60km/h en onder optimale omstandigheden en 30km/h 1 op 100 atans dat zeggen de boeken. het is mij nog niet gelukt. het is veel leuker om dat motortje te laten brullen.



onze zoomers lopen ook 60-65 hoor, maar ze hebben al flink wat te verduren gehad van ons (de bezorgers) en allemaal al bijna de aarde rondgereden (44.000km toch?) dan gaat het verbruik ook een stukkie achteruit, vooral met starten/stoppen zoals wij doen
 
Honda, the power of dreams
JB1 28-5-2011 1:16 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: denNLnis
[...]

kwaliteit? mijn honda 2takt blokkie loopt sinds 93 al perfect hoor?


Als je goed leest zie je dat de kwaliteit niet boeit, want die is namelijk al om van te huilen bij een Derbi

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 4takker
4 takt natuurlijk. met 2 takt heb je alleen maar een pleur met toeren en je komt nog niet van de plaats weg. en het verstook ook nog bijna net zo veel olie als benzine. dat is toch niet meer leuk als je 15 euro voor een litertje dure castrol race olie moet betalen

maare 1 op 40 met een zoomer valt mij vies tegen die dingen lopen maar een 50 of zo. mijn oude zb uit 1988 doet zelfs nog 1 op 50 bij 60km/h en onder optimale omstandigheden en 30km/h 1 op 100 atans dat zeggen de boeken. het is mij nog niet gelukt. het is veel leuker om dat motortje te laten brullen.




10 euro voor goede straatolie (Castrol RS)
Mijn slomos doet 1:40 en daar staat de gaskraan bijna altijd vol open.

Dit bericht is gewijzigd door JB1 op 28-5-2011 om 1:18 uur.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 28-5-2011 1:19 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: denNLnis
[...]

kwaliteit? mijn honda 2takt blokkie loopt sinds 93 al perfect hoor?


http://www.brommerfo...showtopic/64563/last

umh?






 
denNLnis 28-5-2011 1:20 Print reply

Posts: 253
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


http://www.brommerfo...showtopic/64563/last

umh?







ik heb het over het blok he, niet over de electriciteit, ik heb overigens zelf aan de koppeling zitten kutten, die platen verslijten nou eenmaal, dus vandaar
 
Honda, the power of dreams
flash0172 28-5-2011 18:56 Print reply
Posts: 55
ik zal het duidelijk vertellen.
als het om crossmotor gaat kan je Veeel beter 2-takt gaan rijden.
want 4-takt komt niet vooruit en als dat enmekaar loopt kan je net zo goed de hele motor wegdonderen.
owjah en het heel verstandig om HONDA te gan rijden

Dit bericht is gewijzigd door flash0172 op 28-5-2011 om 18:57 uur.
 
Honda, alleen echte mensen rijden 2-takt, de rest 4-takt
Frysk 28-5-2011 18:58 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: flash0172
ik zal het duidelijk vertellen.
als het om crossmotor gaat kan je Veeel beter 2-takt gaan rijden.
want 4-takt komt niet vooruit en als dat enmekaar loopt kan je net zo goed de hele motor wegdonderen.
owjah en het heel verstandig om HONDA te gan rijden

Dit bericht is gewijzigd door flash0172 op 28-5-2011 om 18:57 uur.


ja hoor duidelijke informatie daar hebben we echt wat aan!
 
giggitybyte
Tobias Verhoef 28-5-2011 18:58 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: flash0172
ik zal het duidelijk vertellen.
als het om crossmotor gaat kan je Veeel beter 2-takt gaan rijden.
want 4-takt komt niet vooruit en als dat enmekaar loopt kan je net zo goed de hele motor wegdonderen.


Je praat poep.

Een 4 takt rijdt veel makkelijker doordat hij onderin meer vermogen heeft. Een 2 takt is sneller maar dan moet je heel goed kunnen rijden om al het vermogen er ook echt eruit te krijgen.

Daar heb je wel gelijk in een 4 takt is wel duurder in onderhoud.
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
flash0172 29-5-2011 12:47 Print reply
Posts: 55
ik heb zelf een Honda Cr125 en die houd de Honda Xl500 van me broer bij.
uiteraard is de Xl sneller omdat dat een wegmotor is maar qua koppel is het redelijk gelijk.
maarja ik blijf een trouwe 2-taktfan

Dit bericht is gewijzigd door flash0172 op 29-5-2011 om 12:50 uur.
 
Honda, alleen echte mensen rijden 2-takt, de rest 4-takt
Paul de Salmiakbal 29-5-2011 12:58 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: flash0172
ik heb zelf een Honda Cr125 en die houd de Honda Xl500 van me broer bij.
uiteraard is de Xl sneller omdat dat een wegmotor is maar qua koppel is het redelijk gelijk.
maarja ik blijf een trouwe 2-taktfan

Dit bericht is gewijzigd door flash0172 op 29-5-2011 om 12:50 uur.

Ja, dat kun je natuurlijk echt perfect met elkaar vergelijken.
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 29-5-2011 13:00 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: flash0172
ik heb zelf een Honda Cr125 en die houd de Honda Xl500 van me broer bij.
uiteraard is de Xl sneller omdat dat een wegmotor is maar qua koppel is het redelijk gelijk.
maarja ik blijf een trouwe 2-taktfan

Dit bericht is gewijzigd door flash0172 op 29-5-2011 om 12:50 uur.


dan heb jij of een oude cr125 of hij is niet helemaal fris.
een goede cr125 moet een xl500 tot de top vd 125 toch wel het nakijken geven.


Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 29-5-2011 om 13:02 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
denNLnis 29-5-2011 13:00 Print reply

Posts: 253
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul de Salmiakbal
[...]

Ja, dat kun je natuurlijk echt perfect met elkaar vergelijken.



ik zeg altijd maar zo: je kunt alles vergelijken, zelfs appel en peren, de een is rond en de ander niet, de naam is anders en een peer ownt een appel zooo vergelijking gemaakt
 
Honda, the power of dreams
flash0172 29-5-2011 13:11 Print reply
Posts: 55
kheb een oude cr125 uit 1986 en een nieuwere uit 1999.
bijde compleet gereviceerd.
ik ben met optrekken sneller dan de xl alleen omdat me 125 ongeveer 100km/h gaat gaat de xl sneller.
die gaat ongeveer 120 daar het land
 
Honda, alleen echte mensen rijden 2-takt, de rest 4-takt
st.nyksterdriver 29-5-2011 13:51 Print reply
Posts: 3376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: flash0172
kheb een oude cr125 uit 1986 en een nieuwere uit 1999.
bijde compleet gereviceerd.
ik ben met optrekken sneller dan de xl alleen omdat me 125 ongeveer 100km/h gaat gaat de xl sneller.
die gaat ongeveer 120 daar het land

dat is net als appels met peren vergelijken het lijkt een beetje op elkaar maar is toch compleet verschillend
 

Dit topic is 5762 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved