denNLnis |
27-5-2011 15:51 |
Posts: 253 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
Alles onder de 500cc moet tweetakt zijn, daarboven 4-takt...
Niet 100% mee eens, maar als je niet naar benzine enzo kijkt maar puur naar de lol die je ervan heb wel
|
|
Honda, the power of dreams |
|
Uncle BLAM |
27-5-2011 15:51 |
Posts: 1025 |
|
|
een BF teller is sneller |
|
denNLnis |
27-5-2011 15:53 |
|
Tobias Verhoef |
27-5-2011 19:26 |
Posts: 1832 |
|
|
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....???? |
|
Paul de Salmiakbal |
27-5-2011 20:54 |
Posts: 5285 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
Alles onder de 500cc moet tweetakt zijn, daarboven 4-takt...
Wat een bullshit, iedereen doet alsof viertakt enkel goed is op het gebied van verbruik, vervuiling en soms geluid en dat tweetakt verder helemaal baas is. Imo is viertakt gewoon veruit superieur op vele vlakken, waarom zouden anders bijna alle auto's viertakt zijn?
Tweetakt is leuk als je een tweetakt fanaat bent en je graag een machine wilt waarbij je relatief gezien met het motorgewicht veel power wilt hebben en als de rest je geen reet boeit.
|
|
|
|
Ruben2311 |
27-5-2011 21:11 |
Posts: 1055 |
Precies zoals je het zegt: Quote: Tweetakt is leuk als je veel power wilt hebben en als de rest je geen reet boeit.
Laat dat bij mij nou precies het geval zijn
Dit bericht is gewijzigd door Ruben2311 op 27-5-2011 om 21:11 uur.
|
|
Half the strokes, double the power! |
|
BenjaminDG |
27-5-2011 22:02 |
Posts: 4605 |
Ja want met een derbi senda ben je wel echt een expert in het gebied van 2takt en 4takt motoren
|
|
Vlaanderen vrij! |
|
der Chef |
27-5-2011 22:08 |
Posts: 3265 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Ja want met een derbi senda ben je wel echt een expert in het gebied van 2takt en 4takt motoren
T klopt wel wat die zegt, makkelijk op te voeren tot relatief snel (voor een brommertje) en de rest boeid niet(kwaliteit van die dingen)
|
|
|
|
4takker |
27-5-2011 22:29 |
Posts: 2395 |
4 takt natuurlijk. met 2 takt heb je alleen maar een pleur met toeren en je komt nog niet van de plaats weg. en het verstook ook nog bijna net zo veel olie als benzine. dat is toch niet meer leuk als je 15 euro voor een litertje dure castrol race olie moet betalen
maare 1 op 40 met een zoomer valt mij vies tegen die dingen lopen maar een 50 of zo. mijn oude zb uit 1988 doet zelfs nog 1 op 50 bij 60km/h en onder optimale omstandigheden en 30km/h 1 op 100 atans dat zeggen de boeken. het is mij nog niet gelukt. het is veel leuker om dat motortje te laten brullen.
|
|
Never drive faster then your guardian angel can fly |
|
ktm 4 ever |
27-5-2011 22:37 |
|
JB1 |
27-5-2011 22:54 |
Posts: 14881 |
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
Maup |
27-5-2011 23:01 |
Posts: 4353 |
2T en 4T heeft allebei zo z'n charmes.
Iedereen heeft zo zijn voorkeur voor het een of het ander.
Maarja, de ts wilde het feitelijke verschil weten. Denk dat hij nu wel genoeg info heeft gehad.
Aan een 2T vs 4T meningen verhaal heeft hij niet zo heel denderend veel denk ik.
|
|
Vertrouwen is goed, controle is beter. |
|
IzzY |
27-5-2011 23:05 |
Posts: 1266 |
|
|
derbi-forum.nl/kneuzeclub |
|
Makrolon |
27-5-2011 23:09 |
Posts: 6733 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
Alles onder de 500cc moet tweetakt zijn, daarboven 4-takt...
Tot dat je op een dikke 2 takt gereden hebt, en dan is de kans groot dat ie toch liever een 4takt hebt.
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
ktm 4 ever |
27-5-2011 23:11 |
|