Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - cilinder krijgt geen benzine

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 859 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #64561 - cilinder krijgt geen benzine
Pagina 5 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 27747 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 27-5-2011 17:19 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas1029
[...]

vertel hem dan hoe hij het membraam wel kan testen en hoe die wel zeker weet of die goed is



als jij dat nou eens doet met je grote mond
 
denNLnis 28-5-2011 1:19 Print reply

Posts: 253
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bracke
[...]

-jah want deze zijn nieuw
-neen, kan erdoor blazen
-zelfde
-blaas er recht doorheen
-jah en nieuw
-jep
-vlotter is goed
-borgclipje zit erop



Ik had ook een membraantje nieuw gekocht, de lamellen waren alleen niet helemaal nice gebogen ofzo, zal wel met verzenden gebeurd zijn, want die gasten van TNT willen nog wel een smijten... ik heb de lamellen van een vriend erop gezet die hetzelfde membraan heeft met dezelfde setup enzo, toen werkte het... ik heb trouwens toen een nieuw membraan gekocht omdat hij niet echt als een toeter klonk, op de een of andere manier klepperden de membranen niet, en deed de brommer het niet, de nieuwe toeterde wel en toen deed hij het :S kan overigens ook aan de lamellen hebben gelegen hoor, iemand anders die weet of hij moet toeteren?
 
Honda, the power of dreams
bracke 28-5-2011 12:47 Print reply
Posts: 40
net carburator nog eens opengedaan maar nog steeds niets gevonden... er is niets verstopt, toch denk ik dat deze geen benzine doorgeeft. ga sewwes eens de carbu proberen van een vriend, ik laat het nog weten.
 
laat je geluk niet afhangen van anderen!
bracke 30-5-2011 17:04 Print reply
Posts: 40
EINDELIJK!!! hij rijdt terug! het lag dus duidelijk aan de carburator... gasnaald en sproeier vergroot en toen ging die, nu nog enkel het 'stotteren' oplossen. kan iemand me hierbij helpen? staat hij nu te arm of te rijk? wat denken jullie? Bedankt allemaal!

 
laat je geluk niet afhangen van anderen!
bracke 31-5-2011 16:57 Print reply
Posts: 40
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bracke
EINDELIJK!!! hij rijdt terug! het lag dus duidelijk aan de carburator... gasnaald en sproeier vergroot en toen ging die, nu nog enkel het 'stotteren' oplossen. kan iemand me hierbij helpen? staat hij nu te arm of te rijk? wat denken jullie? Bedankt allemaal!


never mind de sproeier was niet tegoei vastgezet en was eruit gevallen :p alles is terug zoals het was en zelfs beter.
nog één vraag... mag ik de originele bougie behouden? (van 50cc naar 70cc)
 
laat je geluk niet afhangen van anderen!
- Han - 31-5-2011 17:04 Print reply

Posts: 9667
gewoon ngk br9es. Hittegraad 9 dus


en alsjeblieft mods, ban hier een paar mensen die gereageerd hebben. Niks weten en doorlullen is ook banwaardig....
 
<10.000 posts
denNLnis 31-5-2011 19:39 Print reply

Posts: 253
hoe weet je nou welke hittegraad je moet hebben? want meestal koop ik 3 nieuwe bougies en kijk met welke hij het beste werkt, maar dit vind ik een beetje een dure oplossing worden xD
 
Honda, the power of dreams
Aprilia RX 50 2003 31-5-2011 19:44 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: denNLnis
hoe weet je nou welke hittegraad je moet hebben? want meestal koop ik 3 nieuwe bougies en kijk met welke hij het beste werkt, maar dit vind ik een beetje een dure oplossing worden xD


gewoon br9es/br8es zomers en s'winters kun je naar br7es ong
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
denNLnis 31-5-2011 19:49 Print reply

Posts: 253
en dat geldt voor elke brommer met elke setup?
 
Honda, the power of dreams
Aprilia RX 50 2003 31-5-2011 19:51 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: denNLnis
en dat geldt voor elke brommer met elke setup?


elke am6 met niet te idiote setup wel ja.
als je echt super hoogtoerig gaat rijden kun je ook naar 10 gaan maar 9 is al vrij hoog
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
denNLnis 31-5-2011 19:53 Print reply

Posts: 253
ja ik vroeg het voor mijn eigen brommer een beetje (honda blok, gaat nog wel eens over mijn toerenteller heen die tot 13k gaat op 70cc)
 
Honda, the power of dreams
Aprilia RX 50 2003 31-5-2011 19:56 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: denNLnis
ja ik vroeg het voor mijn eigen brommer een beetje (honda blok, gaat nog wel eens over mijn toerenteller heen die tot 13k gaat op 70cc)


ik weet niet wat er in honda hoort maar als t koud is kunnen er 1 of 2 graden lager in. als t super hoogtoerig is kan er 1 hoger in. tenminste dat is de vuistregele die ik bij brommers/buitenboordmotoren handteer
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
bracke 1-6-2011 13:02 Print reply
Posts: 40
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Han -
gewoon ngk br9es. Hittegraad 9 dus


en alsjeblieft mods, ban hier een paar mensen die gereageerd hebben. Niks weten en doorlullen is ook banwaardig....

thanks!!
 
laat je geluk niet afhangen van anderen!
JB1 1-6-2011 13:10 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: denNLnis
ja ik vroeg het voor mijn eigen brommer een beetje (honda blok, gaat nog wel eens over mijn toerenteller heen die tot 13k gaat op 70cc)


Die toerenteller moet je niet al te veel vertrouwen.
12500 toeren is het maximum met een shindengen CDI, wil je meer heb je een MPS-300 nodig, of HPI oid.

Voor de rest kan een Honda makkelijk af met een 8
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
denNLnis 1-6-2011 13:58 Print reply

Posts: 253
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Die toerenteller moet je niet al te veel vertrouwen.
12500 toeren is het maximum met een shindengen CDI, wil je meer heb je een MPS-300 nodig, of HPI oid.

Voor de rest kan een Honda makkelijk af met een 8

ik zou niet weten wat ik erop heb zitten eigenlijk, nooit naar gekeken, hoe zie ik dat?

 
Honda, the power of dreams

Dit topic is 27747 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved