Quote:Oorspronkelijk gepost door: Vincenttzr
ja maar als ik zen top rij ( 85 teller) maakt ie bijna 11000 toeren.
ik denk zelf ook dat hij te warm daardoor is ja.
welke vloeistof? of bedoel je de koelvloeistof gewoon?
Wat is slimmer?
eerst luchtschroef afstellen of eerst sproeier?
Fijne vertanding heb je dan. ik rij 90 teller met ong 8,5-9 k
Fijne vertanding heb je dan. ik rij 90 teller met ong 8,5-9 k
ik rij 90-100 op mijn teller (zit ongeveer 5-10 km verschil in met mijn GPS) op 10.000-13.000 met mijn NSR, en dat ligt echt niet aan de vertanding hoor, bij mij is alles hoogtoerig, dus vandaar, powerband begint op 7k en trekt hem over de 13 heen... daardoor kan ik al 60 in zijn 2 (van de 4) halen als ik hem helemaal opentrek (13k)
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Vincenttzr
ja maar als ik zen top rij ( 85 teller) maakt ie bijna 11000 toeren.
ik denk zelf ook dat hij te warm daardoor is ja.
welke vloeistof? of bedoel je de koelvloeistof gewoon?
Wat is slimmer?
eerst luchtschroef afstellen of eerst sproeier?
Het is zoiszo gewoon dom om al zo veel toeren te maken zonder hem te hebben afgesteld.
en je maakt wel overvoeren (als dit een originele cilinder is)
Dit bericht is gewijzigd door iiKoe op 25-5-2011 om 14:20 uur.
All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them.
Ja maak overtoeren maar denk dat ik ook groter voortandwiel erin zet.
maar ik twijfel want hij trekt lage toeren al niet zo goed.
ik zou liever een bredere powerband hebben.
iemand tips?