Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Tzr rookt bij cilinder.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1182 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #64542 - Tzr rookt bij cilinder.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2737 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

.luuk 24-5-2011 19:26 Print reply

Posts: 1483
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Vincenttzr
ja maar als ik zen top rij ( 85 teller) maakt ie bijna 11000 toeren.
ik denk zelf ook dat hij te warm daardoor is ja.
welke vloeistof? of bedoel je de koelvloeistof gewoon?

Wat is slimmer?
eerst luchtschroef afstellen of eerst sproeier?



Fijne vertanding heb je dan. ik rij 90 teller met ong 8,5-9 k
 
denNLnis 25-5-2011 2:42 Print reply

Posts: 253
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: .LUUK
[...]



Fijne vertanding heb je dan. ik rij 90 teller met ong 8,5-9 k

ik rij 90-100 op mijn teller (zit ongeveer 5-10 km verschil in met mijn GPS) op 10.000-13.000 met mijn NSR, en dat ligt echt niet aan de vertanding hoor, bij mij is alles hoogtoerig, dus vandaar, powerband begint op 7k en trekt hem over de 13 heen... daardoor kan ik al 60 in zijn 2 (van de 4) halen als ik hem helemaal opentrek (13k)

 
Honda, the power of dreams
iiKoe 25-5-2011 14:19 Print reply

Posts: 40
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Vincenttzr
ja maar als ik zen top rij ( 85 teller) maakt ie bijna 11000 toeren.
ik denk zelf ook dat hij te warm daardoor is ja.
welke vloeistof? of bedoel je de koelvloeistof gewoon?

Wat is slimmer?
eerst luchtschroef afstellen of eerst sproeier?


Het is zoiszo gewoon dom om al zo veel toeren te maken zonder hem te hebben afgesteld.

en je maakt wel overvoeren (als dit een originele cilinder is)

Dit bericht is gewijzigd door iiKoe op 25-5-2011 om 14:20 uur.
 
All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them.
Vincenttzr 26-5-2011 16:25 Print reply
Posts: 39
ja ik weet het was niet slim.

Ja maak overtoeren maar denk dat ik ook groter voortandwiel erin zet.
maar ik twijfel want hij trekt lage toeren al niet zo goed.
ik zou liever een bredere powerband hebben.
iemand tips?
 
iiKoe 26-5-2011 18:35 Print reply

Posts: 40
ga nou eerst maar is afstellen
 
All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them.
Vincenttzr 27-5-2011 16:56 Print reply
Posts: 39
al gedaan.
bougie kleur is nou koffie bruin, wel droog maar vrienden zeiden dat dat ook hoort dus zal goed zijn dan.
 
iiKoe 27-5-2011 17:54 Print reply

Posts: 40
dan zul je toch een andere uitlaat moeten nemen, een andere carb kan ook nog net het verschil maken. (ik weet niet wat je nu hebt)

of een DR80

Dit bericht is gewijzigd door iiKoe op 27-5-2011 om 17:54 uur.
 
All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them.
ChielTZR 27-5-2011 18:30 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: iiKoe
[...]


Het is zoiszo gewoon dom om al zo veel toeren te maken zonder hem te hebben afgesteld.

en je maakt wel overvoeren (als dit een originele cilinder is)

Dit bericht is gewijzigd door iiKoe op 25-5-2011 om 14:20 uur.


11k moet hij kunnen hebben zonder te warm te worden.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)

Dit topic is 2737 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved