Meathausen |
22-5-2011 16:32 |
Posts: 726 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Garelli Gran Turismo
veel beter:P
http://www.youtube.c...&feature=related
Echt teveel PK
Of zoiets
Maar inderdaad, beter verhoog je je budget tot 500 euro, dan weet je zeker dat je op het eind een leuk ding hebt zonder teveel moeten beunen
|
|
Een man zonder bier is als een brommer zonder benzine, niet vooruit te branden! |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
22-5-2011 18:09 |
Posts: 17929 |
mooi, en nu weer ontopic
|
|
|
|
Meathausen |
22-5-2011 18:36 |
Posts: 726 |
Over of dat 550cc te groot was,
Het ligt eraan wat voor soort blok dat is. Als dat gewoon een redelijk tam toer blok is is er weinig aan de hand denk ik.
Op marktplaats staat ook nog een mooi Gs550 4cil blok voor 200euro geloof ik
Of iemand nog andere suggesties voor de TS welk soort blok hij het best kan gebruiken?
Toevallig bedoelde je dit blok voor 100 euro?
Dit bericht is gewijzigd door Meathausen op 22-5-2011 om 19:16 uur.
|
|
Een man zonder bier is als een brommer zonder benzine, niet vooruit te branden! |
|
suzukitsxxx |
22-5-2011 20:44 |
Posts: 127 |
ja dat blok bedoelde ik
goed gevonde
|
|
|
|
kenny77 |
23-5-2011 0:05 |
Posts: 29286 |
persoonlijk zou ik dan een 250cc 2 takt crossblok zoeken.
stuk compacter en lichter.
|
|
|
|
koetjeboe91 |
23-5-2011 0:56 |
Posts: 2096 |
als die een 450cc 4takt neemt van een crosser heeft die zeer veel koppel en ook nog een redelijk licht blok.
|
|
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard. |
|
suzukitsxxx |
23-5-2011 1:09 |
Posts: 127 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
als die een 450cc 4takt neemt van een crosser heeft die zeer veel koppel en ook nog een redelijk licht blok.
over welk 450 cc blok heb je het nou?
|
|
|
|
koetjeboe91 |
23-5-2011 1:26 |
Posts: 2096 |
kenny zei een 250cc 2takt. blok van een crosser.
meer vermogen en koppel heb je met een 450cc 4takt blok.
welk blok maakt niet zoveel uit als het maar geen slechte imitatie spul is. je kan ook een minder krachtig blok nemen. maar indien je hem maar af en toe gebruikt ben je beter af met een viertakt. heb je namelijk geen mengsmering nodig. indien je brommer ook op mengsmeer aftankt kun je weer een 2 takt nemen omdat je het toch voorradig hebt
|
|
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard. |
|
kenny77 |
23-5-2011 1:33 |
Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
kenny zei een 250cc 2takt. blok van een crosser.
meer vermogen en koppel heb je met een 450cc 4takt blok.
welk blok maakt niet zoveel uit als het maar geen slechte imitatie spul is. je kan ook een minder krachtig blok nemen. maar indien je hem maar af en toe gebruikt ben je beter af met een viertakt. heb je namelijk geen mengsmering nodig. indien je brommer ook op mengsmeer aftankt kun je weer een 2 takt nemen omdat je het toch voorradig hebt
Als je een crf450 blok neemt ja, maar dat kost een paar knaken.
Voor dat geld heb je ook een cr500 blok, dan ben je helemaal de man.
250cc 2 takt blok is meer als leuk genoeg.
125cc cross blok is ook leuk zat.
|
|
|
|
Martijn II - Forum en Sales Moderator |
23-5-2011 1:49 |
Posts: 9841 |
ik zou eerst maar eens beginnen met een motor met wat koppel en niet al te veel vermogen, dan leer je tenminste wat het doet en wat er als eerste stuk gaat.
550cc yamahablok lijkt me meer dan zat, ik zou zelfs voor een één of tweecilinder gaan.
|
|
Too cool for school! |
|
Meathausen |
23-5-2011 8:00 |
Posts: 726 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]
Als je een crf450 blok neemt ja, maar dat kost een paar knaken.
Voor dat geld heb je ook een cr500 blok, dan ben je helemaal de man.
250cc 2 takt blok is meer als leuk genoeg.
125cc cross blok is ook leuk zat.
Zit aan zo'n crosserblok nog veel onderhoud?
Mij lijkt zo'n project ook leuk om te doen. 2t crosserblokken hebben toch om de paar uur een nieuwe zuiger nodig?
in dat geval zou ik liever voor een iets meer onderhoudsvrij blok gaan (tour / sport)
|
|
Een man zonder bier is als een brommer zonder benzine, niet vooruit te branden! |
|
RikDT50MX - Nieuws Poster |
23-5-2011 8:09 |
Posts: 1558 |
kijk of je ergens een rd350 blok vandaan kan halen, dat moet ook wel leuk gaan.
|
|
I Can Play With Madness |
|
Meathausen |
23-5-2011 9:36 |
Posts: 726 |
hoe moet je het eigenlijk doen met de achteras?
beide aandrijven dmv differentieel
beide aandrijven zonder differentieel (kan de as dat wel aan)?
1 achterwiel aandrijven? (lijkt me niet goed)
|
|
Een man zonder bier is als een brommer zonder benzine, niet vooruit te branden! |
|
bro123 |
23-5-2011 10:00 |
Posts: 901 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Meathausen
hoe moet je het eigenlijk doen met de achteras?
beide aandrijven dmv differentieel
beide aandrijven zonder differentieel (kan de as dat wel aan)?
1 achterwiel aandrijven? (lijkt me niet goed)
gewoon beide wielen laten aangrijven zonder diff.
hoort zo kan die makkelijk aan + dat je dat ook nog wat meer drift!
|
|
they`re expensive, useless, inefficient, wasteful, dirty and noisy. but boy do we love them. |
|
kenny77 |
23-5-2011 11:59 |
Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Meathausen
[...]
Zit aan zo'n crosserblok nog veel onderhoud?
Mij lijkt zo'n project ook leuk om te doen. 2t crosserblokken hebben toch om de paar uur een nieuwe zuiger nodig?
in dat geval zou ik liever voor een iets meer onderhoudsvrij blok gaan (tour / sport)
Tsja dan kan je ook nog altijd voor een enduro blok gaan.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RikDT50MX
kijk of je ergens een rd350 blok vandaan kan halen, dat moet ook wel leuk gaan.
Voor een beetje redelijk rd350 blok betaal je zomaar zonder pardon vanaf 500 euro. :(
|
|
|
|