Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - pre 90

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1013 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #64524 - pre 90
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1773 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MW1997 22-5-2011 9:24 Print topicpost
Posts: 84
hay, ik zou graag wat meer info over de pre 90 (cross evenement) willen hebben. kunnen jullie mij verder helpen? thx
 
een halve 2-tact is een 4-tact op volle kracht.

mx-jacob 22-5-2011 9:51 Print reply

Posts: 2938
van www.dutchtwinshock.nl het regelement


1.2 Reglement Pré 90 klasse H

1.2.1 Alleen motoren die geproduceerd zijn in de jaren t/m modeljaar 1989. Het gaat hier om crossmotoren die
alleen voorzien zijn van de originele onderdelen of van de “goodies” die ook in deze jaren verkrijgbaar waren.
Bij twijfel beslist het DTS bestuur.
1.2.2 Motoren dienen lucht- of watergekoeld te zijn, andere vorm van koeling is niet toegestaan.
1.2.3 Motoren dienen minder dan 94 decibel te produceren, een hoger geluidsniveau is niet toegestaan. (aanpassing
aan de uitlaat om dit geluidsniveau te halen is toegestaan).
1.2.4 Motoren dienen een minimale cilinderinhoud van 120 cc te hebben, minder is niet toegestaan.
1.2.8 Motoren dienen voorzien te zijn van opklapbare voetsteunen en er mogen geen uitstekende of scherpe delen aan
de motor aanwezig zijn. Koppeling en remhendel dienen afgerond te zijn.
1.2.5 Rijders uit de Pré 90 klasse nemen plaats in de Master klasse (G), tenzij dispensatie door het bestuur van de DTS
verleend wordt.
1.2.6 Alle leden uit Pré 90 klasse zullen een startnummer boven de 200 toegekend krijgen.
1.2.7 Pré 90 klasse leden lopen na de DTS leden op na de start, de tweede manche bij voorkeur op volgorde van de
uitslag, uit de onder de Pré 90 klasse gereden resultaten, uit de eerste manche.
Het DTS bestuur tracht haar doelstelling onder andere te bereiken door in overleg met de landelijke en internationale
motorsportverenigingen die daartoe geïnteresseerd zijn in totaal tenminste tien wedstrijden op jaarbasis te organiseren.
 
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam
MW1997 22-5-2011 20:26 Print reply
Posts: 84
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mx-jacob
van www.dutchtwinshock.nl het regelement


1.2 Reglement Pré 90 klasse H

1.2.1 Alleen motoren die geproduceerd zijn in de jaren t/m modeljaar 1989. Het gaat hier om crossmotoren die
alleen voorzien zijn van de originele onderdelen of van de “goodies” die ook in deze jaren verkrijgbaar waren.
Bij twijfel beslist het DTS bestuur.
1.2.2 Motoren dienen lucht- of watergekoeld te zijn, andere vorm van koeling is niet toegestaan.
1.2.3 Motoren dienen minder dan 94 decibel te produceren, een hoger geluidsniveau is niet toegestaan. (aanpassing
aan de uitlaat om dit geluidsniveau te halen is toegestaan).
1.2.4 Motoren dienen een minimale cilinderinhoud van 120 cc te hebben, minder is niet toegestaan.
1.2.8 Motoren dienen voorzien te zijn van opklapbare voetsteunen en er mogen geen uitstekende of scherpe delen aan
de motor aanwezig zijn. Koppeling en remhendel dienen afgerond te zijn.
1.2.5 Rijders uit de Pré 90 klasse nemen plaats in de Master klasse (G), tenzij dispensatie door het bestuur van de DTS
verleend wordt.
1.2.6 Alle leden uit Pré 90 klasse zullen een startnummer boven de 200 toegekend krijgen.
1.2.7 Pré 90 klasse leden lopen na de DTS leden op na de start, de tweede manche bij voorkeur op volgorde van de
uitslag, uit de onder de Pré 90 klasse gereden resultaten, uit de eerste manche.
Het DTS bestuur tracht haar doelstelling onder andere te bereiken door in overleg met de landelijke en internationale
motorsportverenigingen die daartoe geïnteresseerd zijn in totaal tenminste tien wedstrijden op jaarbasis te organiseren.


is het niet zo dat motoren ook van 1990 mee mogen doen? en mag je de velgen bijvoorbeeld wel gewoon nieuw van 2011 kopen?
 
een halve 2-tact is een 4-tact op volle kracht.
Joel_koningslust 22-5-2011 22:12 Print reply

Posts: 14514
motoren van 1990 mogen niet mee doen nee. pre betekend voor, dus letterlijk voor 1990 klasse.

nieuwe velgranden mogen wel. omdat velgen in die tijd wel ongeveer hetzelfde waren als nu
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
MW1997 23-5-2011 14:17 Print reply
Posts: 84
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
motoren van 1990 mogen niet mee doen nee. pre betekend voor, dus letterlijk voor 1990 klasse.

nieuwe velgranden mogen wel. omdat velgen in die tijd wel ongeveer hetzelfde waren als nu

ok thx
 
een halve 2-tact is een 4-tact op volle kracht.

Dit topic is 1773 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved