RikDT50MX - Nieuws Poster |
15-5-2011 12:05 |
Posts: 1558 |
draai je carbu deksel er eens af en kijk of je gasnaald op en neer gaat als je aan je gshevel draait, je kan ook je stationairschroef wat verder uitdraaien en kijken of hij dan in toeren zakt.
|
|
I Can Play With Madness |
|
BenjaminDG |
15-5-2011 12:06 |
Posts: 4605 |
Zit je gaskabel/gaschuif niet vast?
|
|
Vlaanderen vrij! |
|
kennyibanez |
15-5-2011 12:11 |
Posts: 529 |
kben nu niet thuis maar k kan het sebiet wel checken, de gasnaald zit in de gasschuif he?
heeft niks te maken met een te grote sproeier dat toerenbeuken?
|
|
why drive a car, if you can fly an airplane? |
|
RikDT50MX - Nieuws Poster |
15-5-2011 12:13 |
Posts: 1558 |
het heeft er niks mee te maken.
|
|
I Can Play With Madness |
|
kennyibanez |
15-5-2011 12:17 |
Posts: 529 |
owke, want men stationairvijs is al helemaal uitgedraait..
zal strax de gasschuif eens checken, merci voor de snelle raad heb hem morgen nodig om naar t werk te gaan drmee dat t snel moet gaan
|
|
why drive a car, if you can fly an airplane? |
|
Ruben2311 |
15-5-2011 12:27 |
Posts: 1055 |
Ik denk dat sproeier 64 veel te klein is, gooi er eens 72 in en kijk wat hij dan doet.
|
|
Half the strokes, double the power! |
|
smefke |
15-5-2011 12:42 |
Posts: 507 |
valselucht geeft dan toch ook hogere toeren?
|
|
|
|
antonhonda |
15-5-2011 12:45 |
Posts: 3616 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: smefke
valselucht geeft dan toch ook hogere toeren?
ja maar dan gaat die van laag steeds hoger en valt hij uit (mijn ervaring teminste)
wat ruben zegt klopt eerder
sproeier een stuk groter proberen
|
|
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud |
|
kennyibanez |
15-5-2011 13:08 |
Posts: 529 |
ok maar de leovince is nog begrenst he, de prop zit er nog in.. weet niet dat dit er veel toe doet.
|
|
why drive a car, if you can fly an airplane? |
|
De Noot |
15-5-2011 14:25 |
Posts: 92 |
mss heel stom maar toen je de sproeier verandert hebt, heb je de gasschuif er wel juist ingestoken, als deze verkeerd zit kan hij niet naar beneden en krijg je dus constant volle toeren
|
|
|
|
koen007 |
15-5-2011 14:52 |
Posts: 414 |
Sproeier 64 met een v6 kan nooit goed zijn!
Bij mij zat er standaard al sproeier 80 in,
dus begin maar met sproeiertje 90 en ga naar benden tot hij niet meer stottert
|
|
|
|
De Noot |
15-5-2011 15:02 |
Posts: 92 |
en ik las ook dat je stationair schroef helemaal uitgedraaid is?
nogal normaal dat hij dan hoge toeren geeft als je hem aankickt denk je niet?
draai ze is helemaal in en dan 2 slagen uitdraaien
|
|
|
|
brulaap |
15-5-2011 17:20 |
Posts: 213 |
lol als je hem helemaal indraait gaat je gas verder open
En 62 lijkt me idd ook wel redelijk klein maar kan volgens mij nooit de reden zijn dat hij in de toeren gaat jagen, valse lucht lijkt mij dan logischer...
|
|
Ik lul ook maar wat :e +1 zoekskills xD |
|
BenjaminDG |
15-5-2011 17:31 |
Posts: 4605 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: De Noot
en ik las ook dat je stationair schroef helemaal uitgedraaid is?
nogal normaal dat hij dan hoge toeren geeft als je hem aankickt denk je niet?
draai ze is helemaal in en dan 2 slagen uitdraaien
Je verward stationair schroef en luchtschroef met elkaar.
Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 15-5-2011 om 17:32 uur.
|
|
Vlaanderen vrij! |
|
kennyibanez |
15-5-2011 21:19 |
Posts: 529 |
het volle toeren probleem is opgelost heb een paar keer aan mn gashendel getrokken en ik voelde de gaschuis loskomen, nu met sproeier 64 loopt ie wel goed eigenlijk. moet ik mss gewoon nog paar maten groter proberen en zo afbouwen? nu smoort ie niet uit en hij stottert niet..
|
|
why drive a car, if you can fly an airplane? |
|