Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Yamaha tzr 2009 rossi opvoeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 973 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #64429 - Yamaha tzr 2009 rossi opvoeren
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 8462 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

RikDT50MX - Nieuws Poster 10-5-2011 20:37 Print reply

Posts: 1558
als je hem op wil voeren zal je moeite moeten doen.
 
I Can Play With Madness
Cas DT 10-5-2011 20:42 Print reply

Posts: 3131
Nou.. moeite
Als je 70 wilt gaan rijden kun je het best std ontgrenst gaan rijden.
Dan nog iets lichtere twv, dat is niet nodig als je cdi begrenst is.

Mijn DT liep trouwens 85 op teller zonder CDI begrenzing met de prop nog in de uitlaat.
Bij Dt/Tzr 2007> is de grootste begrenzing de Cdi.

Dit bericht is gewijzigd door Cas DT op 10-5-2011 om 20:43 uur.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
RikDT50MX - Nieuws Poster 10-5-2011 21:02 Print reply

Posts: 1558
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Nou.. moeite
Als je 70 wilt gaan rijden kun je het best std ontgrenst gaan rijden.
Dan nog iets lichtere twv, dat is niet nodig als je cdi begrenst is.

Mijn DT liep trouwens 85 op teller zonder CDI begrenzing met de prop nog in de uitlaat.
Bij Dt/Tzr 2007> is de grootste begrenzing de Cdi.

Dit bericht is gewijzigd door Cas DT op 10-5-2011 om 20:43 uur.

ze maken het wel makkelijk met al die nieuwe, ik moet nog poorten uitvijlen, de cilinder opboren en carburateur vergroten en dan de sproeier weer opnieuw afstellen. vroeger was echt alles beter
 
I Can Play With Madness
ChielTZR 10-5-2011 21:06 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RikDT50MX
[...]

ze maken het wel makkelijk met al die nieuwe, ik moet nog poorten uitvijlen, de cilinder opboren en carburateur vergroten en dan de sproeier weer opnieuw afstellen. vroeger was echt alles beter


jij vindt meer werk beter?
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
RikDT50MX - Nieuws Poster 10-5-2011 21:29 Print reply

Posts: 1558
dan heb je tenminste nog het gevoel dat je brommer een stukje van je zelf is waar je veel moeite en tijd in hebt gestopt, tegenwoordig een kwestie van een spijker dr in jassen en klaar.
 
I Can Play With Madness
Frysk 10-5-2011 21:35 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RikDT50MX
dan heb je tenminste nog het gevoel dat je brommer een stukje van je zelf is waar je veel moeite en tijd in hebt gestopt, tegenwoordig een kwestie van een spijker dr in jassen en klaar.


Vroeger was ook ALLES beter..

Wie dit niet met me eens is kan waarschijnlijk niet nadenken.

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 10-5-2011 om 21:36 uur.
 
giggitybyte
Aprilia RX 50 2003 10-5-2011 21:39 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


Vroeger was ook ALLES beter..

Wie dit niet met me eens is kan waarschijnlijk niet nadenken.

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 10-5-2011 om 21:36 uur.


ook vroeger was niet alles zoals vertelt werd als het vroeger was
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
clutch 10-5-2011 22:02 Print reply

Posts: 993
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


Vroeger was ook ALLES beter..

Wie dit niet met me eens is kan waarschijnlijk niet nadenken.

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 10-5-2011 om 21:36 uur.



mwoh. vroeger was wel beter ja. maar niet alles...
 
A sucking chest wound is Nature's way of telling you to slow down.
YamahaTZR50-070 11-2-2016 19:03 Print reply
Posts: 9
Heb zelf een TZR uit 2008. Wilde een tijdje geleden ook de prop er uit halen. Kwam een probleempje tegen. Precies hetzelfde.... De losse flens ( die zo in je blokje gaat zit met bouten vast aan de rest van de uitlaat. ( niet de demper dus ). De bouten en moeren zaten vast gelast aan het koppelstuk van de uitlaat. Je kan die er af zagen of tikken met een priem en hamer ofzo maar ik adviseer je om ze bij je garage er uit te laten boren/ slijpen. Kost 30€ maar dan word het ook goed gedaan en het bespaart je een hoop tijd en frustatie!

Veel succes!
 
Viertakt 12-2-2016 10:21 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YamahaTZR50-070
Heb zelf een TZR uit 2008. Wilde een tijdje geleden ook de prop er uit halen. Kwam een probleempje tegen. Precies hetzelfde.... De losse flens ( die zo in je blokje gaat zit met bouten vast aan de rest van de uitlaat. ( niet de demper dus ). De bouten en moeren zaten vast gelast aan het koppelstuk van de uitlaat. Je kan die er af zagen of tikken met een priem en hamer ofzo maar ik adviseer je om ze bij je garage er uit te laten boren/ slijpen. Kost 30€ maar dan word het ook goed gedaan en het bespaart je een hoop tijd en frustatie!

Veel succes!


Ik denk dat het wel gelukt is na bijna 5 jaar...
 
Viertakt uber alles.
YamahaTZR50-070 15-2-2016 21:43 Print reply
Posts: 9
Het is ook voor mensen bedoeld die van plan zijn om de prop er uit te halen, waarom gooien mensen gelijk van die onzinnige reacties,
 

Dit topic is 8462 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved