Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Welke Brommer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 704 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #64421 - Welke Brommer
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
Dit topic is 7136 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MaXi-PuCh 24-5-2011 18:03 Print reply

Posts: 1531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Als de slag te groot is moet je een kortere pook kopen

Ja op die manier bedoel ik, de afstand die je je pookje moet verduwen is veel groter dan bij honda. En volgens mij komt dat niet eens doordat derbi een ander pookje heeft, maar die hele as moet ook verder draaien.

Een korter pookje maakt die afstand wel kleiner, maar zorgt er ook voor dat het schakelen weer zwaarder gaat. Wat heel vervelend kan zijn.

Maar precies wat Ruben zegt. Lees wat verhalen op fora en zo, kijk wat filmpjes van die brommers en ga dan kijken wat je het liefst zou willen, ongeacht het geld. Als die brommer dan boven je budget is kun je kiezen: doorsparen, een afgeragde kopen, of toch een andere brommer.
 
2takker! ~~ pm voor cnc draai/freeswerk
JB1 24-5-2011 18:20 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MaXi-PuCh
[...]

Ja op die manier bedoel ik, de afstand die je je pookje moet verduwen is veel groter dan bij honda. En volgens mij komt dat niet eens doordat derbi een ander pookje heeft, maar die hele as moet ook verder draaien.

Een korter pookje maakt die afstand wel kleiner, maar zorgt er ook voor dat het schakelen weer zwaarder gaat. Wat heel vervelend kan zijn.

Maar precies wat Ruben zegt. Lees wat verhalen op fora en zo, kijk wat filmpjes van die brommers en ga dan kijken wat je het liefst zou willen, ongeacht het geld. Als die brommer dan boven je budget is kun je kiezen: doorsparen, een afgeragde kopen, of toch een andere brommer.


Ach, dat kleine verschil zul je niet merken
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
denNLnis 25-5-2011 2:24 Print reply

Posts: 253
ik blijf erbij: van die 3 de derbi, maar het liefst een honda (een NSR want die ownen dik)
 
Honda, the power of dreams
RikDT50MX - Nieuws Poster 25-5-2011 7:21 Print reply

Posts: 1558
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: denNLnis
ik blijf erbij: van die 3 de derbi, maar het liefst een honda (een NSR want die ownen dik)

dan moet je alleen wel het oude type hebben, de ns-1
 
I Can Play With Madness
Gerard1793 25-5-2011 8:26 Print reply

Posts: 4006
NS-1 is niet het oude type NSR hoor
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
-TS50-sciter 25-5-2011 8:58 Print reply

Posts: 458
Je gaat wss net zo lang rijden op die brommer als ie nieuw is als op de brommer als je een oudere koopt.

Als je voor 1000 euro een brommer koopt, oud of nieuw, kom je daar je brommerperiode mee door.
 
Ik verkoop een TSX in onderdelen. PM NU, VOORDAT JE TE LAAT BENT!
denNLnis 25-5-2011 10:25 Print reply

Posts: 253
ns1? bedoel je niet NSR-I want een NS1 is ook wel vet, maar volgensmij is daar geen 50cc versie van te krijgen hier in nederland hoor :S en als je dan toch gaat zoeken naar een NSR, lekker belangrijk welke NSR, ik zou voor de II gaan want die heeft een onderkuip en dat ziet er wel nice uit... ik heb de spaanse versie (nouja, hij is in spanje gemaakt) die jappenversie is wat kleiner en dikker volgensmij, lijkt net een minibike
 
Honda, the power of dreams
kenny77 26-5-2011 16:02 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: denNLnis
ns1? bedoel je niet NSR-I want een NS1 is ook wel vet, maar volgensmij is daar geen 50cc versie van te krijgen hier in nederland hoor :S en als je dan toch gaat zoeken naar een NSR, lekker belangrijk welke NSR, ik zou voor de II gaan want die heeft een onderkuip en dat ziet er wel nice uit... ik heb de spaanse versie (nouja, hij is in spanje gemaakt) die jappenversie is wat kleiner en dikker volgensmij, lijkt net een minibike

50cc versie van ns1 is een nsr50rx en die is wel op kenteken te krijgen.
de japanse en de montesa versie zijn gewoon het zelfde.

 
Aprilia RX 50 2003 26-5-2011 16:17 Print reply

Posts: 6717
hij was op zoek naar een modernere enduro. en dan komen jullie met een oude honda ns/nsr enz enz.

dat is wel zo ong het verste van wat die jongen wil. of honda nou beter is of niet. HIJ ZOEKT WAT ANDERS!!!

edit: wat jullie aan het doen zijn is eigenlijk off-topic dus!

Dit bericht is gewijzigd door Aprilia RX 50 2003 op 26-5-2011 om 16:18 uur.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
kenny77 26-5-2011 16:18 Print reply

Posts: 29286
Ow sorry. :(
Dan adviseer ik hem een citta 25km/h, goede kwaliteit en rijd heerlijk door de bossen.
 

Dit topic is 7136 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved