Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - keihin 16mm lekt benzine en vraag sproeiermaat.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1071 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #64405 - keihin 16mm lekt benzine en vraag s...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1371 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

laan0206 4-5-2011 20:35 Print topicpost
Posts: 64
hee boys, ik heb een klein probleem.
mijn honda mb met 16mm keihin lekt elke keer bij lang stilstaan, een paar druppels benzine uit de bovenste overloop van de carb. wat is hiervan de oorzaak?
dan de volgende vraag. ik rij met origineel luchtfilter en grote slangen met sproeiermaar 110 op een hm167 cilinder.
maar nog krijgt ie te weining benzine.. is een grotere sproeier normaal met deze setup? ik meen dat 105 de juiste maat wezen moest. hoor het wel.


 

mx-jacob 4-5-2011 20:59 Print reply

Posts: 2938
miss moet je je carb even schoon maken de vlotter blijft denk een beetje hangen, mijn ktm loop ook wel eens over na lang stil staan
 
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam
laan0206 4-5-2011 21:02 Print reply
Posts: 64
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mx-jacob
miss moet je je carb even schoon maken de vlotter blijft denk een beetje hangen, mijn ktm loop ook wel eens over na lang stil staan


nee ik bedoel de bovenste..niet de onderste overloop.

 
mx-jacob 4-5-2011 21:04 Print reply

Posts: 2938
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: laan0206
[...]


nee ik bedoel de bovenste..niet de onderste overloop.



als mijn carb overloopt komt het uit allen overloopslangetjes
 
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam
XDr4g0nX 4-5-2011 21:05 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mx-jacob
sorry dubbel post dacht dat de eerste niet gelukt was

Dit bericht is gewijzigd door mx-jacob op 4-5-2011 om 21:00 uur.

Verwijder hem dan gewoon dwaasje.



On-Topic:
Alles goed schoonmaken en dan vooral je vlotter en je vlotternaald, dan zou je nergens meer last van moeten hebben.

En verder is er geen echte juiste maat vooraf aangewezen voor een bepaalde setup, dit omdat geen enkele cilinder of carburateur 100% hetzelfde is.
Het beste is altijd om lekker groot te beginnen en dan naar beneden te werken tot hij goed rijdt.

Lees deze even goed door.
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/187
 
Signature: [==||========] 20% complete

Dit topic is 1371 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved