Quote: Originally posted by: De Schout
belze snelle 50 is er alleen voor de lc blokken
dacht ut nie
ori mt/mb in Belgie
Honda 50 snel ori
16 mm keihin carb
begrenst op uitlaat -> vernouwing in flens, plaatje eruit en je rijd 80-85 met leuk optrekken en 85-90 zwaarder vertand, teller snelheden, MB gaat altijd ook wel 85, gewoon omdat je een onderlangse uitlaat op zit.
De codes zijn ook GE2 geloof ik maar daar moet ik eens achter kijken
Honda MBX/NSR zijn de lc met code GE2 en GT4,
Ge2 gaat ori 90-95 , met ander uilaatje krap 100-105; De GT4 presteert net iets beter, ook omdat je daar beter een 18/20 kan achter zetten wegens betere poorten dan de GE2.
Een 70 immi heeft het voordeel goedkoper te zijn en idd wat meer koppel te hebben maar top vermogen zal +/- zelfde zijn
Je kan ze herkennen doordat er Honda opstaat,49cm? en een Code (denk GE2)en HM staat er normaal ook ergens op.
Genoed info ?
[This message is edited by kawa-250 on 27-11-02 21:43] |