mx-jacob |
30-4-2011 19:58 |
Posts: 2938 |
luchtfilter verstopt??
|
|
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam |
|
RikDT50MX - Nieuws Poster |
30-4-2011 19:58 |
Posts: 1558 |
voortandwiel groter en achtertandwiel kleiner.
|
|
I Can Play With Madness |
|
mx-jacob |
30-4-2011 20:00 |
Posts: 2938 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RikDT50MX
voortandwiel groter en achtertandwiel kleiner.
volgens mij werkt dat niet bij een puch
|
|
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam |
|
RikDT50MX - Nieuws Poster |
30-4-2011 20:02 |
Posts: 1558 |
hoe wel dan?
|
|
I Can Play With Madness |
|
mx-jacob |
30-4-2011 20:08 |
Posts: 2938 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RikDT50MX
hoe wel dan?
weet wel dat het bij een tomos wel werkt maar bij mijn puchjes deed het niet veel goeds
|
|
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam |
|
MisterJenzzz |
30-4-2011 21:07 |
Posts: 79 |
zoveel dingen dat je kunt doen...
goedkoop:
ring uit uitlaat halen(gewoon vragen bij brommerboer)
of zelf doen..
spoeier vergroten event.
hoger octaan benzine
nitro
duur:
grotere carb
cilinder vergroten
groter achterwiel
|
|
|
|
ChielTZR |
30-4-2011 21:18 |
Posts: 6016 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MisterJenzzz
zoveel dingen dat je kunt doen...
goedkoop:
ring uit uitlaat halen(gewoon vragen bij brommerboer)
of zelf doen..
spoeier vergroten event.
hoger octaan benzine
nitro
duur:
grotere carb
cilinder vergroten
groter achterwiel
hoger octaan getal ga je niks harden van...
|
|
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing) |
|
Ruben2311 |
30-4-2011 22:18 |
Posts: 1055 |
Sterker nog, het ontbrandt minder goed, dus heb je vermogensverlies.
Dit bericht is gewijzigd door Ruben2311 op 30-4-2011 om 22:18 uur.
|
|
Half the strokes, double the power! |
|
Ruben2311 |
30-4-2011 22:44 |
Posts: 1055 |
Je moet in het vervolg wel even "alvast bedankt" in je post zetten, anders word marco boos.
|
|
Half the strokes, double the power! |
|
Frysk |
30-4-2011 23:34 |
Posts: 34928 |
Godsamme hebben jullie nooit puch gereden ?
70cc + 70cc kop monteren en koppelingsveertjes indraaien, verder ori laten, trekt mooi op vanuit stilstand en rijd ongv 60/65.
Kost weinig en rijd goed voor een poeg
|
|
giggitybyte |
|
Robin 1993 |
1-5-2011 0:04 |
Posts: 1234 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Godsamme hebben jullie nooit puch gereden ?
70cc + 70cc kop monteren en koppelingsveertjes indraaien, verder ori laten, trekt mooi op vanuit stilstand en rijd ongv 60/65.
Kost weinig en rijd goed voor een poeg
hij wil hem zoveel mogelijk orgineel houden..
Je kan wat met je vertanding spelen, dat het niets helpt is onzin. Gewoon voor 16 monteren en achter 40 ofzo trekt het iets minder maar ga je wel gewoon sneller, verder kan je voor het optrekken iets met je kopplingsveren spelen (indraaien, uitdraaien)
Ook zou je je koppeling kunnen verlichten doormiddel van gaten te boren (10mm boor dacht ik) in je sigmenten. Doordat je er gaten in boort word het lichter en slipt je koppeling langer en dat zorgt ervoor dat hij beter trekt.
Verder zou ik gewoon die techno uitlaat eraf gooien en een mooie proma cc aanschaffen.
Met dit alles moet je puch makkelijk 60 kunnen halen en nog lekker optrekken.
|
|
!!2 takt!! |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
1-5-2011 0:27 |
Posts: 17929 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
Je moet in het vervolg wel even "alvast bedankt" in je post zetten, anders word marco boos.
jij moet ontopic blijven, en niet dubbelposten!
|
|
|
|
Frysk |
1-5-2011 4:47 |
Posts: 34928 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Robin 1993
[...]
hij wil hem zoveel mogelijk orgineel houden..
Je kan wat met je vertanding spelen, dat het niets helpt is onzin. Gewoon voor 16 monteren en achter 40 ofzo trekt het iets minder maar ga je wel gewoon sneller, verder kan je voor het optrekken iets met je kopplingsveren spelen (indraaien, uitdraaien)
Ook zou je je koppeling kunnen verlichten doormiddel van gaten te boren (10mm boor dacht ik) in je sigmenten. Doordat je er gaten in boort word het lichter en slipt je koppeling langer en dat zorgt ervoor dat hij beter trekt.
Verder zou ik gewoon die techno uitlaat eraf gooien en een mooie proma cc aanschaffen.
Met dit alles moet je puch makkelijk 60 kunnen halen en nog lekker optrekken.
ALLEEN maar een andere cilinder vind ik wel redelijk ori,
Andere uitlaat maakt hem direkt hoogtoeriger en lawaaieriger.
Met ori pijp behoud je het ori karakter wat meer want minder toeren bovenin maar meer onderin waardoor hij lekker optrekt met het zelfde geluid als een ori puch vooral omdat je top wat rond 60 zit.
Ik bedoel dus gewoon een goedkoop 70cc'tje, die zijn echt niet hoogtoerig.
Ohja als ik nu poeppraat is het omdat het koninginnedag is *burp*
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 1-5-2011 om 4:51 uur.
|
|
giggitybyte |
|
gieltje |
1-5-2011 11:03 |
Posts: 2 |
Dankjulliewel voor alle mooie en goede reacties.
70 cc zie ik zelf wel wat in maarjah.
Jullie horen nog wel wat er aan gebeurt is.
|
|
|
|
Gerard1793 |
1-5-2011 11:12 |
Posts: 4006 |
Inlaatpoort 2mm verbreden, en uitlaat 2mm verbreden en 2mm ophogen. Sleufje in je zuiger aan de inlaatkant, 2mm hoog en zo breed als je inlaatpoort en een Techno uitlaatje erop en je rijd 55-60.
|
|
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan! |
|